رِزا
6.5K posts


@Amirrr333 دفاتر کاریابی رو رفتم نتیجه خوبی نگرفتم
تو شهر من اکثرا پایان خدمت میخوان(با اینکه معافیت تحصیلی دارم)
فارسی

@rezawilim نه اون که خوببود. هنوز باهاشون در ارتباطم
اون یکی دیگه گروه که رقیبشونه
فارسی

@rezawilim فان بود ولی کلا ۱۶۰ هزار نفر بیشتر کنکور ارشد نسبت به سال پیش شرکت کردن
فارسی

@illusivelad نمیدونم واقعا
ولی برای من طوری بود ک اولش خیلی ارتباط میگرفتم بعدش کلا از همشون فاصله کرفتم
فارسی

@rezawilim ببین برام اوایلش برعکس بود چون بنظرم اومد همه همهچی میدونن جز من اما کمکم بهتر شد شرایط ولی بازم طوری نبود که بگم خیلی تاثیر داشته.
فارسی

@itsalireza4 علیرضا جان ارشد خوندن اگر به قصد مهاجرت نباشه اتلاف وقته
شما یه سر بری دنبال کار متوجه میشی توی بازار کار چیزی ک مهمه سابقه کار و رزومه شماس ن صرفا مدرک ارشدت
فارسی





