رِزا

6.5K posts

رِزا banner
رِزا

رِزا

@rezawilim

فعلا شرق. Katılım Mart 2023
873 Takip Edilen682 Takipçiler
رِزا
رِزا@rezawilim·
@t00ckaa سخت نگیر منم ارشد دارم تهش اینه ک بجای روزانه شبانه بخونی
فارسی
0
0
0
8
Toska🦢
Toska🦢@t00ckaa·
واقعی همه‌تون کنکور ارشد دارید یا میخواید به من اضطراب وارد کنید؟ چرا سال‌های قبل هیچکس از کنکور ارشد حرف نمیزد پس😩😭
فارسی
1
0
2
33
رِزا
رِزا@rezawilim·
انقدر افکارم بهم ریختس که حتی جمله بندیه درستی ندارم
فارسی
0
0
1
10
رِزا
رِزا@rezawilim·
@Amirrr333 دفاتر کاریابی رو رفتم نتیجه خوبی نگرفتم تو شهر من اکثرا پایان خدمت میخوان(با اینکه معافیت تحصیلی دارم)
فارسی
0
0
0
16
رِزا
رِزا@rezawilim·
عزیزان بنظرتون برای پیدا کردن کار بین این سه تا گزینه کدوم یکی بهتره؟ لینکدین ، سایت های کاریابی ، دفاتر کاریابی
فارسی
1
0
1
63
Amir
Amir@Amirrr333·
@rezawilim اره😅الان هرکی جدا کار میکنه و گروه زده
فارسی
1
0
0
11
Amir
Amir@Amirrr333·
حیف این گروه‌های طبیعتگردی توشون ادم کسشر زیاده وگرنه باهاشون میرفتم. جاهای خیلی قشنگی میرن
فارسی
2
0
6
122
Amir
Amir@Amirrr333·
@rezawilim پاشید گروهشون دیگه. کلا
فارسی
1
0
0
11
Amir
Amir@Amirrr333·
@rezawilim نه اون که خوب‌بود. هنوز باهاشون در ارتباطم اون یکی دیگه گروه که رقیبشونه
فارسی
1
0
0
13
رِزا
رِزا@rezawilim·
تنها فایده ای ک مهندسی مکانیک برام داشته این بوده ک امسال استرس کنکورشو ندارم
فارسی
0
0
9
152
MELIKA
MELIKA@Melika319765721·
@rezawilim واقعا استرس داره😭
فارسی
0
0
0
40
رِزا
رِزا@rezawilim·
دلیل این همه استرستون رو برای کنکور ارشد نمیفهمم
فارسی
2
0
21
1K
👉🏼👈🏼
👉🏼👈🏼@mitarsamazto·
ده دقیقه بعد از اینکه فصل رو خوندم تست میزنم نصفش غلطه خدایا😂🫪
فارسی
1
0
38
838
Erfan Samanbakhsh
Erfan Samanbakhsh@esamanbakhsh·
تایم لاین رو که دیدم به این نتیجه رسیدم که کنکور ارشد ۱۴۰۵ سخت تر‌ین کنکور ارشد دهه اخیره.
فارسی
2
2
146
3.1K
Erfan Samanbakhsh
Erfan Samanbakhsh@esamanbakhsh·
@rezawilim فان بود ولی کلا ۱۶۰ هزار نفر بیشتر کنکور ارشد نسبت به سال پیش شرکت کردن
فارسی
1
0
1
479
رِزا
رِزا@rezawilim·
@illusivelad نمیدونم واقعا ولی برای من طوری بود ک اولش خیلی ارتباط میگرفتم بعدش کلا از همشون فاصله کرفتم
فارسی
1
0
0
12
The L
The L@illusivelad·
@rezawilim ببین برام اوایلش برعکس بود چون بنظرم اومد همه همه‌چی میدونن جز من اما کم‌کم بهتر شد شرایط ولی بازم طوری نبود که بگم خیلی تاثیر داشته.
فارسی
1
0
0
21
The L
The L@illusivelad·
تصورم از دانشگاه این بود که حداقل در مهارت های ارتباطیم تاثیر مثبتی بگذاره و بتونم در مکالمات راحت‌تر باشم اما تاثیر چشم‌گیری عایدم نشد.
فارسی
1
0
16
284
رِزا
رِزا@rezawilim·
@itsalireza4 علیرضا جان ارشد خوندن اگر به قصد مهاجرت نباشه اتلاف وقته شما یه سر بری دنبال کار متوجه میشی توی بازار کار چیزی ک مهمه سابقه کار و رزومه شماس ن صرفا مدرک ارشدت
فارسی
0
1
9
602
alireza
alireza@itsalireza4·
چرا غر می‌زنین و برای کنکور ارشد درس نمی‌خونین بچه‌ها؟ توی این مملکت چه کار مهم‌تری دارین؟ چرا یکبار به خودتون نمیاین و کار درست رو انجام نمی‌دین؟
فارسی
81
16
1K
56.7K