@schrodingerulla@bayrakmedya Dalaveresi olabilir ama doğru açıda vurabilen yolda kat etmiş duruyor o yüzden daha çok ben hiç tutturamayanlara güldüm hatta biri 4 üncüsünde bile sinirli vurdu yine tutturamadı 😂😂
@ridvanaydin87@bayrakmedya Kimisi tutturuyor ama çivi yamuluyor, kiminde çekiç çividen sekiyor. Zaten mekan sahibi o riski almaz, var bu işte bir dalavere kesin.
Irak’ta bir restoran, müşterilerine hesabı ödemeden önce dükkanın önündeki kütüğe çiviyi 3 hamlede çakmaları halinde hesabın ücretsiz olacağını söyleyerek ilginç bir kampanya başlattı.
@bayrakmedya Bence kütüğün ortasında bir yerde bir çelik levha ya da öyle bir şey gizlenmiş, önceden çakılmış olanlar da kısa boylu çiviler muhtemelen.
@iremvekedoslari@meerkatonprozac Son tahlil de, onlar bize İspanyolca bizimkiler onlara Türkçe yazıyor, espiriler havada uçuyor, sadece bizim gülüp anlayabileceğimiz espirileri bile anlıyorlar 😅 iki halk tvitırda birbirini daha iyi anlayıp tanıyıp keşfediyor, dünya için hala umut var dedirtiyor 🫶 durum bu 😇
Çin’de bir şahıs, düzenli olarak porno izlediği platformda dolaşırken kendi filmiyle karşılaştı.
İzlediği çiftin kendisi ve sevgilisi olduğunu fark eden şahıs, gizli kayıt alınan otelden şikayetçi oldu. (BBC)
Bir kadın, “Eskiden bir kızı 10 kişi ister, bir kişi alırdı; şimdi 100 kişi tadına bakıyor, bir salağa kalıyor” diyerek söylediklerinin yalan olmadığını savunup sitem ediyor.
"Evlenmeden vermeyin şu zıkkımı ya!"
@BarTun21@aykiricomtr Bende iyi bir ardacıyım çok severim ama işin gerçeği bu golün ilk yaratıcısı Mbappe ondan sonra vininin harika iki adamı akarte edişi ve sonrasın gol pasında atan arda bence Mbappe ve arda biniye doğru koşması gerekliydi ama arda diğer köşe direğine doğru gitti.
@aykiricomtr Bence onları takmayan arda gülerdi.
Kim neresinden çıkarır bunları anlamadım.
Kaldı ki maçı izleyen biri olarak ardanın da viniciusa gitmesi daha şık olurdu bence...
Arda Güler’in takımdan dışlandığı, golden sonra takım arkadaşları tarafından tebrik edilmediği iddia edilmişti.
Ortaya çıkan yeni görüntüler, bu iddiaların doğru olmadığını gösterdi.
Ufuk Bayraktar'ın mekan sahibiyle konuşması. (Ekol TV)
Ufuk Bayraktar: "Çocuklara dedim haftalık 10 bin lira verin. Vermek zorunda da değilsin."
Mekan sahibi: "Niye vereyim? Bir tane canım var. 17 saat çalışıyorum."
x.com/ekoltvv/status…
@griezmann_eva@ZamHaberAjans Kesinlikle.. paran çoksa jilet gibi benzinli arabayı çekersin altına gidersin.
Ekonomik olsun dersen dizel arabanla işine gücüne bakarsın.
Günde yapıyorsun 50km 100 km yol elektrikliyi çek keyfine bak paran cebinde kalsın.