سع
221 posts


@TheRandomldiot چپیه قشنگ شدهه کهه. راستیه یکم زیادی تاره آدم چشمش درد میگیره وگرنه اونم قشنگه. =)))))
فارسی

دوستان اگه بهتون این مدل پیشنهادها میدن و خودتون دوست ندارین انجام بدین، من از خودم عکس میگیرم شما بفرستین براشون پولش رو نصف نصف میکنیم.
نِگ@nniginn
و حتی متحیرتر! چه علاقهای هم به خرید و فروش داره.
فارسی



