سع

221 posts

سع banner
سع

سع

@saebahr

جدید.

Katılım Mayıs 2026
68 Takip Edilen60 Takipçiler
سع
سع@saebahr·
@TheRandomldiot بهش بگو قیافه‌ت رو اصلا دست نزنه چی؟
فارسی
1
0
0
9
سع
سع@saebahr·
@TheRandomldiot چپیه قشنگ شدهه کهه. راستیه یکم زیادی تاره آدم چشمش درد می‌گیره وگرنه اونم قشنگه. =)))))
فارسی
1
0
0
11
سع
سع@saebahr·
پنیر پیتزا چقدر گرون شده. آدم پیتزا بخره بعد پنیرهاش رو جدا کنه بفروشه بیشتر می‌صرفه.
فارسی
0
0
11
89
سع
سع@saebahr·
کاشکی هزارتا آخوند بمیرن ولی یک اژدها در سریال زخمی نشه.
فارسی
0
0
8
116
سع
سع@saebahr·
@itishpa قبول دارم. کار پیدا نکردیم بریم سراغ این.
فارسی
0
0
1
26
سع
سع@saebahr·
@itishpa «سمت سما».
العربية
1
0
1
28
سع
سع@saebahr·
@itishpa خب پس. مرحله اول اینه عکس نجم‌الدین رو بذاری بکگراندت تا هی یادت بیاد که هرکی این شکلیه هات نیست.
فارسی
1
0
1
33
سع
سع@saebahr·
@itishpa امم، اوکیه همه چیز؟ :))))
فارسی
1
0
1
36
سع
سع@saebahr·
@itishpa سماجون روی سلیقه‌ت باید کار کنیم‌ از پایه. =))))
فارسی
1
0
1
33
سع
سع@saebahr·
@itishpa اره. بعد ببین معادل ایرانی‌ش فکر کنم این یارو نجم‌الدین شریعتی باشه قشنگ. =))))))
فارسی
1
0
1
33
a bird you once met
a bird you once met@IttyBittyKiddy·
اون روز نقاشی‌مو تو پینترست دیدم بعد من اینجوری بودم که وا.
فارسی
2
0
7
394
سع
سع@saebahr·
@itishpa سریاله بابا، اگه این چیزها توی زندگی واقعی بود که درباره‌ش سریال نمی‌ساختن (الکی خودمون رو گول بزنیم).
فارسی
1
0
1
38
سع
سع@saebahr·
@itishpa =))))))))))))) امید می‌ده به آدم ولی.
فارسی
1
0
1
39
سع
سع@saebahr·
@itishpa وا بامزه‌ست که، چرا؟
فارسی
1
0
1
42
سع
سع@saebahr·
من بعد از اون متن «beware the butterflies» جرج ار ار مارتین خیلی دلم با این سریال House of the Dragon نیست، ولی خب مثل شما انسان‌های عادی برای شروع فصل جدیدش از فردا هیجان‌زده‌ام.
فارسی
0
0
8
203