Sabitlenmiş Tweet
ŞAHİZER
31.5K posts

ŞAHİZER
@sahizer1907
“Eğitimdir ki, bir milleti ya özgür, bağımsız, şanlı, yüksek bir topluluk halinde yaşatır; ya da esaret ve sefalete terk eder.” Mustafa Kemal ATATÜRK. #Ateist
Katılım Şubat 2023
989 Takip Edilen1.2K Takipçiler

@KralRomanya Şahısçılık konusunu abartsınlar, yetmez coşsunlar, hatta dağları delsinler !
Ne kafa ama ?!
Türkçe

@NumanServet33 @Queenbahce Bu cevabı bekliyordum.
Kahkaha attım.
🤣🤣🤣🤣
Türkçe

@sahizer1907 @Queenbahce Ben önceden bir bırakayım da, daha sonra uygun birşey bulurum.🤔
Türkçe

Bende avukatlığı bırakıyorum
İrfan Tuncel@ciftmezzala
Yillardir yapmadigi şeyi birakma karari almis valla çok değişik çar
Türkçe

@ZRaporu1907 Kaptan, günaydın. 💛💙☕️
Hainlerin yaşamadığı bir dünya hâyâlimiz vardır.
Mutlaka gerçekleşecektir.
Türkçe

@____Seaman____ Günaydın Poseidon. 💛💙☕️
Daha iyi günler görmeni temenni ederim.
Türkçe

Masalın nerede bittiğini, hayatın nerede başladığını fark edemiyorum. Bazen suratıma garip bakıyorlar, o zaman uyanır gibi oluyorum…
Günaydın dın dın 🤗🍀
#pazartesi #kahve #günaydın
🤍

Türkçe

🚨SON DAKİKA
"Aykut Kocaman, teknik direktörlüğü bırakma kararı aldı."
🎙Ferudun Niğdelioğlu (@FrdNigdelioglu)

Türkçe
ŞAHİZER retweetledi

Hala gs milli takımını izleyip dertlenen var. Arda Güler Fenerbahçe’de ilk 11 oynamaya başladıktan sonra, sezon sonu büyük transfer yapacağı belli olunca ilk kez gitti milli takıma.
Alt yaş kategorilerinde o sırada büyük foncunun parlatmaya çalıştığı çer çöp oynuyordu.
Hak etmeden forma alan torpillilere Tolunaylar, Sabriler falan müthiş bilgilerini aktardı senelerce.
Sadece Arda da değil. Milli takımın alt yaş kategorisinde oynayıp da parlamış kaç tane oyuncu var? Çok basit bak. Açın karşılaştırın. İspanya’nın, Almanya’nın bugünkü takımının oyuncuları alt yaş kategorilerinde kaç maç oynamış, gs milli takımının oyuncuları kaç maç oynamış?
3-5 foncu para kazanacak diye ülke futbolunun 40 senesi sikilirken sesiniz çıkmadı. Şimdi başarı bekleyip gelmeyince şaşırmanız mal olduğunuzu gösterir.
Türkçe

Şu şekil güne keyifle başladım.
Böyle devamı gelsin.
🍾
LΞGΞND@_I_Legend__
Herkese güzel bir hafta sonu dilerim 🥂
Türkçe

2025-2026 Türkiye Sigorta Basketbol Süper Ligi Şampiyonu Fenerbahçe Beko! 🏆
Tebrikler @FBBasketbol 💛💙
Fenerbahçe Beko@FBBasketbol
TÜRKİYE SİGORTA BASKETBOL SÜPER LİGİ ŞAMPİYONU FENERBAHÇE BEKO! 🏆💛💙 #YellowLegacy
Türkçe

@Fenerbahce @FBBasketbol Dünyanın en büyük kulübü Fenerbahçe Spor Kulübüdür.
Tebrik ederim takımım ! 💛💙🍾
Türkçe

@sahizer1907 @I__Legend_ senin Audi’yi böyle parçalasaydı
sen onu büyük ihtimalle döverdin 😁
Türkçe
ŞAHİZER retweetledi

BİZ?
Bizler dün Ali Koç başkanken Fenerbahçe teknik direktörü İsmail Kartal'ı savunuyorduk.
Ne Ali Koç babamızın oğluydu ne İsmail Kartal.
Biri Fenerbahçe başkanı diğeri Fenerbahçe teknik direktörü olduğu için.
Biz, Tadic'i, Dzeko'yu, Osayi'yi, Livakovic'i, İrfan'ı, Mert'i, Szymanski'yi, Serdar'ı, King'i yani tüm futbolcularımızı desteklemeye çalıştık;
Biz Mert Hakan'ın bu düzene inat her daim yanında olduk;
Biz Jesus'u, Mourinho'yu,Tedesco'yu destekledik..
Biz Aziz Yıldırım'ın yanındaydık Silivri'de, Çağlayan'da, Sabiha Gökçen'de;
Biz Ali Koç bu düzene karşı bir şeyler yapmaya çalıştığında, bahisçilerle kara para aklayanlarla mücadele etmeye çalıştığında destek olduk.
Hiçbir Fenerbahçe başkanına, yöneticisine, teknik direktörüne, futbolcusuna küfür, hakaret etmedik, iftira yalan üzerinden etkileşim kasacağız diye hedef göstermedik.
Fenerbahçe için elini taşın altına koyan, karşılıksız hem de bu düzene inat veren her başkan her yönetici başımızın tacı;
Fenerbahçe için bu kokuşmuş iklimde mücadele eden her teknik direktör, her futbolcu bir neferdir dedik, demeye devam edeceğiz.
Bizim Fenerbahçeliliğimiz o var diye bu yok diye, o başkan diye bu başkan değil diye şekillenmiyor.
Biz hangi siyasi, dini, dünya görüşünde olursa olsun, hangi etnik kökene ait olursa olsun aynı Kurtuluş Savaşı'nı yapan ecdadımız gibi Fenerbahçe renklerinin armasının etrafında bu toprakların bu halkın takımı Fenerbahçe'nin sevdalılarıyız.
İşte o yüzden teknik direktörümüz İsmail Kartal'ın dün olduğu gibi bugün de yanındayız, dün başka biri başkan olduğunda sövenlere, hakaret edenlere, itibarsızlaştırmaya çalışanlara inat...
Ant ERCAN
@AntErcan

Türkçe

@Maviturkk İlk sözü: Türkiye Cumhuriyeti bir hukuk devletidir
Türkçe

@kulpcubasi Ve bu gerçekleri yazıp konuşanlara için “Siyaset yapmayın, Fenerbahçe siyaset üstüdür.” gevezeliği yapılıyor.
Halbuki siyaset tüm oklarını üzerimize nişan alıp atıyor.
Mili mücadele sonrasında yaşananlar tarihin bize tekrar ettiğini göstermektedir.
Baskıcı zihniyet yaşamaktadır.
Türkçe

Daha önce de yazmıştım.
İktidarın Fenerbahçe’yle alakalı asıl karın ağrısı stadın rantını yiyemiyor olması değil, Fenerbahçe’ye boyun eğdiremiyor olması. Bizi oradan çıkarıp stadın yerine Kadıköy İmam Hatip Lisesi ve Fenerbahçe Camii inşa etmek de gayet tatmin edici olur onlar için.
Çok rant isteyen rıhtıma da otel motel yapıp geçerdi mesela ama cami yapıyor oraya. Taksim meydanına cami yapıyor. Rumeli Hisarı’nın ortasına cami yapıyor mesela.
Sen siyasal islamcıyı nereye sokmuyorsan oraya gelip cami veya ihl yapacak. Bu onların koku bırakma yöntemi. Orayı işaretliyor. Fatih’e cami yapmazlar mesela. Orası zaten onun. Hoş karşılanmadığı yere yapacak onu.
Caminin bilmem kaç metre yakınında içki ruhsatı vermeyecek sonra. Önceden ruhsatı olanları da öyle böyle iptal edecek.
Bu saatten sonra boyun eğmek de çözmeyecek çünkü iktidarın mutlak gücüne şirk koşuyorsun senelerdir. Topçu çakamıyor, hocanı belirleyemiyor, başkanını, yönetimini atayamıyor. Diş geçiremiyor. Hatta yeri geliyor sen ona diş geçiriyorsun.
Seni önce kıracak, sonra ezecek, ondan sonra da zaferinin simgesini bağrına çakacak.
fırat@firattavcii
Kadıköy Rıhtım'a yapılması planlanan cami için inşaat çalışmalarının başladığı görülüyor.
Türkçe









