Sabitlenmiş Tweet

ممكن تقولي بصراحة أكتر حاجه مش عجباك فيا، أو عيب شايف إني محتاج أغيّره..
ولو فيه موقف ضايقك مني قبل كده برضو عرفهوني علشان يمكن في حاجات أنا مش واخد بالي منها
حتي لو عندك مشكلة أو إعتراف بصراحه
وحابب تتكلم فيه وهرد عليك هنا
ngl.link/saif62345
العربية








