ساروکس

895 posts

ساروکس banner
ساروکس

ساروکس

@sawroox

NoWhere Katılım Eylül 2022
347 Takip Edilen160 Takipçiler
ساروکس
ساروکس@sawroox·
خاله به منم سالاد میدی؟ 😂
ساروکس tweet media
فارسی
0
0
3
25
ساروکس
ساروکس@sawroox·
@saaaaarata با گفتن خیلی ام دلت بخواد کارو جم کردم 😂
ساروکس tweet media
فارسی
1
0
1
16
ساراتا
ساراتا@saaaaarata·
@sawroox بهش میگفتی یه سطل داریم مخصوص انتقادات پیشنهاداتت بهش میگیم سطل زباله😌
فارسی
1
0
0
28
ساراتا
ساراتا@saaaaarata·
رگ خودش یه اکسسوریه !
ساراتا tweet media
فارسی
55
9
1.1K
52.1K
𝓝𝓰
𝓝𝓰@negarell_a·
واسه کسی که تا حالا پت نداشته خرگوش آسون تره نگهداریش یا گربه؟🥲
𝓝𝓰 tweet media𝓝𝓰 tweet media
فارسی
65
0
158
10.4K
ساروکس
ساروکس@sawroox·
باز من نوروبیون زدم به کل خواب از چشمام پرید
فارسی
0
0
0
16
ساروکس
ساروکس@sawroox·
@lorgeram ۹۵۰ سوت خودش یه گرمه دیگه چرا ندن، قدیما که طلاهای ریز کم بود نمیدادن حتی یادمه یه پلاک ۸۰۰ ۹۰۰ سوتی خریدم ۷۰ هزار تومن 😂😂😂
فارسی
0
0
0
389
بانی سنپای🐰
دیشب داشتم گریه میکردم چون یوری خورده بود به میز. بعد خود احمقش گریه‌ی من براش عجیب بود فکر میکرد دارم بهش اعلام جنگ میکنم. این شکلی قوز کرده بود بهم حمله کنه 😀 احمق من دارم واسه تو گریه میکنم تو میخوای منو بزنی؟ 😀🤌
بانی سنپای🐰 tweet media
فارسی
46
7
4.2K
83.6K
ساروکس
ساروکس@sawroox·
@Badbunnyis اصلا اینستا مال گربی هاس :)) ما سیا لشگریم
فارسی
0
0
1
273
بانی سنپای🐰
برای یوری پیج اینستا درست کنم؟ 😀
بانی سنپای🐰 tweet media
فارسی
79
2
2.2K
47.5K
ماریا بواری
ماریا بواری@MariaBovary_·
گربه اسمش برکت بود، وسایلش هم کامل بود. ظرف غذاش هم پر بود 😂
فارسی
1
0
817
14.1K
ماریا بواری
ماریا بواری@MariaBovary_·
رفتیم کافه، یه گربه نارنجی اومد نشست و سر و صدا راه انداخت که غذا بده. یه تیکه مرغ بهش دادم خورد بازم خواست. همین موقع یکی از بچه‌های کافه اومد گفت: میشه بهش غذا ندی؟ با عصبانیت گفتم: چرا؟ - این گربه خودمونه، شما بهش غذا بدی ولی میز بغل نده، پای اونا رو گاز می‌گیره نارنجی خر 😂
فارسی
72
20
9.1K
138.4K
عسل مسل
عسل مسل@urmomsnight_mar·
من صرفا از سر کنجکاوی نور عکسو تغییر دادم و فکر کنم اگه این عکس رو میذاشتن اینقدر هیت نمیگرفتن. خداحافظ شوما
عسل مسل tweet media
تش‌باد@tashbad0

هشت نوع دیپ، دو مدل نون گریل‌شده، سالاد، سیب‌زمینی و ساندیچ مرغ؛ با این‌که آماده‌سازی‌شون خیلی زمان برد اما از نتیجه راضی‌ام. امیدوارم مهمون‌ها هم خوششون بیاد. ☺️

فارسی
98
8
6K
272.6K
ساروکس retweetledi
Reyhane🇫🇷
Reyhane🇫🇷@riiiriii43·
این دختر طفلک ما مامان میخواد دیگه نمیتونه پانسیون بمونه #شیراز
Reyhane🇫🇷 tweet mediaReyhane🇫🇷 tweet media
فارسی
57
207
2.1K
78.5K
🎀paniz🎀
🎀paniz🎀@PanizMoradi2·
اسم گربه سفید پیشنهاد بدین ،پلیز ؟🙏🏻
فارسی
156
1
82
10.1K
Rumi Rouge
Rumi Rouge@badass_molook·
خطر اسپویل: یه خانوادس که مهری ۲۵ سالشه، پریناز ایزدیارم ۴۰ سالشه و پرستاره مامانشونم باهاشون همونجا زندگی میکنه. ایزدیار شوهرش مرده، ۲ تا بچه داره. ۲ شیفت هم کار میکنه. پسرش علی یار خیلی شره. این پسرش از همکار ایزدیار که ۳۰ سالشه خوشش میاد. ایزدیار با معادی که راننده امبولانسه ۲ساله دوسته. پسر ایزدیار یه هفته از مذرسه اخراج میشه، که با روز خواستگاری معادی از ایزدیار یکیه. ایزدیارم نمیخواسته بچه هاش بفهمن خواستگاریشه، میخواسته یا ببره پیش همون همکارش یا پیش بابا بزرگ پدری بچه ها. همون همکار ایزدیار به ایزدیار میگه این دوس پسرت هوله هااا، پسرتم مشکل داره هااا سره، روز خواستگاری من اجازه نمیدم پسرت بیاد خونه ام واقعیت. ایزدیار گوش نمیده. بعد روز خواستگاری معادی از مهری خوشش میاد. به روش هولانه! بچه ی ایزدیارم با بابابزرگه دعواش میشه داشته فرار میکرده از دست باابابزرگه چون بابابزرگه داشته کتکش میزده و خودشو میندازه پایین میمیره. ولییی به ایزدیار دروغگی میکن چون فهمید تو داری ازدواج میکنی خودشو پرت کرد پایین. بعد این وسط خواهر ۲۵ ساله با معادی ۴۸ ساله عقد میکنه، با دیالوگ طلایی: تو زن و بچه نمیخواستی، تو زنِ بچه میخواستی. ایزدیار اول به همکارش میگه تقصیر تو هست که بچم خودشو پرت کرد پایین، همکارش میگه گه نخور بابا کیری. میره مدرسه میگه تقصیر شماست که بچمو اخراج کردین، اونام میگن بچه ات کسشر بود، باید زودتر مینداختیمش بیرون، گه نخور. ایزدیارم فرداش عصبی میشه میره از قصد میزنه ماشین ناظمو میاره پایین. این‌وسط بابا بزرگه میگه عههه از دست من شاکی هستی که بچتو کتک زدم؟ میرم دنبال اینکه حضانت دخترتو ازت بگیرم، تو مادر خوبی نبودی. بعد ولی حضانت شانسی میمونه با ایزدیار (چون ناظمه‌‌ نمیاد شهادت بده که ایزدیار از قصد تصادف کرده) بابابزرگه حالش بد میشه میره بیمارستان، ایزدیار میکشتش تو بیمارستان (یا شایدم نمیکشه، دقت نکردم، ولی یه گهی میخوره) :))))) این وسط خواهره هم عروسی میکنه و میزاد و بعدم میگه اره معادی ادم کسشریه ولی نمیخوام طلاق بگیرم. بعد ایزدیار میاد خونه میبینه عه خواهره که زاییده خونشونه با دوماده، تازه اسم پسرِ مرده ی اینم گذاشته رو بچه ی خودش. بعد ایزدیار بچه رو میبینه نفرتش یادش میره، دوباره با هم خوب میشن همه. فیلم تموم میشه.
فارسی
24
0
188
14.8K
ڤـــــــاڤ
ڤـــــــاڤ@lesirwan·
به بهانه پخش فیلم “ زن و بچه “ بهترین فیلم “ سعید روستایی “ به نظر شما کدوم هست!؟
ڤـــــــاڤ tweet mediaڤـــــــاڤ tweet mediaڤـــــــاڤ tweet mediaڤـــــــاڤ tweet media
فارسی
224
2
250
54.9K
میم
میم@mimerozegar·
دوست من از نوزادی سه تا بچه گربه رو بزرگ کرده دوتاشون خوشبخت شدن این طفلک بخت باهاش یار نبوده ینفر دیروز بردتش امروز اوردتش مردم صبوری ندارن فقط ادعاشون میشه حامی و گربه دوستن لطفا کمک کنید یه خانواده خوب پیدا شه براش تبریز هستش
میم tweet mediaمیم tweet media
فارسی
6
57
260
5.9K
ساروکس
ساروکس@sawroox·
@kamkam_90 @black94407408 چیکار کنم که گربه بزرگترا نخورن غذایی که برا این کوچیکا میریزم رو؟
فارسی
3
0
0
21
kamkam.90
kamkam.90@kamkam_90·
@sawroox @black94407408 پودر داخل کپسول آموکسی سیلین ۵۰۰ رو به ۷ یا ۸ قسمت تقسیم کن و یه قسمتش رو بریز روی غذاشون یا شیرشون، یعنی یک هفتم الی یک هشتم یه کپسول کامل
فارسی
1
0
0
21
ساروکس
ساروکس@sawroox·
جونم براتون بگه که ۶ تا نینی گربه داریم تو پارکینگ که این دو تا اوضاع چشمشون خرابه، به محض نزدیک شدن هم میرن لالوی ماشین و دیگه نمیشه گرفتشون، کاری میشه براشون کرد؟
ساروکس tweet media
فارسی
6
0
16
746
ساروکس retweetledi
آهیمسا
آهیمسا@callmiiran·
❌واگذاری اورژانسی❌ عزیزانم این بچه ها باید خیلی فوری واگذار بشن ، تهران واگذار میشن به سرپرست مسئولیت پذیر.وقت زیادی ندارم برای واگذاریشون.لطفا اشتراک بگذارید تا زودتر سرپرستشونو پیدا کنن.🙏🤍
آهیمسا tweet mediaآهیمسا tweet mediaآهیمسا tweet mediaآهیمسا tweet media
فارسی
14
151
343
12.4K
ساروکس
ساروکس@sawroox·
انقد خوشم میاد محتوای تایم لاینم کلا شده گربه 🫠 قبلا فقط کیکو بود. اینجوری بیشتر خوشوم میه 🥹
فارسی
0
0
0
22
گاو-مَرد
گاو-مَرد@KeowMarte·
@sawroox کپسول آنتی بیوتیک رو بریز تو غذایی که براشون میذاری هر دوازده ساعت سه سوته خوب میشن.
فارسی
2
0
1
56
ساروکس
ساروکس@sawroox·
@Jingilmastoon مشکل اینجاس که اصلاااا اجازه نزدیک شدن نمیدن، به سرعت میرن زیر ماشین توی اون قسمت سینی ماشین قایم میشن
فارسی
1
0
0
11
Sophie
Sophie@Jingilmastoon·
@sawroox میشه آموکسی کلاو ۱۵۶ بگیرید و به ازای هر یک کیلو نیم سی‌سی(دستور دکتر هست) در غذا بریزید. اما باید به ازای هر کدوم جدا غذا بدید که دوز درست دریافت کنند.ولی بازم درست اینه دامپزشک ببینه و قطره هم باید ریخت
فارسی
1
0
1
44