seema aggarwal

64 posts

seema aggarwal

seema aggarwal

@seema16oct

Katılım Ağustos 2013
17 Takip Edilen1 Takipçiler
seema aggarwal
seema aggarwal@seema16oct·
@jagograhakjago placed a order with jiomart on 7 july but til date not delivered. Complained so many times but everytime they say we are working on it
English
0
0
0
12
seema aggarwal
seema aggarwal@seema16oct·
@JioMart_Support @JioMart placed grocery order on 7 july but till now not delivered. So many times had a talk in escalation department but they don't have anything to say except please wait we are looking into the matter. SHAME ON YOU JIOMART.
English
1
0
0
18
seema aggarwal
seema aggarwal@seema16oct·
Placed 4 orders,this is same for all orders,today raised a complaint again and she said "please give 3-5 days to figure this" for order placed on 06 July. If it takes this much time to deliver order, then BLINKIT and SWIGGY INSTAMART are much better. Order No. 16886608310247983A
English
0
0
0
60
seema aggarwal
seema aggarwal@seema16oct·
@JioMart @JioMart_Support my order is not delivered it was to be delivered on 8th July, and daily the date keeps on increasing for the delivery, raised a complaint on customer care and without any resolution my complaint is all settled on your part....How does that work for us.
English
1
0
0
45
seema aggarwal
seema aggarwal@seema16oct·
@JioMart_Support If you cant do anything then I will tweet to consumer affairs and tell the full episode to them
English
0
0
0
0
seema aggarwal
seema aggarwal@seema16oct·
@JioMart_Support You people delivered the product then how can you say that product cant be refunded or exchanged .Its the fault at your end then why should I suffer for it.Should I throw the packet in dustbin.Mistake is done at your end then should I suffer for it
English
1
0
0
0
seema aggarwal
seema aggarwal@seema16oct·
@reliancetrends I purchased clothes from TRENDS plot no 28, sector-5, Rajinder Nagar, Sahibabad, Ghaziabad, U.P. 201005 of bill amounting ₹2,093 on 3 May but till now not received my cashback in Jio Wallet. Want to know the reason. Credit it immediately in my account.(1/2)
English
2
0
0
0
seema aggarwal
seema aggarwal@seema16oct·
@JioMart_Support And one more thing that how did you people closed my complaint without any response or solution.Such a big brand, shame on you jiomart
English
1
0
0
0
JioMart Support
JioMart Support@JioMart_Support·
@seema16oct Hi Seema, Please accept our apologies. We have received feedback from our team that due to the non-availability of the wrong product we will not be able to carry out the replacement or refund. Regards, Team JioMart
English
2
0
0
0
seema aggarwal
seema aggarwal@seema16oct·
@JioMart_Support Plz explain that why you people delivered a wrong product and now you don't have any solution .It is a non branded product I won't be able to consume the product as I want to get my product replaced.Arrange a replacement for my product
English
0
0
0
0
seema aggarwal
seema aggarwal@seema16oct·
@JioMart @JioMart_Support ordered veeba mayonnaise but got some other brand mayonnaise,the name I hvnt heard before.Also raised a complaint,it closed without any response nd solution. What is this behavior Jiomart How my complaint got closed without any solution
English
0
0
0
0
seema aggarwal
seema aggarwal@seema16oct·
@SBICard_Connect @Samsung @SamsungMobile purchased a product from samsung through SBI Card No-cost EMI on 7 May,2022 and till date EMI not reflected in card statement, full amount of the purchase is reflected. At the time of ordering it was said that emi will be done in 2-3 days.
English
2
0
0
0
seema aggarwal
seema aggarwal@seema16oct·
@Amul_Coop This was/is not accepted from AMUL. Selling peanuts under the name of butterscotch and cashew.(3/3)
English
0
0
0
0
seema aggarwal
seema aggarwal@seema16oct·
@Amul_Coop And 'Cashew Chikki' is mentioned in the ingredients printed on the tub. And the best part is nor the butterscotch neither cashew can be found in the ice cream you get to see/taste PEANUTS. And as I don't eat peanuts at all so it is pretty distinguishable.(2/3)
English
1
0
0
0
seema aggarwal
seema aggarwal@seema16oct·
@Amul_Coop Yesterday I bought Amul Butterscotch Gold 1L Icecream tub. And when I am ordering butterscotch then the icecream should contain butterscotch, but it's not the case here. As butterscotch is not mention anywhere in the ingredients printed.(1/3)
English
2
0
0
0
SBI Card
SBI Card@SBICard_Connect·
@seema16oct We were unable to connect with you on call. Please call our SBI Card helpline on <local std code>39020202 , or visit sbicard.com/email for assistance.
English
5
0
0
0
seema aggarwal
seema aggarwal@seema16oct·
@SBICard_Connect requested for an add-on card on 13 December'21 (application-2434712000562). Also got my documents collected from my home 2 months ago and no information on the status of my add-on card application. And according to the site customer will get the card in 21 days.
English
3
0
0
0