سه‌را

821 posts

سه‌را banner
سه‌را

سه‌را

@senior_spv

ما را همین‌بس که‌ رسالتمان شفای‌روح است🧠🌱ـ

تهران نیستم Katılım Ocak 2025
134 Takip Edilen152 Takipçiler
سه‌را
سه‌را@senior_spv·
@3eta_zi یه نامردی عید به من تراول ۱تومنی و پونصدی داد ، هنوزم خرجش نکردم =)) لاشی میدونست خیلی نازه دلم نمیاد.
فارسی
1
0
1
6
سه‌را
سه‌را@senior_spv·
@MoontaJMD اونی که تا الان سیگاری نشده با این چیزا سیگاری نمیشه😂😂
فارسی
1
0
0
16
سه‌را
سه‌را@senior_spv·
@bahar_amti اگر میخواستی بفرستی نباید به خودش نشون میدادی، الان انگار بیشتر از این جوابش فشاری شدی-میتونی باهاش قطع ارتباط کنی اگر خط قرمزته
فارسی
0
0
3
1.5K
هیرا
هیرا@bahar_amti·
- شما جای من بودید چیکار میکردید؟؟؟عکسو میفرستادی برای شوهرش:)))))؟؟؟؟؟؟
هیرا tweet media
فارسی
253
2
359
95.6K
سه‌را
سه‌را@senior_spv·
@lyruedde همه گول خوردیم چون خیلی خیسه لبو خیلی شیرین میکنه😭😭 البته سیگار همیشگیم کاوالو بلوبریه در مقایسه با اون خیلی غلیظ بود
فارسی
1
0
0
284
jas (tvl spoilers)
jas (tvl spoilers)@lyruedde·
از اونجایی مه برده‌ی مدیا هستم رفتم این سیگاره رو خریدم و د این تپییت به این میپردازیم که خوبه یا همه گول پروپاگاندا خوردیم
jas (tvl spoilers) tweet media
فارسی
22
0
255
28.5K
🐈‍⬛
🐈‍⬛@realgorba·
میدونستین این ژل موی فولیکا از همه ژل ابرو ها برای ابرو بهتر عمل میکنه؟ فقط کافیه بریزی تو جای ژل ابرو و ازش استفاده کنی سفیدک نمیزنه خیلی خوب نگه میداره و از صبح تا شب ابرو تکون نمیخوره و طبیعی حالت میده و باعث ریزش نمیشه فقط هم از همین مدل (رنگ بنفش) ژل مو‌ فولیکا استفاده کنین
🐈‍⬛ tweet media
فارسی
28
2
257
33.2K
سه‌را
سه‌را@senior_spv·
@SalamKianam سیسی مهم اینه براکی خرج کنی برا کی خرج نکنی، پشیمون نیستم برا این ادم خرجش کنم چون حداقل داره باعث میشه از چشمم بیفته و بتونم ازش مووآن کنم.
فارسی
0
0
3
622
سه‌را
سه‌را@senior_spv·
@sarandtrees واقعا فقط خوشگله، نه تو کام دادن خوبه ، نه تو نگه داشتن خاکستر ، کاغذش ضعییف ، یه طعم خیلییی شیرین به لب میدن قبل روشن کردن، برده‌ی کاوالوبلوبری هستم🧘🏼‍♀️
فارسی
1
0
0
70
سه‌را
سه‌را@senior_spv·
حتی لیس هم ایگنور کرد💔.
سه‌را tweet media
فارسی
17
0
217
30.1K
سه‌را
سه‌را@senior_spv·
@Devilsattorne اخه چجوری ،خودمم دوسش دارم هربار میرم خودم برمیگردم حتی تلاشی نمیکنه انگار همش ۱ ماه اول خوب بود
فارسی
1
0
0
181
سه‌را
سه‌را@senior_spv·
سالهاست دیگه پذیرفتم که نه قراره همچین احساسی رو در خانواده حس کنم و نه قراره آدمی سر راهم قرار بگیره که عاشقانه دوستم داشته باشه و بهم انگیزه بده، انگار منم جزو اون دسته‌ای شدم که میگفتم وای چجوری میتونن بدون دوست داشته شدن زنده بمونن!
پونیو@the_sarvenaz

راستش خیلی حسودیم شد بابا واقعا مگه پدری کردن چقدر برات سخت بود مگه...

فارسی
1
5
128
3.4K
سه‌را
سه‌را@senior_spv·
@Devilsattorne میدونه اما تغییر کرده ، مطمعن شدع دوسش دارم و ایگنور میکنه
فارسی
1
0
1
217
سه‌را
سه‌را@senior_spv·
@TiniTyrant یه چند مدت دیگه پر قدرت میام در این ژانر شرکت میکنم =))
فارسی
0
0
0
976
sh
sh@TiniTyrant·
بچه ها بیاین نحوه برخوردتون با اکس سمیتونو نشون بدین نمره بدیم از ۱۰ به هم 🤌🏼
sh tweet media
فارسی
21
0
72
17.2K
سه‌را
سه‌را@senior_spv·
@Marjaneshonam منم آنتایم بودم اما وااقعا نمیدونم چه اتفاقی برام افتاد مثلا ساعت ۸ صب قرار داشته باشم از ۴ هم بیدار باشم اخر ۸:۰۵ از خونه میزنم بیرون هربار هم یساعت زودتر بیدار میشم آماده شم ، اما باز دیر میزنم بیرون😭😭
فارسی
0
0
0
3
Olivia
Olivia@Oooolivia99·
ولی واقعاً لاس زدن خوب یه هنر زیباست هااا که متاسفانه انقد فقط لاشی ها توش حرفه ای ان، کلا آدم بدبین شده! اما بچه ها! بیایین یاد بگیریم با پارتنرمون لاس های خفن بزنیم!
سه‌را@senior_spv

حتی لیس هم ایگنور کرد💔.

فارسی
2
0
3
81
سه‌را
سه‌را@senior_spv·
@Oooolivia99 خیلییی اصن یاد گرفتن پیشکش حداقل واکنش نشون بده 😭😂
فارسی
1
0
1
5
Olivia
Olivia@Oooolivia99·
@senior_spv اوه اوه . هم خودت یاد بگیری هم بخوای به پارتنرت یاد بدی، سخت میشه
فارسی
1
0
1
13
سه‌را
سه‌را@senior_spv·
@Devilsattorne من با کلی ذوق اینو از دوستم یاد گرفتم که بهش بگم لحظاتمون رمانتیک شه😭😭 اما حتی یه کلمه نگف جون :) ایگنور کرد ادامه حرفشو زد🥲💔
فارسی
3
0
1
1.3K
🇮🇷وکیل مدافع شیطان
@senior_spv سطحححح لاس زدن باید بعد وارد رابطه شدن نه تنها حفظ بشه بلکه به سطوح بالاتر دست پیدا کنه به روایت تصویر 🥹🥹🥹🥹
فارسی
1
0
2
1.5K
سه‌را
سه‌را@senior_spv·
@faaslhi همینه انقد نازی؟(نامبروانه چشمات)🫠
فارسی
1
0
1
54
فآ🪭
فآ🪭@faaslhi·
@senior_spv واهاایی سیسییی من کل بچگیم با این اهنگ بود😭🎀
فارسی
1
0
2
49