seyed B
5.5K posts

seyed B
@shourcheh
Retired psychiatrist Love reading Music Running Walking
Katılım Haziran 2009
112 Takip Edilen208 Takipçiler

Hedy Lamarr, an Austrian-Jewish actress who fled the Nazis in 1937,
co-invented a frequency-hopping radio system designed to keep Allied torpedoes from being jammed by enemy ships.
The US Navy ignored her invention during the war.
Decades later, her patent became the foundation of Wi-Fi, Bluetooth, and GPS.
A beautiful Jewish woman the world only saw as a face gave that world the invisible nervous system it now runs on.
✡️

English

@beit_Hmikdash اسراییل چنان بلایی سر ملت بیاورد
از بمباران مدارس و بیمارستانها تا تخریب همه زیر بنای مملکت
هیچوقت به ما اسراییلیون اعتماد نکن
ما خونخواریم ،و کودک کش
فارسی

ای بزرگمرد! با رفتنت ثبات یک منطقه به هم ریخت...
اما آسوده بخواب، اسرائیل ملت تو را تنها نخواهد گذاشت.💙
בית המקדש𓉱✡@beit_Hmikdash
شاهنشاه،روحت شاد.💐
فارسی

@Baharalmasi1 بفرمایید
این گوساله بجز اسم پهلوی کدام credentials را برای رهبری یک ملت دارد
اگر قرار باشد شاه مشروطه باشد این را هر الدنگی میتواند انجام دهد
اگر منظور حکومت استبدادی مانند پدر ورد بزرگش باشد همان بهتر که کورش را گم کند ما اشتهای یک سلطنت دیکتاتوری دیگر را نداریم
فارسی

مشکلات من با پهلوی تعدادش زیاده، ولی چند نمونهش رو اینجا میگم:
❌ بهجای ایجاد اتحاد، موجب عمیقتر شدن شکاف بین مخالفان شده و فضای دوقطبی را تشدید کرده
❌ بخشی از هوادارانش با فحاشی، تهدید و برچسبزنی به منتقدان، زنان، جمهوریخواهها، چپها و فعالان مدنی حمله میکنند و پهلوی معمولاً در برابر این رفتارها موضع قاطع و روشنی نمیگیره
❌ حضور گسترده افرادی در اطرافش که تا دیروز از جمهوری اسلامی دفاع میکردند، نگران کننده ست.
❌ تکیه بیشتر بر حمایت و ارتباط با دولتهای خارجی، بهجای تمرکز بر داخل کشور، از نظر من اشتباهه
❌ درخواستهای مالی برای پروژهها و کمپینهایی مانند «صندوق تأمین امنیت شاهزاده» در کارزار ایران را پس میگیریم، «پروژه ققنوس ایران»، «شورای ملی ایران» و «صندوق حمایت از اعتصابات» بدون شفافیت کافی درباره میزان جمعآوری و نحوه هزینهکرد، سوال برانگیزه
❌ فعالیتهاش بیشتر جنبه رسانهای و تبلیغاتی دارد تا سیاستورزی با خروجی عملی تا جایی که حتا علنا دروغ میگه.
❌ درباره حقوق اقوام، اتنیکها و موضوع تمرکززدایی، نتوانسته اعتماد گستردهای ایجاد کند
❌ برنامه عملی، مرحلهبهمرحله و روشن برای گذار از جمهوری اسلامی و مدیریت انتقال قدرت ارائه نشده. فقط برای دوره پسا سقوط اعلام کرده دوست داره در نقشی مبهم، گاهی به عنوان رهبر سیاسی و گاهی در قامت شاه، قدرت رو به دست بگیره.
❌ چشماندازی که رائه کرده برای آینده، بهنظر من تفاوت بنیادی با ساختارهای مسئلهدار فعلی جمهوری اسلامی نداره. رویکرد انتصابی، بالا به پایین و شخصمحور در چیدمانِ «نهاد اجرای موقت»، همون مکانیسم غیردموکراتیکِ «مجمع تشخیص مصلحت نظام» رو بازتولید کرده که با نقض استقلال و تفکیک قوا، مشروعیت هر سه قوه را نه از رای مردم، بلکه از تنفیذ شخص اول نشأت میده.
❌ موضعش درباره نقش خودش بین پادشاهی و جمهوری کاملاً شفاف نیست
❌ نقد صریح و شفاف از اشتباهات حکومت پهلوی ارائه نشده
❌ سیاستورزی بیشتر حول شخص او متمرکز است تا نهادسازی پایدار
❌ و از همه مهمتر اینکه پهلوی با طرح ادعاهایی مثل ارسال گسترده استارلینک، وجود صدها هزار نیروی ریزشی در حکومت یا این تصور که حمایت آمریکا قطعیه، در دیماه انتظاراتی در بخشی از جامعه ایجاد کرد که روی تصمیم و محاسبات برخی از معترضان اثر گذاشت و اونها رو به دام سرکوب، بازداشت، شکنجه و کشتار جمهوری اسلامی انداخت💔.

tinkerbell@thinkerbell_el
@Baharalmasi1 مشکلت با پهلوی چیه؟
فارسی

@MansouriSirwan @SirwanMansoury ظاهرا تیم ساواکی نماینده مردم ساواک زده زمان خودش بود
پهلوی چی عقل فهم ودرک منجلاب ساواک و مرداب پهلوی را ندارد.
فارسی

🔴تیم حکومتی داشتیم وقتی تیم حکومتی مد نبود؛
این روزها تبلیغات زیادی از طرف طرفداران پهلوی مطرح میشود که این تیم فوتبال حکومت ایران در جام جهانی است و نه تیم ایران!!!
📌ویدیوی تیم حکومتی فوتبال دوران پهلوی که همه مسئولان فوتبال از دستگاه امنیتی و ساواک هستند.
@SirwanMansoury
فارسی

@IranianPlateau این عمل مخالف اصول طبیعت است
تو به گربه خانگیت غذا بده
آن گربه بیرون باید برای شکمش زحمت بکشه
کار او شکار برای تغذیه است
تو با این کارت آن حیوان را فلج وابسته و مزاحم میکنی
فارسی

@Kamrano666 درست عین پدر بزرگ چاقو کش پهلوی چی
پهلوی در ۲۸ مرداد بیاری و مدد دلار های کرمیت و چماق و چاقوی شعبان و نوچه های جاکش تر از خودش و بکمک پری بلنده و دیگر حواریون شهرنو بسلطنت بر گشت .
این یک استاندارد برای پهلوی است
مدد گروه لات و بیمخ بهمراه نوه های پری بلنده
فارسی

@kalaagh_parsi برای آن پفیوز ایرانی بودن یعنی اعتقاد بخدای اریامهر
همان مذهبی که خایه مالان سلطنت طلب به آن معتقدند
فارسی





















