اگر وارد عمق من بشی متوجه سنگینی احساسم و غم درونم میشی. با این وجود همیشه دوس دارم دایره ارتباطیم رو حداقل؛شاد و خوشحال نگه دارم و برام ارزشمند باشن:)
امروز ساعت ۴ دو تا قرار کارشناسی داشتم
یکیش رو بابامو فرستادم سر پروژه،
دومی هم مامانم واحد خودمون رو جای واحد موکل نشون داد(موکل همسایمونه)
من کجام؟ جلو قهوه ساز دارم لته میزنم 🧚♀️