El Niño

1.3K posts

El Niño banner
El Niño

El Niño

@skinnnylord

فرناندو

دار funny Katılım Ağustos 2021
75 Takip Edilen61 Takipçiler
El Niño
El Niño@skinnnylord·
اون زمان که شعر مینوشتیم تا مغز استخون میسوخت کسی لایک نمیکرد اونوقت کنکور ارشدو انقد دوست دارن مردم
فارسی
0
0
0
16
El Niño
El Niño@skinnnylord·
@papaparmida متاسفانه اطلاعاتی ندارم
فارسی
1
0
1
544
࣪℘ִֺֹֹֹ࠭
࣪℘ִֺֹֹֹ࠭@papaparmida·
@skinnnylord ببخشید این وسط- شما میدونین تاریخ اخذ مدرک کارشناسی رو چی باید زد؟ بهمن(۷ ترم) تموم کرده بودم.
فارسی
4
0
0
611
El Niño
El Niño@skinnnylord·
آقا کاش ویزاهاتون میومد الان این کنکور ارشد در حد کنکور کارشناسی رقابتیه که
فارسی
14
21
1.4K
42.1K
El Niño
El Niño@skinnnylord·
@_alijf هارلیکوئین زدم علی
فارسی
1
0
1
145
علی
علی@_alijf·
@skinnnylord علی اینارو ول کن، واسه جشن فارغی میخوای بتمن باشی یا اسپایدرمن؟
فارسی
1
0
0
152
El Niño
El Niño@skinnnylord·
@_alijf برق تخم میخواست من نداشتم که بکارم
فارسی
1
0
0
155
El Niño
El Niño@skinnnylord·
@ArminZiyaee متاسفانه فیلترم خیلی تنگه و کار راحتی نیست
فارسی
0
0
1
1.8K
Armin
Armin@ArminZiyaee·
@skinnnylord نه باباااا نگران نباش ارشد فقط شرکت کننده‌ی زیاد داره رقابت اونقدرا مثل کارشناسی بالا نیستش قبولی دانشگاه های خوبش فقط یکم زحمت داره که اگر اهل تلاش باشی بهش می‌رسی
فارسی
2
0
14
2.2K
El Niño
El Niño@skinnnylord·
@vakildigi_com خیر مهندسی‌‌ایم ولی خبر بد اینکه اکثرا همینو میپرسن پس زیادید🫩
فارسی
0
0
0
28
El Niño
El Niño@skinnnylord·
@in__the__moon80 حتی مثل اینکه قبل و بعد از جنگ هم این تفاوت درصدا مشهوده یعنی ملت تو جنگ نشستن درس خوندن
فارسی
1
0
4
1.7K
inthemoon
inthemoon@in__the__moon80·
@skinnnylord هفته پیش ازمون ازمایشی دادم میانگین نفر اول ۸۹ بود :)
فارسی
3
0
2
2.6K
El Niño
El Niño@skinnnylord·
@nah__r رقیب واقعی تو آیینه‌ست
فارسی
0
0
5
1.4K
💁🏻‍♀️
@skinnnylord خیلیاشون رقیب واقعی تو نیستن و پیام نوری چیزی میرن که سربازی نرن🤷🏻‍♀️
فارسی
2
0
7
2.2K
El Niño
El Niño@skinnnylord·
@khastebekhodaa وضعیت پذیرش و ویزا هم جالب نبود کلاً
فارسی
1
0
1
1.3K
Isun
Isun@khastebekhodaa·
@skinnnylord بابا خورد تو جنگ و قطعی نت اپلای نتونستن بکنن ادما.
فارسی
1
0
1
1.6K
El Niño
El Niño@skinnnylord·
@_alijf علی بدتره که خوابی؟
فارسی
1
0
0
1.1K
علی
علی@_alijf·
@skinnnylord علی تو ک کامپی علی من چی بگم علی
فارسی
1
0
2
2K
El Niño
El Niño@skinnnylord·
یادمه بچه بودم میلیارد بار این عکسو به اسم عکس‌های تصادف علی دایی دیدم و حسرت میخوردم که پرادووو چپپپ کردههه تازه میگفتن کیسه هواش باز نشده و علی‌دایی میخواد ار تویوتا شکایت کنه
sam@sam_kz07

۴سال پیش تو جاده اصفهان ۵تا ملق زدیم افتادیم پایین جاده یه خط به هیشکی نیوفتاد، تک استارت روشن شد اگه شیشه جلو‌ داشت برمیگشتیم تهران:))کسی پاشو تو ماشین ژاپنی گذاشته باشه تف نمیندازه رو چینی.

فارسی
1
0
3
527
El Niño
El Niño@skinnnylord·
@bloodraven___ وای یبار تا ۷۰ درصدشو رفتم متاسفانه دیتاش خراب شد حوصله‌م نکشید دوباره بریزم ولی تا همونجاشم عالی بود
فارسی
1
0
1
22
Arash
Arash@bloodraven___·
چقدر پایان expedition 33 احساسی بود. فاک.
فارسی
1
0
4
142
El Niño
El Niño@skinnnylord·
بس کن آیت‌الله ترامپ
فارسی
0
0
4
100
El Niño
El Niño@skinnnylord·
بدترین نقطه شکست یک آدم فنی اونجاییه که باید به یک مشت انسان بی‌خرد صرفاً پولدار محصولشو معرفی کنه
فارسی
0
0
1
101
El Niño
El Niño@skinnnylord·
کص مادرت آقای ترامپ
فارسی
0
0
1
113
El Niño
El Niño@skinnnylord·
@Adambarfi__ مگه خود کنترل کم کون پارگی داره که بخوای خفن‌تر جلوه‌ش بدی اصن
فارسی
1
0
1
97
El Niño
El Niño@skinnnylord·
اینکه سر مردم عادی رو صرفاً با اسم‌های دهن پر کنی مثل فمنیسم و امثالهم پر کردن و در عمل هیچ کارایی در مواقع بحران ندارن و جیکشون در نمیاد مثل همین الان یا مثلا سر قطعی نت ما هیچ ارگان دهن‌پر کنی حتی منشنش هم نمیکرد برعکس ادعاهاش کله م کیریه
فارسی
0
0
1
110
علی
علی@_alijf·
قبح موشک تو خاورمیانه کاملا ریخته
فارسی
1
0
7
241