El Niño
1.3K posts


@skinnnylord ببخشید این وسط- شما میدونین تاریخ اخذ مدرک کارشناسی رو چی باید زد؟ بهمن(۷ ترم) تموم کرده بودم.
فارسی

@skinnnylord نه باباااا نگران نباش
ارشد فقط شرکت کنندهی زیاد داره
رقابت اونقدرا مثل کارشناسی بالا نیستش
قبولی دانشگاه های خوبش فقط یکم زحمت داره که اگر اهل تلاش باشی بهش میرسی
فارسی

@vakildigi_com خیر مهندسیایم
ولی خبر بد اینکه اکثرا همینو میپرسن پس زیادید
فارسی

رشتتون که حقوق نیست .؟ دارید مارم میترسونید
El Niño@skinnnylord
آقا کاش ویزاهاتون میومد الان این کنکور ارشد در حد کنکور کارشناسی رقابتیه که
فارسی

@in__the__moon80 حتی مثل اینکه قبل و بعد از جنگ هم این تفاوت درصدا مشهوده
یعنی ملت تو جنگ نشستن درس خوندن
فارسی

@skinnnylord هفته پیش ازمون ازمایشی دادم میانگین نفر اول ۸۹ بود :)
فارسی

@skinnnylord خیلیاشون رقیب واقعی تو نیستن و پیام نوری چیزی میرن که سربازی نرن🤷🏻♀️
فارسی

یادمه بچه بودم میلیارد بار این عکسو به اسم عکسهای تصادف علی دایی دیدم و حسرت میخوردم که پرادووو چپپپ کردههه
تازه میگفتن کیسه هواش باز نشده و علیدایی میخواد ار تویوتا شکایت کنه
sam@sam_kz07
۴سال پیش تو جاده اصفهان ۵تا ملق زدیم افتادیم پایین جاده یه خط به هیشکی نیوفتاد، تک استارت روشن شد اگه شیشه جلو داشت برمیگشتیم تهران:))کسی پاشو تو ماشین ژاپنی گذاشته باشه تف نمیندازه رو چینی.
فارسی

@bloodraven___ وای یبار تا ۷۰ درصدشو رفتم متاسفانه دیتاش خراب شد
حوصلهم نکشید دوباره بریزم ولی تا همونجاشم عالی بود
فارسی

@Adambarfi__ مگه خود کنترل کم کون پارگی داره که بخوای خفنتر جلوهش بدی اصن
فارسی

اینکه شما کنترلی باشی و بگی کارم هوش مصنوعیه واسه اینکه چیز خفن تری جلوه ش بدی واقعا باید ببندنت به گاو آهن.
کاربر نپر | Ln(e)@neper_271
یکی از رفیقای من ارشد کنترل بوده پایاننامه اش راجب ANFIS هرجا میشینه میگه من متخصص هوش مصنوعیم :)
فارسی



