Sabitlenmiş Tweet
..؛
677 posts


@MAsadpor17676 تن تو در تب و خواب، من بیدار و خمار...
دست نوازش بر تنت، لب تشنه من بر کویر گردنت، چشم بستن به روی نور تو،امشب در آغوش منی من بیدار به تماشای تو..چند جامه بر زمین، کمی نور مهتاب و ما. در آغوش هم تنگ، بیداریم. نمیخوابیم؟
فارسی

@MAsadpor17676 من که دستاتو ول نمیکنم تو باد و برف و بارون، حتی بم بزنه صاعقه :))))
فارسی
..؛ retweetledi










