smhsvn

1.7K posts

smhsvn banner
smhsvn

smhsvn

@smhsvn

Sadece Beşiktaş 🦅🦅🦅

Germany Katılım Aralık 2009
793 Takip Edilen137 Takipçiler
smhsvn
smhsvn@smhsvn·
@SanFelMax @ajansmuhbir1923 Hadi çocuk olayını geçtik. Bu demek oluyor ki sigara içmeyen birisi sadece içerde mi orurmalı? Böyle saçmalık olur mu?
Türkçe
2
0
4
121
San MaxFelCem
San MaxFelCem@SanFelMax·
Olm kızı niye gömüyorsunuz lan. Gayet haklı. Sigara zararlı ya da değil o onun sorunu. İçeride içemeyeceği de yasal bir zorunluluk. Kafede tek yolu dışarıda içmek. Ebeveynler salak değilse açık alanlarda siagara içildiğini bilir. Bebeğin orada ne işi var? Bebeğin sağlığını korumak öncelikle anne babanın görevi. Uzak masa vardır anlayış gösterir gider uzak oturursun ama kafe kızın dediği gibi senin evinin salonu değil. Götünden kural koyamazsın.
Türkçe
1
0
32
1.8K
🎙️ Muhbir
🎙️ Muhbir@ajansmuhbir1923·
Oturmak istediği masada uyuyan bir bebek olduğu için bebeğin annesiyle sorun yaşadığını anlatan kadın: • Yeni nesil ebeveynler cidden sıktınız. Kimse sizin çocuğunuza tahammül etmek zorunda değil. • ⁠Bir kafeye geldik. Sigara kullanacağımız için dışarıda oturmayı tercih ettik. • ⁠ Sigara kullanmamalarına rağmen onlar da dışarıda oturuyordu ve bebeklerini de oturdukları masa haricinde başka bir masada uyutmuşlardı. • ⁠O masada yalnızca uyuyan bir çocuk olduğu için oraya yöneldik. • ⁠Hanımefendi “Oturacaksanız yan yana oturun karşılıklı değil. Orada çocuğum uyuyor. Ses çıkarmayın, tütün ürünü kullanmayın” dedi. • ⁠Abla biz senin evine gelmedik, senin balkonunda oturmuyoruz. Tütün ürünü kullanmıyorsan sen geç içeride otur. Çocuğunu evde uyut.
Türkçe
714
153
14.7K
1.7M
smhsvn
smhsvn@smhsvn·
@MustafaKratas Dusan hocama seneye adam gibi kadro kurmayan yönetim haindir!
Türkçe
0
0
0
281
Mustafa Karataş
Mustafa Karataş@MustafaKratas·
Beşiktaş maça 8 kişi + sezon boyu benchte olan Canberk Kuş'la çıktı, maç içinde Vitto da gitti. Kadroda tek uzun Sertaç. Ona rağmen maç buralarda. İnanılmaz bir şey bu
Türkçe
52
24
2K
107.4K
smhsvn retweetledi
Ajanshaber1903
Ajanshaber1903@AjansHaber_1903·
Beşiktaşlı taraftarlar, #EuroleagueWithBesiktas etiketiyle Beşiktaş GAİN’in EuroLeague’de mücadele etmesini istiyor.
Ajanshaber1903 tweet media
Türkçe
0
28
233
5.1K
KuTSaL
KuTSaL@kutsalkaan·
@gossipmagazinn Daha küçük yaştan kumarı çocukların zihinlerine empoze ediyorlar. Yazık…
Türkçe
1
0
43
7.5K
Gossip Magazin
Gossip Magazin@gossipmagazinn·
Amerika’da bir çocuk, 100$ değerindeki Pokemon Booster Box açtığı esnada nadir kartların yanı sıra bir de efsanevi “Gengar Ex” kartı çıkardı. Paketin içindeki kartların değeri: 22.000$
Türkçe
127
200
6.2K
1.7M
smhsvn
smhsvn@smhsvn·
@zaferalgoz @OlayBesiktas @SemihSezerli Ya hocam bırak. Sergen yalakalığı yapacağım diye rezil oluyorsun. Kimse alalım demiyor ama net bir şekilde Sergen adamı görmezden geldi. Futbolu unutmuş Cengiz de inat etti.
Türkçe
0
0
0
52
zaferalgoz
zaferalgoz@zaferalgoz·
@OlayBesiktas @SemihSezerli Bal yapmayan arı….Beşiktaşın parasını burda harcayam👍🙏Bu konuda beklenen notu veren Sergin hocayı kutlarım
Türkçe
232
3
167
35.2K
Olay Beşiktaş
Olay Beşiktaş@OlayBesiktas·
Semih Sezerli: “Jota Silva aslında her süre aldığında, ‘Ben buradayım hocam, beni görün’ dedi son ana kadar. Yani Beşiktaş’ta yetişmemiş bir oyuncu olmasına rağmen, Orkun kadar aslında Beşiktaş’ı sevdiğini gösterdi. Performansı tartışılır ama isteğini ve arzusunu hep gördük. Hep ‘Sergen Hocam, ben buradayım’ dedi. ‘Bak, ben bu haftanın yıldızıyım, ben bu maçın yıldızıyım, beni bir görün’ dedi. Ama Sergen Hoca, açılmamış cips poşeti gibi olduğu yerde bıraktı. İçini açıp biz istediğimiz kadar yiyemedik. O lezzetle izleyemedik oyununu. Hep böyle ağzımıza bir parmak bal çalındı, ondan sonrasında biz Jota'yı göremedik…”
Olay Beşiktaş tweet media
Olay Beşiktaş@OlayBesiktas

Semih Sezerli: “Geçen sezon sonunda Beşiktaş, iki maç daha fazla oynamış ve yine dördüncü olmuş. Bu sezon da ligi dördüncü sırada bitirmiş. Geçen sezon Beşiktaş ligi 62 puanla tamamlamış, bu sezon ise 60 puanla tamamlamış. Geçtiğimiz sezon Beşiktaş 59 gol atmış, bu sezon yine 59 gol atmış. Yediği gollere bakalım; geçen sezon Beşiktaş takımı ligde 36 gol yemiş, bu sezon ise 40 gol yemiş.” 🗣️Batuhan Hınçal: “A.R.O.G.’da bir sahne var ya; ‘Deminden şimdiye geldim’ O tarz bir Beşiktaş sezonu anlattın bize.”

Türkçe
17
20
512
117.1K
smhsvn
smhsvn@smhsvn·
@taci_kalkavan Cengiz I de alıp gidebilir artık. Jota yı sezon boyu yedi. Son maçında adam yine cevabını verdi.
Türkçe
0
0
0
166
Taci Kalkavan
Taci Kalkavan@taci_kalkavan·
Son maçtaki Cengiz ısrarından da net bir şekilde görülüyor ki Sergen hoca taraftarla dalga geçerek inatlaşıyor. Sergen hocam kusura bakma da burası dedenin çiftliği değil.
Türkçe
63
158
2.2K
36.5K
FutbolArena
FutbolArena@futbolarena·
💥 ERNEST MUÇİ! Final yolunda jeneriklik gol attı.
Türkçe
106
67
3.8K
488.6K
smhsvn
smhsvn@smhsvn·
@zaferalgoz @AjansHaber_1903 En azından sessiz kal, tarafsız kalamadığını biliyoruz. Los Galacticos mi vereceğiz Sergen Hocama? Kendi yaptırdığı transferler ortada.
Türkçe
0
0
0
30
zaferalgoz
zaferalgoz@zaferalgoz·
@AjansHaber_1903 Avrupada en az yarı final hayalleri kuran ve her sene şampiyon olan,ülkenin en pahalı kadrosunu kuran GS’nin halini de gördük.Var mı bir başarı?Sergen hayal satmayan gercekci adamdır.Her gelişinde vasat kadro verdiğimiz hocaya şapkadan tavşan çıkart diyoruz.
Türkçe
692
81
1.6K
103K
Ajanshaber1903
Ajanshaber1903@AjansHaber_1903·
🗣️🎙️Fatih Doğan: "Sergen Yalçın’la Beşiktaş’ın Avrupa’da büyük hayaller kurması zor. Sergen Hoca, Avrupa’yı önemsemiyor. Önemsediği dönem Avrupa’dan sıfır çekti Beşiktaş. Beşiktaş’ın hayallerini küçültmeyin, Beşiktaş’ın hayalleri Sergen Yalçın’la sınırlandırılamaz. Beşiktaş büyük kulüptür ve bunu taşıyacak hocalar var."
Ajanshaber1903 tweet media
Türkçe
45
24
394
80K
smhsvn
smhsvn@smhsvn·
@etkiIihaberyeni Otomotiv sektörü için çok üzücü bir haber. Autoliv’ in Türkiye operasyonu sektör için çok önemliydi.
Türkçe
0
0
2
1.8K
Etkili Haber Yeni Sayfa
Etkili Haber Yeni Sayfa@etkiIihaberyeni·
SON DAKİKA | Autoliv, Türkiye'deki üretimini durdurma kararı aldı. Karardan, 2200 çalışan etkilenecek. (Bloomberg HT)
Etkili Haber Yeni Sayfa tweet media
Türkçe
143
281
1.8K
971.4K
Ulaş dndr
Ulaş dndr@ugridndr·
@yucelfanacc Sizde var ya kuş kadar akıl yok. Sergen'den Başkası şu anda bu takıma birşey veremez. 1 sene daha kalsın bu lafların hepsini yutacaksınız
Türkçe
9
0
9
3.3K
Muchas
Muchas@yucelfanacc·
Sergen giderse oluşacak 2 senaryo var Ya kıytırık yabancı bir hoca getirip boktan oyunu ve 1.80 puan ortalamasıyla Roma bir günde kurulmadı tweetleri girip 1 sezonumuzu daha çöpe atıcaklar Ya da Şenol Güneşe 2 sağlam kanat ve bir santrafor alıp nisanda şampiyonluk kutlayacağız. #ŞenolGüneşYuvaya
Türkçe
53
63
1.1K
75.2K
smhsvn
smhsvn@smhsvn·
@ibrahimkaragul Çok boş adamsın ya. Kahvedeki dayılar gibi yazıyorsun. Gerçi zaten o tayfaya hitap ediyorsun.
Türkçe
0
0
0
24
İbrahim Karagül
İbrahim Karagül@ibrahimkaragul·
Neymiş? Dubai'de (BAE) hiç bir zenginlik güven altında değilmiş. İki füze her şeyi bitiriyormuş. Dubai efsanesine insnanlar şimdi kaçmaya çalışıyor. Şuan Mossad kadrosunun yarısı Dubai otellerindedir. Burc Halife dahil bütün oteller bu yüzden bombalanıyor. ABD, Avrupa ve İsrail'in kirli işlerinin aklandığı Dubai'nin bütün ışıkları sönebilir. En yakın ortağı İsrail bile BAE'yi korumadı, koruyamadı. Öyleyse bir şeyleri yeniden düşünme zamanı. Milyar dolarlar şimdi nereye gidecek!
Türkçe
264
2K
9K
1.3M
Yiğit Deniz
Yiğit Deniz@altligleren·
İşte futbol... 70 yıldır maçlara gelen bir Millwall taraftarı, son maçına tekerlekli sandalye ve solunum cihazıyla katıldı. Veda ederken maç bitiminde son oyuncu tünele girene kadar hiç durmadan alkışladı. Birkaç gün sonra da son nefesini verdi.
Türkçe
8
65
2K
77.7K
çArşı 1982
çArşı 1982@cArsi_1982·
çArşı: "Beşiktaş’ın sahibinin taraftarı olduğunu herkes hatırlasın. Cumartesi İnönü’de görüşürüz."
çArşı 1982 tweet media
Türkçe
20
69
767
11.8K
smhsvn
smhsvn@smhsvn·
@hanoglu_hakan Kupasızlık delirtmiş heralde. “Dünyada” 5-10 tane var ne ya? Sen mi aldın stok sayımını? 40 EUR luk viski altı üstü 🙂
Türkçe
0
0
0
37
HANOĞLU Hakan
HANOĞLU Hakan@hanoglu_hakan·
Artık dunyada sadece 5-10 tane kalan efsane WHITE LABEL’i açıyorum🖖🏻 İlk kupada açacağım demiştim Bugüne nasipmiş Şampiyonluğu belki göremem 🙏 Neme lazım tadalım toprak olmadan ☺️
HANOĞLU Hakan tweet mediaHANOĞLU Hakan tweet mediaHANOĞLU Hakan tweet media
Türkçe
204
46
5.1K
644.6K