اووف فيه كام متعة هنا؟. اهانة الإنسان وكسره وانك تشوفيه ضعيف وتعبان متعة. التعري نفسه متعة. يلحس مكان مابتخرجي وساختك ونجاستك من جسمك متعة. الفرجة بس على بني آدم عقله بيروح وتحولي انسان لحيوان دي أكبر متعة. انك تبقى فاجرة ومفيش حياء وطيزك فى وش خدام يشمها ويدوقها ويعبدها 😈
الشطارة يا روح قلبي انت وهو انك تبقى عارف مكانك بالظبط.فاهم حتتك.لعبتك.انت مش راجل مش مهم.المهم انك تركز بقى فى مكانك.انت دلدول؟ تبقى احسن دلدول.انت كلب تبقى اشطر كلب.هى دي الشطارة وهو ده الذكاء.خليك كده اشطر عرص.يا عبيط.لو متعرفش تبقى راجل على الأقل تبقى بوبي شاطر يا أهبل انت😈