son kaşık muhallebi
38.6K posts


@sonapobuken @nurnisem Türk markalarına güvenmiyorum ama sırf meraktan deniycem
Türkçe

doktorumun önerisi ile 90 spf kullandığım dönemler.. cildim bebek gibiydi
Gizem@sagasaplammisca
hayatımda ilk kez 100 spf görüyorum bu kandırmaca mı yoksa ciddili böyle bi şey var mı acaba
Türkçe

@onurkys0 Beğenmiyorsan evlenme insan yüzüne bakmadığı biriyle evlenmemeli
Türkçe

Beyler, aşk evliliği nasip olmadı çabalarımıza rağmen gerçekleşmedi. Annem görücü usulüyle birini buldu. Kızla konuştum ve çok iyi, kaliteli biri. Ancak çok esmer ve makyajlı ile makyajsız hali arasında büyük fark var. Siz olsaydınız, görünüş olarak size hoş gelmeyen biriyle ilişkiye devam eder miydiniz? Kızın çok iyi ve kibar olduğunu belirtmeliyim.
Türkçe

@doyadoyatarot Eşimiz ya da sevgilimiz şu şekilde dışarda mememizi ellese onu anasının amina geri yollarız diye kardeşim başka soru
Türkçe

Bu yabancı erkeklerin partnerlerine dokunma isteği hiç bitmiyor gibi. Bizimkiler daha üçüncü aydan sonra yan yana oturmayı yeterli görüyor.
ᥫ᭡ K@Preetybby0
Orlando Bloom and Katy Perry at 49 & 41, still serving pure magic. ✨
Türkçe

@yasayabilene Kastamonu'da 9 vermek dostum Kastamonu dağlarında bir ayı tanesi misin nesin 😅
Türkçe

Ay inanamıyorum gemini daha cesur davranıp karakteristik şeyler ekliyor çok komik zjwnsjsnsnsnsh

mary⁷@Mintpdnim
bayildim lan cok guzel oldu dugun falan olsun da da zumrut elbisemi yine giyim amk
Türkçe

@sonapobuken @nurnisem 90 spf süre olarak fazla demek koruma için değil.
Türkçe

@sonapobuken @nurnisem Ben hep sürüyorum ama yok yine bronzlaşma var hangisini kullanıyodun
Türkçe

@sonapobuken @nurnisem Ne kullanıyodun ki öve öve bitirilmeyen kore güneş
kremi aldım yandım domates gibi yok 2 parmak ölçüsünde sür 2 saatte bir yenile vs yapsam da işe yaramadı 👎🏻
Türkçe

@nurnisem Doktor kararına bende güveniyorum genellikle ama bu doktor güneşe kaçak kat çıkmaya meyilli gibi dhsbsnbd
Türkçe

@sonapobuken her ten farklı ya doktor önerdiyse ben de memnun kaldıysam demek ki var bir olayı dkdkddkdk
Türkçe

@ukseroni Bişi diyim mi bilmem nerenin bilmem sanat okulunun öğrencileri bok gibi kombinler yapıp üst üste giyiniyorken sizde giyinun bacım ama bunu bolero ile örterswn olmaz altına şöyle çok güzel şifon mu dersin beyaz mi ya da onun rengine göre pembe bir şeyler uyduruverin
Türkçe

@haritaseviyoruz Verilerimiz o kadar çok çalınmasına rağmen bence 10/10 bir program ve hiçbir ülkede böyle bir sistem yoktur diyorum ya
Türkçe

AY İNANAMİYORUM İNANAMİYORUM ŞAHANE OLDUUU

mary⁷@Mintpdnim
bayildim lan cok guzel oldu dugun falan olsun da da zumrut elbisemi yine giyim amk
Türkçe

@Anlylmazow Keşke nüfus müdürlüğüne müracaat edip eşleşme fln olsa dbndn bu gidişle valla bekar olup gitcez
Türkçe

@enochness En büyük şey ulan tevyata uzay gemisi ile gelmişiz KOSKOCA uzay gemisi onu geç tevyatin tanrıları gelip güçlerimizi kanatlarimizi alıp bizi sik gibi ortada bırakmış millet ne boş yapıyor cidden ya
Türkçe

şu konuda video yapmak istiyorum buarada, çünkü ciddi anlamda bir şey bilmeden konusuyorlar, oyunun alphasında sonradan kaldırılan açılış sahnesinde bile traveler bir teknolojik yapının icinden yukarıdan teyvatı izliyor


Enoch/Raum@enochness
10 dk işkembeden sallamış ulan teyvatın teknolojisinin gelişmiş olduğu dragonspinedan beri barizdi kardeşi aramıoz diye hikaye amacını kaybetti falan diyor ortada kardeşi arama mı kaldı mk natlan'ın niye gelişmiş olduğu da bariz çünkü ejderha medeniyetinin devam ettiği tek ulus
Türkçe


















