Arena
27.2K posts

Arena
@sookooteshab1
Ailurophile. .Liberal republican. vegetarian 🌱 . (what a combo 😬🤦🏻♀️)
Houston, TX Katılım Ağustos 2017
1.2K Takip Edilen2.7K Takipçiler
Sabitlenmiş Tweet
Arena retweetledi

لطفا به بچهگربهها دست نزنید!
چون :
- ممکنه دچار آلودگی و مریضی بشن
- ممکنه مادرشون بچه رو به دلیل اینکه بوی دست شما رو گرفته دیگه نپذیره و شیر نده
- ممکنه مادر احساس ناامنی کنه و بچهها رو جابجا کنه
خیلی وقتها حین این جابجایی ممکنه یکی دوتاشون رو از دست بده! 💔
#خواهش_گربوی
خرس وال استریت@BearOfWallStre1
گربه ۲ ساعته دیدید ؟ تیمور خان هستند معرف حضور ... متاسفانه چنگیز خان رو از دست دادیم 💔🖤
فارسی
Arena retweetledi

@Aljernoon @NazaninKdyr یکی از گربه های منم. میبرن که اب بخورن موشهای عروسکی گل سر و هر چیز کوچولویی که گیرش بیاد.
فارسی

@NazaninKdyr گربه من چیزایی که دوست داره رو میندازه تو ظرف غذاش. همیشه پر از کش مو و گلسره ظرفش.😹
فارسی
Arena retweetledi

@pooyaep والا همراهها یه جوری حمله میکنن که حراست جرات نمیکنه نزدیک شه :)) حراست که هیچی ما پلیس هم داریم اونم اغلب اینجور مواقع غیب میشه که خودشو نندازه تو هچل:) لذا میگن اکی هرکی نوبتشه اون بیاد . اون بیمار بدحال بدبخت هم تو نوبت منتظر میمونه که دو تا سرماخوردگی خودشیفته ویزیت بشن.
فارسی

@sookooteshab1 والا حراست فقط تو بیمارستان های ایران نیست
هر نهاد و سازمان دیگه میری صدات بلند شه درجا پشت دری
فارسی

پزشکی رو با کامپیوتر و غیره مقایسه نکنید. مراجعات الکی به اورژانس باعث میشه وقت پزشک هدر بره و بیمارهای واقعی و جدی وقت کمتری بهشون برسه.شما با این مراجعات عملا باعث اسیب و مرگ بیماران جدی میشید.
Ayat@Ayatinjast
دهها بار شده بهم گفتن کامپیوترمون روشن نمیشه رفتم دیدم کلید پاور خاموشه، گفتن اسپیکرمون خراب شده رفتم دیدم ولوم صدا رو بستن، گفتن اینترنتمون قطعه نگو کابل شبکه رو جدا کردن اما دقیقا دلیل حضور من اونجا همینه وگرنه مسئول آیتی استخدام نمیکردن پس هرجا هستید وظیفتونو انجام بدید...
فارسی
Arena retweetledi
Arena retweetledi

@sookooteshab1 حراست نداره اونجا مگه؟
چرا هر مشکلی رو با یه راه چرت میخواید جایگزین کنید
بیمار غیراورژانسی باید ۶ ساعت منتظر بمونه، جیغ و داد هم کرد حراست رسیدگی میکنه
الان مشکل کجاست؟
فارسی

#فکت
دانشآموز نخبه و المپیادی هیچوقت نمیره سمت رشته تجربی و پزشکی!
پس در بین پزشکان به ندرت آدم نخبه و باهوش پیدا میشه!
مســعود ایـــــــرانفـر@iranshahriii
#فکت شما پزشکان خودگوز پندار بدون تکنولوژی و اختراعات مهندسی (مخصوصا مهندسین الکترونیک و کامپیوتر)؛ هیچ گوهی نیستید! کوچکترین تشخیص بیماری بدون لوازم پزشکی برای شما امکانپذیر نیست. از دستگاه فشار خون و نوار قلب و مغز بگیر تا ام آر آی و سانتریفیوژ و... پشت کوهی
فارسی

@mermaids_mamma @SinuheHastam چقدر همه خشمگین و پرخاشگرن، اگر کسی با درس پزشکی تخصص داخلی آشنا باشه میدونه چه حجم کار جسمی و استرسی داره من تو هرسنی حاضرم درس بخونم اما تخصص داخلی قلب یا امثال اون رو اصلا عقلانی نمیدونم
فارسی

@FarF1511695 خب با پای خودش رفت بیمارستان ولی وقتی انقدر اوضاع خراب بوده اگر نمیرفت طی چند روز تا چند هفته ایست قلبی میکرد و فوت میکرد در خانه مثل یکی از عزیزان من که نرفت و همین شد.
فارسی

@MReza20002000 بله بیمار نمیفهمه سرماخوردگی اورژانسی نیست راس میگی؛) بیمار نمیفهمه مشکلی که از چندین روز پیش براش پیش اومده لابد اورژانسی نیست :) بیمار نمیفهمه مشکلی که چندین ساله براش تحت درمانه اورژانسی نیست.
فارسی

@sookooteshab1 مدیریت و مسئولیت وقت پزشک با تریاژ و بیمارستانه نه بیماران 😂😂
فارسی

















