Arena

27.2K posts

Arena banner
Arena

Arena

@sookooteshab1

Ailurophile. .Liberal republican. vegetarian 🌱 . (what a combo 😬🤦🏻‍♀️)

Houston, TX Katılım Ağustos 2017
1.2K Takip Edilen2.7K Takipçiler
Sabitlenmiş Tweet
Arena
Arena@sookooteshab1·
دوستم میگه تو بیمارستان ۴۸ ساعته شیفته،نه تخم مرغ هست نه روغن نه پنیر نه نون نه ماست( تا قبل رمضون همه بودن تو یخچال). تا افطار هیچی وجود نداره بتونی بخوری حق خروج از بیمارستان هم نداری برای خرید. اسنپ فود گرفته حراست اجازه ورود نداده!!! بابا مگه اسیری گرفتید مردمو؟
فارسی
70
87
4.7K
90K
Arena retweetledi
بابای پابلو
بابای پابلو@PedarePablo·
لطفا به بچه‌گربه‌ها دست نزنید! چون : - ممکنه دچار آلودگی و مریضی بشن - ممکنه مادرشون بچه رو به دلیل اینکه بوی دست شما رو گرفته دیگه نپذیره و شیر نده - ممکنه مادر احساس ناامنی کنه و بچه‌ها رو جابجا کنه خیلی وقت‌ها حین این جابجایی ممکنه یکی دوتاشون رو از دست بده! 💔 #خواهش_گربوی
خرس وال استریت@BearOfWallStre1

گربه ۲ ساعته دیدید ؟ تیمور خان هستند معرف حضور ... متاسفانه چنگیز خان رو از دست دادیم 💔🖤

فارسی
6
16
192
3.2K
Arena
Arena@sookooteshab1·
@Arash_Z1 یه تونل توپ دارم به شکل بینهایت(&) سالهاست باهاش بازی میکنن. تنها اسباب بازییه که ازش سیر نمیشن. بقیه اسباب بازیها رو باید از جلو دستشون برداری بعضی وقتها بدی .همیشه جلو چششون باشه خوششون نمیاد.
فارسی
1
0
1
67
Arash ...
Arash ...@Arash_Z1·
اونایی که گربه دارین؛ بهترین اسباب‌بازی‌ای که واسه بچه‌تون گرفتین و بیشتر از دو روز سرگرمش کرده چی بوده؟ لطفا معرفی کنید که دیگه واقعاً ایده‌ای ندارم.
فارسی
198
2
162
18.1K
Arena retweetledi
Dr. A Shahram Makoui
Dr. A Shahram Makoui@ShahramMakoui48·
تا الان روی۳تا از ماموران فیفا را کم کردم!😆 مدیر مسئول شان آمد بمن “تذکر” داد که این پرچم را بالا نبر تا توی فیلم تلویزیون نیافته (چون ردیف اول هستم) منم گفتم: «من میتونستم این بازی را مجانی توی تلویزیون ببینم فکر میکنی چرا ۱۷۰۰ دلار پول دادم؟ برای اینکه این پرچم بالا باشه✌️
فارسی
44
1.3K
8.1K
53.5K
Arena
Arena@sookooteshab1·
@Aljernoon @NazaninKdyr یکی از گربه های منم. میبرن که اب بخورن موشهای عروسکی گل سر و هر چیز کوچولویی که گیرش بیاد.
فارسی
1
0
1
23
الجرنون
الجرنون@Aljernoon·
@NazaninKdyr گربه من چیزایی که دوست داره رو می‌ندازه تو ظرف غذاش. همیشه پر از کش مو و گلسره ظرفش.😹
فارسی
1
0
4
329
multilingual girl
multilingual girl@NazaninKdyr·
از دست کلاغا خسته ام هی غذاشونو میارن می اندازن تو ظرف آبی که برای گربه ها می ذارم مگه شما راکونید غذاتونو می شورید😂😂😂 الان اون کالباسارو چرا انداختین تو آب بعدشم نخوردینش😂
multilingual girl tweet media
فارسی
8
0
347
11.3K
Arena
Arena@sookooteshab1·
@NazaninKdyr مطمئنی کار خود پیشیا نیس؟
فارسی
0
0
0
198
Arena retweetledi
neo
neo@neo_7272·
#انسانم_آرزوست #حقوق_حیوانات
neo tweet media
QME
12
76
1.7K
17.4K
Arena
Arena@sookooteshab1·
@pooyaep والا همراهها یه جوری حمله میکنن که حراست جرات نمیکنه نزدیک شه :)) حراست که هیچی ما پلیس هم داریم اونم اغلب اینجور مواقع غیب میشه که خودشو نندازه تو هچل:) لذا میگن اکی هرکی نوبتشه اون بیاد . اون بیمار بدحال بدبخت هم تو نوبت منتظر میمونه که دو تا سرماخوردگی خودشیفته ویزیت بشن.
فارسی
1
0
1
20
پورِ بزرگ
پورِ بزرگ@pooyaep·
@sookooteshab1 والا حراست فقط تو بیمارستان های ایران نیست هر نهاد و سازمان دیگه میری صدات بلند شه درجا پشت دری
فارسی
1
0
0
9
Arena
Arena@sookooteshab1·
پزشکی رو با کامپیوتر و غیره مقایسه نکنید. مراجعات الکی به اورژانس باعث میشه وقت پزشک هدر بره و بیمارهای واقعی و جدی وقت کمتری بهشون برسه.شما با این مراجعات عملا باعث اسیب و مرگ بیماران جدی میشید.
Ayat@Ayatinjast

ده‌ها بار شده بهم گفتن کامپیوترمون روشن نمیشه رفتم دیدم کلید پاور خاموشه، گفتن اسپیکرمون خراب شده رفتم دیدم ولوم صدا رو بستن، گفتن اینترنتمون قطعه نگو کابل شبکه رو جدا کردن اما دقیقا دلیل حضور من اونجا همینه وگرنه مسئول آی‌تی استخدام نمیکردن پس هرجا هستید وظیفتونو انجام بدید...

فارسی
13
5
177
6.8K
Arena retweetledi
🇳🇱رُوم🇵🇹
🇳🇱رُوم🇵🇹@snapeslilli·
نظریه نامحبوب: اومدم اورژانس بیمارستان «دولتی» تو حدود ۲ ساعت برام سونوگرافی، CT و آزمایش انجام دادن و نتایجو دادن. بهم دارو زدن حالم بهتر شد و مرخصم کردن. پس اینبار دیگه تو ذهنم نمیگم، اینجا میگم که مردم لیاقتشون سیستم درمانی کانادا و اروپاست. :)))
فارسی
13
9
349
8.1K
Arena retweetledi
علیرضا
علیرضا@hybridlayer·
حقوق یک تعهد ۹ ساله دندانپزشکی ! بهم میگن دکتر ! درامدم از یه کارگرروز مزد کمتره :) وزارت بهداشت بی شرف !
علیرضا tweet media
فارسی
160
16
1.4K
164.7K
Arena
Arena@sookooteshab1·
@amoooehsan ولشون کن عقده این :))
فارسی
0
0
0
153
Arena
Arena@sookooteshab1·
@pooyaep فک کنم از سوییس داری منشن میذاری😀😀
فارسی
1
0
1
21
پورِ بزرگ
پورِ بزرگ@pooyaep·
@sookooteshab1 حراست نداره اونجا مگه؟ چرا هر مشکلی رو با یه راه چرت میخواید جایگزین کنید بیمار غیراورژانسی باید ۶ ساعت منتظر بمونه، جیغ و داد هم کرد حراست رسیدگی میکنه الان مشکل کجاست؟
فارسی
1
0
0
21
Arena
Arena@sookooteshab1·
@iranshahriii زر نزن بابا 😀😀😀
العربية
0
0
1
91
صدای ابر
صدای ابر@hei_ma_me_mu·
@mermaids_mamma @SinuheHastam چقدر همه خشمگین و پرخاشگرن، اگر کسی با درس پزشکی تخصص داخلی آشنا باشه میدونه چه حجم کار جسمی و استرسی داره من تو هرسنی حاضرم درس بخونم اما تخصص داخلی قلب یا امثال اون رو اصلا عقلانی نمیدونم
فارسی
4
0
4
1.7K
سینوهه
سینوهه@SinuheHastam·
یکی از رزینت های داخلی یه خانوم ۴۵ سالست حدودا. بینهایت شبیه مادرمه. همیشه میخواستم بهش بگم فرصتش پیش نمیومد. امروز نشستم کنارش. میخواستم بهش بگم که قبلش خودش برگشت بهم گفت تو کپی پسرمی!!! عکس پسرشو نشونم داد. پشمام ریخته بود.
فارسی
70
14
7K
226.5K
Arena
Arena@sookooteshab1·
@FarF1511695 خب با پای خودش رفت بیمارستان ولی وقتی انقدر اوضاع خراب بوده اگر نمیرفت طی چند روز تا چند هفته ایست قلبی میکرد و فوت میکرد در خانه مثل یکی از عزیزان من که نرفت و همین شد.
فارسی
0
0
1
136
جواهری در قصر
جواهری در قصر@FarF1511695·
در جواب همه ی منشن های منطقی نوشته. " مادرم با پای خودش اومد بیمارستان" جدی، نمیدونم. یکم مطالعه کنید؟ کتاب بخونید یا یه کاری کنید که انقدر در برار فهمیدن مقاومت نداشته باشید. رضایت میدادی مادر رو میبردی جای دیگه. هیچ زوری در کار نیست.
جواهری در قصر tweet media
فارسی
5
0
75
2K
Arena
Arena@sookooteshab1·
@redfelfeli اتفاقا فرهنگ باید درست بشه.
فارسی
0
0
0
28
Arena
Arena@sookooteshab1·
Arena@sookooteshab1

@pooyaep بله به شرطی که حاضر باشید پشت در اورژانس شیش ساعت منتظر ویزیت پزشک بشینید.کاری که همه مردم در تمام جهانانجام میدن.ولی قبول نمیکنید جیغ و داد میکنید دعوا راه میندازید و غیره.

QME
0
0
0
64
Arena
Arena@sookooteshab1·
@MReza20002000 بله بیمار نمیفهمه سرماخوردگی اورژانسی نیست راس میگی؛) بیمار نمیفهمه مشکلی که از چندین روز پیش براش پیش اومده لابد اورژانسی نیست :) بیمار نمیفهمه مشکلی که چندین ساله براش تحت درمانه اورژانسی نیست.
فارسی
0
0
1
60
Arena
Arena@sookooteshab1·
@pooyaep بله به شرطی که حاضر باشید پشت در اورژانس شیش ساعت منتظر ویزیت پزشک بشینید.کاری که همه مردم در تمام جهانانجام میدن.ولی قبول نمیکنید جیغ و داد میکنید دعوا راه میندازید و غیره.
فارسی
3
0
2
117
پورِ بزرگ
پورِ بزرگ@pooyaep·
@sookooteshab1 مدیریت و مسئولیت وقت پزشک با تریاژ و بیمارستانه نه بیماران 😂😂
فارسی
1
0
4
109