Spinjeh

800 posts

Spinjeh

Spinjeh

@spinjeh46601

Katılım Mart 2023
60 Takip Edilen6 Takipçiler
Spinjeh
Spinjeh@spinjeh46601·
@jurnalhabertr Vermeseydi birliktelik olduktan sonra pişman olup ağlayıp zırlayan kadın profili
Türkçe
0
0
0
7
Jurnal
Jurnal@jurnalhabertr·
Bir kadının ağlayarak yaptığı paylaşım: “5 dil bilen, dünyaya meydan okuyan akademisyenin sevdiği adamla imtihanı.”
Türkçe
256
9
421
303.7K
Spinjeh
Spinjeh@spinjeh46601·
@anindanet Daha ezikçe bir video görmemiştim kız şimdi ayrılmasa bile düğün olmadan ayrılır
Türkçe
0
0
0
23
Anında
Anında@anindanet·
Aile WhatsApp grubuna göndermek için kız arkadaşıyla video çeken genç: "Güzelliği görüyor musun anne? Oğlun başardı."
Türkçe
130
60
3.9K
637.8K
ariel
ariel@narsistariel·
Beni 27 yaşında hiç evlenmemiş halimle 45 yaşında adama istediler, 8 yaşındaki kızına iyi bakarım diye. Bu ülkenin ahlaksızlığını hafife alıyoruz bence. Kızına da bok gibi bakardım bence, senede en az 3 kez depresyona girdiğim için birbirimizin bokunda boğulurduk.
xyz@xxxhzn

Arkadaşım 25 yaşında ve boşandı. Sırf boşandığı için ona uygun gördükleri kişi 40 küsur yaşında, 4 çocuklu akrabası. Bakın, sevip kendi kararıyla isterse tabii ki olur. Ama sırf BOŞANDI diye 25 yaşındaki bir kadına uygun gördüğünüz kişi bu, boşanan kadınlara acımayı kesin aptallr

Türkçe
103
125
12.9K
794.3K
Spinjeh
Spinjeh@spinjeh46601·
@narsistariel @SunriseLover001 @sudejupi Dna testi yaptıramayacak kadar fakir bir adam mı Alpaçino? Olayda anlatmak istediğim 35 ten sonra siz doğuramıyorsunuz sakat doğum ihtimali ciddi artıyor erkekler için öyle bir yaş problemi yok.. tabiki 82 yaşında kart bunak genç biriyle evlenmemeli ben işin biyoloji kısmındayım
Türkçe
1
0
0
18
Spinjeh
Spinjeh@spinjeh46601·
@pamukserdar1909 Sokakta yaşamayı deneyimlesin bedava nasıl olsa 😂 baliciler götüne bıçağı takınca görürüm
Türkçe
0
0
0
1.3K
Serdar
Serdar@pamukserdar1909·
Ev sahipleri kızacak ama adam çok haklı
Türkçe
94
37
538
97K
Spinjeh
Spinjeh@spinjeh46601·
@Netlogmedya Evlilik bana iyi geldi gibi birşey söyledi aşk evliliği değil mantık evliliği yapmış ağzından kaçırdı 🤠işi bırakınca obezliğe kayacak kilo almaya müsait bir vücut yapısı var
Türkçe
0
0
0
304
Netlog Medya
Netlog Medya@Netlogmedya·
6 yıldır çalıştığı işinden istifa eden hanımefendinin yaptığı açıklamaya binlerce kadından yorum geldi.
Türkçe
13
15
256
52.9K
Spinjeh retweetledi
Tuncay
Tuncay@orwllianv5·
Okudunuz mu bilmiyorum ama Gazap Üzümleri’nde şöyle bir cümle geçer: “Ancak yeni doğan bir bebek baştan başlayabilir. Sen, ben… Biz artık geçmiş zamanız.” Geçmişi silmeye çalışma; onu kabul et,anlamlandır ve ondan ders al. Gerçek başlangıç,unutmak değil; bilinçle devam etmektir.
Türkçe
34
2.1K
17K
292.6K
Spinjeh retweetledi
Burak Dönertaş
Burak Dönertaş@burakdonertas·
26 yıldır (öncesi de var) bir profesyonel olarak iş hayatında çalışıyorum ama ekonominin gidişatı, iş fırsatları vs. hiç bu kadar ümitsiz hissetmemiştim.
Türkçe
9
5
371
40.3K
Spinjeh retweetledi
Kırmızı Tuborg Selim 🇹🇷🇵🇹
İzlemeyi en sevdiğim haberler, kadınların 1 günlüğüne erkek olduğu ve yaptıklarının sorumluluğunu aldığı hayatlarındaki ilk gün. Kombinini yapıyorsun, süslenip makyajını yapıyorsun; geç kalıyorsun ve kimse sana torpil geçmiyor. Kimse sana yürümüyor Zaten hepsinin yüzünde aynı şaşkın ifade var, sınava giremedikleri için üzgün değiller, kimse onlara kıyak geçmediği ve sorumluluk aldıkları için şaşkınlar.
Denge+@dengeplus

Isparta'da AYT'ye 1 dakika geç kalan kız öğrenci, içeri alınmayınca gözyaşları içinde annesinin yanına gitti.

Türkçe
55
136
2.9K
258.8K
Spinjeh retweetledi
Tamer Ertangil
Tamer Ertangil@tamerertangil·
(1) Çalışmaya değmiyor, çalışsak da sefiliz; (2) evliliğe, ilişkiye değmiyor, külfeti fazla; (3) diplomaya değmiyor, okul bitirsen de asgari ücretlisin vb. görüşler yayıldı. Bu durumun bizi yeni bir aşamaya, yeni bir paradigmaya taşıması beklenir. Bir tıkanmışlık söz konusu.
Türkçe
20
49
764
32.8K
Spinjeh
Spinjeh@spinjeh46601·
@bazliadam1 Hepsi patrona siktiremez kendini.. mühendis kız kendi gibi gariban mühendis bulabilirse öpüp başına koysun
Türkçe
1
0
11
1.4K
Spinjeh retweetledi
Lazgin Demir
Lazgin Demir@DemirrrrL·
Karısının çalışmasını isteyen erkek, hem kendi kavvamiyetini yitirip kendine zulmetmis oluyor, hem de karısına fıtratına muğayir bir yük yükleyip karısına zulmediyor. Ama kadınlar maalesef umumiyetle buna kesb-i istihkak ettiler. Feministlerin gazına gelip erkeklerin himayesini kendi üzerlerinden kendileri memnuniyetle attılar. Bu noktada kadere fetvayı onlar verdiler.
PsikologKerem@Hafiz1Psikolog

Bir psikolog gözlemi: Evleneceği kadının mutlaka çalışmasını şart koşan erkekler, narsistik bir konfor arayışı içindedir. Karşısındaki kadının duygusal dünyasına, ruhuna veya partnerliğine değil; onun getireceği maddi faydaya odaklanırlar. 'Eşim de çalışsın' baskısı, finansal gerçeklik değil, duygusal olarak olgunlaşamamış bir erkeğin asalaklık arzusudur. Güven veren, güçlü bir erkek profili şart koşmaz; güvence verir

Türkçe
4
5
72
10.2K
Spinjeh
Spinjeh@spinjeh46601·
@aayyyeterbe Mahallede kendinden küçük erkeklerle evlenen iki abla oldu ikiside boşandı 2 yıldan fazla sürmediler.. millet bunlara götüyle güldü kadınlar kendinden küçük erkeğe kocam diyemez çocuk gbi görür içten içe
Türkçe
0
0
0
136
Spinjeh
Spinjeh@spinjeh46601·
@birbenvar_ Kadın sikişmek isterse her an sikişebilir erkek çok yakışıklı olsa bile bir kadın kadar hızlı partner bulup sikişemez..
Türkçe
0
0
0
210
___x
___x@birbenvar_·
Erkeklere sorumdur; Siz başka kadınlarla aynı yatağa girip Nasıl olurda evleneceğiniz kadının başka bir adam ile aynı yatakta yatmasına tahammül edemiyorsunuz
Türkçe
180
5
333
45.1K
Spinjeh
Spinjeh@spinjeh46601·
@Afralice Tipi aurayı geçtim gerçek bir arzu yoksa evlenilmez ve evlenmeden önce cinsellik yaşanması gerekiyor.. hiç cinseliği yaşamadan sırf gösteriş olsun diye evlenenler boşanıyor haftada 1 zorla güç bela seks için yalvaracak duruma geliyor erkekler o evlilikte bitiyor
Türkçe
0
0
8
684
Afra
Afra@Afralice·
Çevremde “tipini, aurasını, benliğini” beğenmediği insanlarla sırf bir şans vermiş olmak için, sırf iyi biri diye evlenen arkadaşlarımın %95’i berbat evlilikler yaşıyor. Ama öyle normal bir berbatlık değil. Çoğu baştaki o ilgiyi elde ettiğini anlar anlamaz başka bir kişiliğin kilidini açıyor. Hele bazıları, başta vermiş olduğu ilginin, peşten koşmanın ilerleyen zamanlarda fazla fazla intikamını alıyor, beğenmediğiniz hiç kimseyle bir bardak su bile içmeyin.
Muhafazeküler biri@hanperest

Anlam veremiyorum arkadaş ya. Bir arkadaşım bir kızı çok sevdi ve iki tarafı da çok yakından tanıyorum. Çocuk hislerini kıza belli etti, sevdiğini usulünce hem söylemle hem eylemleriyle defalarca gösterdi. Kız her defasında çocuğu reddedip seni arkadaş olarak görüyorum dedi. Ve bu süreç içinde kız iki kere birileriyle sevgili olup her defasında yarı yolda bırakıldı ve kız depresyondan depresyona girdi. Şimdide gelmiş işte erkek adam dediğin sevmesini bilmeli etmeli göstermeli diye dert yanıyor. Sonra ortalıkta seven erkek kalmadı diye geziniyorsunuz kardeşim. Yani kusura kalmayın kızlar ama sizi harbi seven veya sevebilecek bir oğlanı sizler beğenmediğinizden dolayı reddetmişsinizdir ve karşılığında sizi üzen erkeklere mahrum kalıyorsunuz. Keşke tipini, aurasını ve benliğini beğenmediğiniz erkeklere bir şans verseydiniz de hayatınızı sizi harbi seven bir hayatınız olsaydı..

Türkçe
11
49
1.2K
90.5K
Yildiz
Yildiz@yildizli1ogrtmn·
Çevremde okuyup meslek sahibi olan ilk kızdım ve bir çok başarıya imza attım. Komşunun kızının burun estetiği kadar övülüp takdir edilmedim …
Türkçe
3
0
29
2K
Spinjeh retweetledi
jobless behaviour
jobless behaviour@seiwankenobi·
Kadın düşmanı hetero erkeklerin varolması hep çok garip geliyor ne demek düşmanı olduğun kişilerden cinsel açıdan etkileniyorsun benim birine dibim düşünce kulu köpeği oluyom
Türkçe
24
8
191
11.6K