
Spinjeh
800 posts




Arkadaşım 25 yaşında ve boşandı. Sırf boşandığı için ona uygun gördükleri kişi 40 küsur yaşında, 4 çocuklu akrabası. Bakın, sevip kendi kararıyla isterse tabii ki olur. Ama sırf BOŞANDI diye 25 yaşındaki bir kadına uygun gördüğünüz kişi bu, boşanan kadınlara acımayı kesin aptallr







Isparta'da AYT'ye 1 dakika geç kalan kız öğrenci, içeri alınmayınca gözyaşları içinde annesinin yanına gitti.


Senelerdir söylediğim bir şeydir. Kadınlar fırsat eşitliğini yakaladıklarında şu sanrıya sahip oldular. Ben de gıpta ile baktığım/etkilendiğim/arzuladığım değerli erkeklerin yaptığını yaparsam ben de erkeklerin gözünde daha değerli olurum. Yaptıkları hesap çok yanlıştı çünkü erkek mantığını hiç anlamamışlardı. Erkek bir kadından saygı görmek/sadakat/cinsellik bekler temelde. Bunları sağlayan kişinin de genç olmasını ister. Kariyeriniz, gücünüz, zekanızın bir önemi yoktur. Hele bunlar için de yıllarınızı harcamışsanız... Sonra maalesef şu söyleniyor: ''Hani erkekler güçlü, zeki kadınlar istiyorlardı?'' Onu biz söylemedik, siz yanlış değerlendirdiniz...

Bir psikolog gözlemi: Evleneceği kadının mutlaka çalışmasını şart koşan erkekler, narsistik bir konfor arayışı içindedir. Karşısındaki kadının duygusal dünyasına, ruhuna veya partnerliğine değil; onun getireceği maddi faydaya odaklanırlar. 'Eşim de çalışsın' baskısı, finansal gerçeklik değil, duygusal olarak olgunlaşamamış bir erkeğin asalaklık arzusudur. Güven veren, güçlü bir erkek profili şart koşmaz; güvence verir


40 yaş civarı erkeklerin evli bekar farketmez bütün kadınları kendine aşık edebileceğini zannetmesi sorunsalı. #tesbit



Anlam veremiyorum arkadaş ya. Bir arkadaşım bir kızı çok sevdi ve iki tarafı da çok yakından tanıyorum. Çocuk hislerini kıza belli etti, sevdiğini usulünce hem söylemle hem eylemleriyle defalarca gösterdi. Kız her defasında çocuğu reddedip seni arkadaş olarak görüyorum dedi. Ve bu süreç içinde kız iki kere birileriyle sevgili olup her defasında yarı yolda bırakıldı ve kız depresyondan depresyona girdi. Şimdide gelmiş işte erkek adam dediğin sevmesini bilmeli etmeli göstermeli diye dert yanıyor. Sonra ortalıkta seven erkek kalmadı diye geziniyorsunuz kardeşim. Yani kusura kalmayın kızlar ama sizi harbi seven veya sevebilecek bir oğlanı sizler beğenmediğinizden dolayı reddetmişsinizdir ve karşılığında sizi üzen erkeklere mahrum kalıyorsunuz. Keşke tipini, aurasını ve benliğini beğenmediğiniz erkeklere bir şans verseydiniz de hayatınızı sizi harbi seven bir hayatınız olsaydı..


What improved your quality of life so much you wish you did it sooner?










