saeed reza Moradian

8.6K posts

saeed reza Moradian banner
saeed reza Moradian

saeed reza Moradian

@srmoradian

OTC Crypto Exchange

Islamic Republic of Iran Katılım Haziran 2014
575 Takip Edilen755 Takipçiler
saeed reza Moradian
saeed reza Moradian@srmoradian·
بخوان و بخوان سحر خانم بروجردی که ما ملت آه‌های بی اثریم ... ؛ صدا بزن که سکوت جهان تمام شود صدا بزن که شب بی زمان، تمام شود که با تو قصه بی قهرمان، تمام شود هزار و یک شب این داستان تمام شود !!!
فارسی
0
1
0
32
saeed reza Moradian retweetledi
سیدپیمان طاهری
اهالی توییتر ایا با توافق وصلح موافقید یا جنگ جنگ تا... لطفا ریتوییت فراموش نشود عزیزید🌷🌹
فارسی
31
46
99
4K
saeed reza Moradian
saeed reza Moradian@srmoradian·
@MeisamZohurian جناب ظهوریان، اتک و حمله سایبری را اصولا یک گروه هکری با هدف مشخص انجام میده و گردن میگیره تا بعنوان یک کارنامه ازش بهره برداری کنه. این چیزی که ما دیدیم بیشتر شبیه یک خطای عملیاتی یا بروزرسانی ناموفق یا خرابکاری داخلی هست.
فارسی
0
0
2
44
میثم ظهوریان
میثم ظهوریان@MeisamZohurian·
نکته مهم دیگر این که علیرغم وجود سناریوی قوی حمله سایبری (حداقل از بعد جنگ ۱۲ روزه) اغلب بانک‌ها پیش‌بینی لازم جهت سولوشن اختصاصی جایگزین و core دوم برای شرایط بحرانی نکرده‌اند و تازه در میانه بحران در حال توسعه آن هستند (وابستگی بیش از اندازه به خدمات شرکت انفورماتیک). در واقع می‌توان گفت در دوگانه انتخاب سیاستگذار بین تمرکز و امنیت، نهاد ناظر تمرکز و اشراف را قربانی امنیت کرده است.
میثم ظهوریان@MeisamZohurian

یک اشکال مهم این است که نهادی که نقش رگولاتور و ناظر عملکرد بانک‌ها را می بایست داشته باشد، تبدیل به پیمانکار خدمات پرداخت آن‌ها شود.

فارسی
25
25
203
7K
saeed reza Moradian
saeed reza Moradian@srmoradian·
این وظیفه ذاتی #بانک_مرکزی و آقای #همتی است که در مورد #بانک_ملی به صراحت توضیح دهد. کاربران بسیاری به بانک ملی ما، حواله زده اند و صبح و شب ما در پشتیبانی فحش میشنویم.. زمانبندی کمترین انتظاری است که از سیستم ناظر بانکداری کشور داریم
محمد مالی@mohammademali

قریب ۱۰ روز است که چند بانک اصلی کشور دچار اختلال شده‌اند. نه کسی پاسخگوست و نه توضیح شفافی داده می‌شود. بانک مرکزی از همه ساکت‌تر. بلاتکلیفی مردم به حد انفجار رسیده است.

فارسی
1
0
4
288
saeed reza Moradian
saeed reza Moradian@srmoradian·
این استفاده عموم از #فیلترشکن پولی و رایگان، چه کمکی به امنیت ملی کرده !!؟ مثلا استفاده از تلگرام و واتس آپ با فیلترشکن چقدر به امنیت داده و تبادل کمک کرده!!! همین را یکنفر بیاد فنی و قابل فهم برای ما مردم، توضیح بده شاید ما مردم، قانع شدیم
احمد جانجان@Ahmad_jan_jan

دولت باید به ملت گزارش بدهد که فیلترینگ و قطع اینترنت بین‌الملل چه خساراتی به بار آورده؛ آیا آپدیت نشدن پچ‌های امنیتی نرم‌افزاری و فایروال‌ها در اثر قطع اینترنت باعث هک شدن بانک‌ها شده؟

فارسی
0
0
2
109
ماریا کا🎒🛥️
نصف موهام ریخت، و بقیه اش سفید شد تو این بازی😭 #ایران_بلژیک
فارسی
2
0
19
344
saeed reza Moradian
saeed reza Moradian@srmoradian·
شجاع خلیل زاده شجاع خلیل زاده شجاع ... خیلی خوبی پسر
فارسی
0
0
1
72
saeed reza Moradian
saeed reza Moradian@srmoradian·
این بلژیک اونقدرها هم مالی نیست.
فارسی
2
0
0
110
saeed reza Moradian
saeed reza Moradian@srmoradian·
الان کمترین انتظار از رئیس #بانک_مرکزی اینه یه ویدئو بده توضیح بده چرا چند روزه عملا شبکه بانکی دارای اختلال و بعضا قطع بودن خدمات هست و اینکه تارگت بده دقیقا کی به روال عادی برمیگردیم. ما واقعا نمی دونیم جواب کاربران‌مون را چی بدیم. این از قطع #اینترنت هم بدتره برای ما
فارسی
1
1
7
195
saeed reza Moradian
saeed reza Moradian@srmoradian·
مملکت #رئیس_جمهور دارد که رئیس #شواری_عالی_امنیت_ملی است. مملکت #وزیر_امور_خارجه دارد. آقای #پزشکیان سردار #فالیباف رئیس مجلس را بعنوان رئیس تیم مذاکره کننده به رهبری نطام پیشنهاد و پذیرفته شده است. نظام یعنی سیستم. به سیستم اعتماد کنیم و دقایقی زبان به کام بگیریم.
Kambiz mehdizade@MehdizadeKambiz

با حمایت رهبر جوان و خردمند، تلاش‌های آقایان #پزشکیان و #قالیباف و تدبیر تیم مذاکره‌کننده،مذاکرات در مسیر رسیدن به یک سرانجام عزتمندانه قرار گرفته است.اما #جبهه_پایداری تا ایران را به سرنوشت نابودی عراق و غزه دچار نکند وحاکمی شبیه #پل_برمر بر آن تحمیل نشود،رضایت نمی‌دهد. شرم کنید

فارسی
0
1
4
239
saeed reza Moradian retweetledi
Ali Kalaei
Ali Kalaei@AliKalaei62·
در روزهای اخیر دو بار ایران درگیر جنگی شده که یک شب طول کشیده. هر بار دستکم مشاهدات من میگه در همین ایکس (توئیتر) ویا اینستاگرام، حساسیت ها و واکنش ها کمتر شده. اگر این مشاهدات درست باشه، داریم می ریم به سمتی که جنگ برامون بدل به روتینی هر روزه بشه. شبیه به کشورهای سمت راست و چپمون که سالها جنگ بدل به روزانه شان شده بود. یا همان لبنان. این خطر به نظرم جدی است. نظرتان چیست؟
فارسی
9
1
79
17.6K
saeed reza Moradian retweetledi
Amirhosein Mardani
Amirhosein Mardani@webmardani·
شاید تصور کنید چالش یا بحران با تحریم شروع شده؛ خیر، این همه روایت نیست. واقعیت: سال‌هاست به طور خاص در سه سال اخیر زیر فشار محدودیت‌ها و موانع شدید در داخل کشور هستیم. یکی از نمونه‌ها بسته شدن درگاه‌های پرداخت پلتفرم‌های رمزارز از ۱۸ ماه پیش تا به امروزه؛ یا شیوه قانون‌گذاری مبهم که باعث شده نهادهای مختلف تصمیمات فراقانونی در مورد رمزارز بگیرند. تقریبا هر روز یک چالش و یک ممنوعیت.‌
فارسی
3
3
31
7.1K
saeed reza Moradian retweetledi
اسماعیل آذری نژاد
چرا به مدارس ما سرک می‌کشی؟ در سالیان دور رفته بودم روستای حسین آباد شهر دهدشت برای بچه ها قصه بخوانم مدرسه اش حیاط نداشت فضای داخل کلاس ها قابل نشستن نبود در حدی که بچه ها می گفتن ما در طویله درس می خوانیم. همان روزها انجمن اسلامی یکی از دانشگاه های اصفهان تماس گرفتن به من که ما قصد داریم از دانشجویان بخواهیم مبلغی را جمع کنیم برای کودکان روستا کاری انجام دهیم. شما طرحی دارید برای هزینه این پول؟ من هم جریان مدرسه ابتدایی روستای حسین آباد دهدشت را براشون تعریف کردم. چند روز بعد دو نفر از دانشجویان آمدند دهدشت و مدرسه را دیدند و قبول کردند برای ساخت و تعمیر همین مدرسه. آن زمان فکر کنم مبلغ بیست میلیون برای من واریز کردند و من توانستم دو کلاس مدرسه را سرامیک کف و بدنه کنم. سفید کاری کنم. همچنین حیاط خیلی خوبی برای مدرسه درست کردیم و دیوار کشی انجام دادیم کف حیاط را سیمانی کردیم. دستشویی هم درست کردم. مدرسه که تمام شد من در صفحه اینیستاگرامم عکس قبل و بعد مدرسه را گذاشتم. مخاطبان خیلی بد و بیراه به آموزش پرورش گفتن که این چه مدرسه ای بود و تشکر کردند که حالا قشنگ شده. فردای آن روز رییس آموزش پرورش دهدشت زنگ زد و با بی احترامی اینگونه شروع کرد: تو اسماعیل آذری هستی؟ گفتم بله گفت کی به تو اجازه داده که به مدارس ما سرک بکشی؟ خیلی ناراحت شدم به جای اینکه تشکر کنه از فعالیت چندماهه تا این مدرسه درست شد حالا اینجور سخن میگه. گذاشتم هر چه خواست گفت بعد شروع کردم و گفتم من همان کسی هستم که سرک کشیدم به مدارس شما و هفته پیش دو دستگاه کپی خریدم و به مدارس دادم. من همان کسی هستم که سرک کشیدم و در هفته به دو هزار دانش آموز دو وعده صبحانه می دهم. من همان کسی هستم که امسال سرک کشیدم و چهارصد کلاس درس را رنگ کردم و.... همه اینها را که گفتم مقداری کوتاه آمد و لحنش را مودبانه تر کرد اما باز گفت بیا دفترم ببینمت. قطع کرد چند لحظه بعد حراست آموزش پرورش هم زنگ زد چرا این مطلب را در پیجت گذاشتی. گفتم من حرفی نزدم. فقط عکس قبل و بعد را گذاشتم همین. فرداش رفتم آموزش پرورش مسول حراست محترمانه با من حرف زد اما رییس اموزش پرورش همچنان متکبرانه و از موضع بالا با من صحبت می کرد. به ایشان گفتم چند سال است هر مدیر و معلمی نیازی داشته باشد سراغ من میاد برای کمک چطور آنها سرک نبود اما حالا که دوتا نقد شدید، شد سرک؟ ایشون می گفت من اصلا شما را نمی شناسم. گفتم خداحافظ.
فارسی
56
68
1.5K
72.4K
Abolfazl Bazargan
Abolfazl Bazargan@bazargan_ir·
🔴 قسمتی از مناظره دکتر ابوالفضل بازرگان با وحید خضاب در برنامه اسکرین شات در اسفند ۱۴۰۳، قبل از جنگ ۱۲ روزه و فعال شدن مکانیزم ماشه، زمانی که دلار ۸۰ هزار تومن بود .... به وقت ایران .... به وقت رئالیسم و واقع گرایی .... !!!
فارسی
54
152
731
23.3K
Dr.MT
Dr.MT@MTorabnezhad·
خبر خوب اینکه مهر ماه حکم ریاست صدا و سیما تمام می شود. خبر بد اینکه الان خرداد ماه هست.
فارسی
20
3
199
6.2K
saeed reza Moradian retweetledi
Amir Rad
Amir Rad@amhorad·
سال ۱۳۹۱ که وارد بازار کار شدم، هم‌زمان بود با تشدید تحریم‌های آمریکا علیه اقتصاد ایران. از همان زمان، سال‌به‌سال شاهد کوچک‌تر شدن طبقه متوسط و عمیق‌تر شدن شکاف طبقاتی بودم. اگرچه همواره چنین القا می‌شد که هدف تحریم‌ها صرفاً فشار بر حاکمیت است، اما در عمل بیشترین آسیب متوجه مردمی شد که ستون اصلی جامعه و موتور پیشرفت کشور هستند. امروز بیش از هر زمان دیگری روشن است که دامنه این تحریم‌ها تنها حکومت را هدف قرار نمی‌دهد، بلکه هر فرد و مجموعه‌ای را که تلاش کند در این شرایط دشوار برای مردم ایران خدمتی ارائه دهد یا محصولی بسازد نیز در بر می‌گیرد. هدف چنین رویکردی، تضعیف امید به ساختن، سرمایه‌گذاری و آینده‌سازی در کشور است. در تمام این سال‌ها، مأموریت اصلی نوبیتکس خدمت به مردمی بوده که بدون هیچ تقصیری، در نتیجه تحریم‌ها از دسترسی به بسیاری از فناوری‌ها و خدمات مالی روز دنیا محروم شده‌اند. اگر گناهی وجود داشته باشد، فراهم کردن بستری برای سرمایه‌گذاری نوین و کمک به حفظ ارزش دارایی‌های مردمی بوده که قدرت خرید و سرمایه‌شان سال‌به‌سال کاهش یافته است. نوبیتکس با اتکا به تلاش و انگیزه جمعی از جوانان این سرزمین و بدون برخورداری از حمایت هیچ گروه یا جریان خاصی شکل گرفت. این مجموعه ذره‌ذره، با کار شبانه‌روزی و به شکلی کاملاً طبیعی رشد کرد. بهترین شاهدان این مسیر نیز همکارانی هستند که از روزهای نخست در کنار ما بوده‌اند و فراز و نشیب این مسیر را از نزدیک دیده‌اند. تحریم امروز نوبیتکس و سه پلتفرم دیگر، بار دیگر ماهیت واقعی این نوع تحریم‌ها را آشکار می‌کند؛ تحریم‌هایی که در نهایت مردم ایران را هدف قرار می‌دهند. عجیب‌تر آن‌که یکی از دلایل مطرح‌شده برای تحریم شخص من، تلاش برای بازسازی پلتفرم پس از یک حمله سایبری عنوان شده است. در هیچ منطق حقوقی و در چارچوب هیچ برداشت متعارفی از قوانین بین‌المللی، تلاش برای جبران خسارت ناشی از یک جرم سایبری و بازگرداندن خدمات به کاربران نمی‌تواند مستمسکی برای تحریم باشد. با این همه، باور ما به ساختن و خدمت کردن تغییر نخواهد کرد. همان‌طور که در سال‌های گذشته با وجود همه محدودیت‌ها و فشارها مسیر خود را ادامه دادیم. به قول یکی از دوستان فدای یک تار موی ایران و ایرانی.
فارسی
20
8
96
11.1K