🆂🅴🅳🅰🆃 🆃🆄🆁🅷🅰🅽

10.5K posts

🆂🅴🅳🅰🆃 🆃🆄🆁🅷🅰🅽 banner
🆂🅴🅳🅰🆃 🆃🆄🆁🅷🅰🅽

🆂🅴🅳🅰🆃 🆃🆄🆁🅷🅰🅽

@sturhan56

Umut yolcusu yorulmaz.

Türkiye Katılım Şubat 2012
307 Takip Edilen47 Takipçiler
Sabitlenmiş Tweet
🆂🅴🅳🅰🆃 🆃🆄🆁🅷🅰🅽
Babası, annesinin dur ihtarına uymadığı için ortalıkta dolaşan "insan" görünümlü 🧟 yaratıklar ile yaşamak zorunda bırakılıyoruz 🤔
Türkçe
0
0
2
510
🆂🅴🅳🅰🆃 🆃🆄🆁🅷🅰🅽 retweetledi
Prof. Dr. Güner Sönmez
Prof. Dr. Güner Sönmez@DrGunerSonmez·
Para az değil, hırsızlar çok kalabalık. Eduardo Galeano
Türkçe
38
829
8.9K
125.3K
🆂🅴🅳🅰🆃 🆃🆄🆁🅷🅰🅽 retweetledi
Prof. Dr. Ali Ihsan Goker
Prof. Dr. Ali Ihsan Goker@aihsan_goker·
Hafif ticari araç ve 20 yaş üzeri otomobil sürenler neden Formula 1 pilotu gibi sürüyor? Neyi ispatlamaya çalışıyorlar?
Türkçe
74
8
766
186.1K
🆂🅴🅳🅰🆃 🆃🆄🆁🅷🅰🅽
@murattosunMSE Yolun büyük kısmı aşağı doğru eğimli ise bu veriler mümkün, aksi takdirde maalesef böyle bir şey imkansız. Mesela 🤔 Muğla merkezden çıkıp Aydın merkeze 13 - 14 kW ortalama ile gidilebilir, Aydın merkezden çıkıp Muğla merkeze ise 22 - 23 kW tüketim olacaktır.
Türkçe
1
0
6
3.7K
Murat Tosun
Murat Tosun@murattosunMSE·
100 km'de klima açık 12 kWh mi? 😃 (km 113 TL)
Română
17
1
55
85.2K
Mehmet Demir
Mehmet Demir@mdemir1·
Gemini mock data oluştururken kişi ismimlerinde Tarkan Tevetoğlu yazmış bir yerde. Manyak bu ya.
Türkçe
1
0
0
32
Finansal Özgürüm
Finansal Özgürüm@finansalozgur94·
Kardeşime Elektrikli araç almaktan da vazgeçtim. Kime danışsam başka bir şey söylüyor: 🔴Sağ şeritte Tırcılara meze olursun 🔴En ufak kazada Pert olur 🔴Sigorta Pili ödemez ortada kalırsın 🔴10 sene sonra Çöp olur 🔴Her sene menzili azalır 🔴Kışın Kalorifer açamazsın 🔴Yazın Klima açamazsın 🔴Radyasyon yayıyor kanser olursun 🔴Şarj sırasında Kavga edersin 🔴Bayramda yola çıkamazsın 🔴Şarj yüzünden yol 2 kat uzun sürer 🔴İkinci elde yarı fiyata satamazsın 🔴Erkek adam pilli araba sürmez diyenler bile var Ben en güzeli kardeşime bir at arabası alayım da bu iş kapansın yemin ediyorum Kafayı yedim 1 haftada.
Türkçe
299
18
265
121.8K
Oğuzhan Atsız
Oğuzhan Atsız@oguzzatsiz·
Barış Terkoğlu: -Size “kurultaya neden gitmiyorsunuz” dicem,siz de bana “tedbir kararı var” diceksiniz. Bu nasıl bir tedbir kararı ki;size disipline sevk hakkı veriyor,size ihraç hakkı veriyor,il başkanlarını görevden alma hakkı veriyor,size atama hakkı veriyor,bir tek kurultay yapamıyorsunuz bu nasıl tedbir? Kılıçdaroğlu: -O’nu bilemiyorum,hukukçular otursun tartışsın.
Türkçe
758
2.6K
16.1K
721.6K
arda
arda@umutsuzjonturk·
Dünyanın en komik 10 saniyesi.
Türkçe
256
470
7.3K
409.8K
SevgiDD
SevgiDD@ddsevgi·
En battığı kısım bu bence. Rezalettttt.
Türkçe
197
315
3.8K
394.9K
🆂🅴🅳🅰🆃 🆃🆄🆁🅷🅰🅽 retweetledi
Serkan Yiğit
Serkan Yiğit@sfgz_9_·
Singapur'da kişi başına düşen milli gelir 64 bin dolar. Yani Türkiye'nin 5 katı. Nasıl mı oluyor? Singapur Başbakanı kendisine 13 tane uçak alıp, araç filosu için bile kargo uçağı kaldırmak yerine, 197 dolarlık biletle ve tarifeli uçakla uçuyor mesela...
Türkçe
125
835
3.2K
63.6K
🆂🅴🅳🅰🆃 🆃🆄🆁🅷🅰🅽 retweetledi
Anlık Haber Analiz
Anlık Haber Analiz@Anlik_Analiz·
Yapay Yumurta Üretimi Başlıyor! Türkiye'de yapay yumurta üretmek için patent başvuruları var. Sesinizi Çıkarmayacaksınız Değilmi?
Türkçe
83
992
1.9K
139.6K
🆂🅴🅳🅰🆃 🆃🆄🆁🅷🅰🅽
@finansalozgur94 Harika bir fikir 🫣 bunca işsiz sayısı varken neden bu çocuklar da işsiz kalsın? Neden kayıtdışı istihdam artsın? Böyle bir ekonomik ortamda lise öğrencileri mi bu memleketi kurtaracak? Geleceğini, gençliğini neden heba etsin? Okumak isteyen okusun, istemeyen çalışsın diyelim.
Türkçe
0
0
0
15
Finansal Özgürüm
Finansal Özgürüm@finansalozgur94·
Türkiye'de yaklaşık 5,3 milyon lise öğrencisi var. Zorunlu eğitim kaldırılıp bu öğrencilerin tamamı günde 12 saat çalışsaydı, yılda yaklaşık 23,2 milyar adam-saat iş gücü ortaya çıkardı. Bu işgücüyle her yıl Ekstra 250 milyar dolar milli gelir elde edebilirdik. Bu kapasiteyle her yıl 11 milyon 600 bin adet yeni daire yapılabilir. Barınma sorunu çözülebilirdi. Bu öyle büyük bir işgücü ki her sene 232.000 Kilometre Otoyol, 290.000 Kilometre Demiryolu, Ya da 19 adet keops piramidi inşa edilebiliyor. (Dünyanın çevresi 40.000 kilometredir) Biz ise 2 haftadır ders işlenmeyen okullarımızda koca bir gençliği heba ediyoruz...
Türkçe
81
19
177
35.8K
🆂🅴🅳🅰🆃 🆃🆄🆁🅷🅰🅽 retweetledi
GZT
GZT@gztcom·
🔴Rize'de yola çıkan köpeğe çarpmamak için manevra yapan sürücü, kontrolünü kaybettiği ATV aracıyla kaza yaparak hayatını kaybetti
Türkçe
180
165
725
136.8K
🆂🅴🅳🅰🆃 🆃🆄🆁🅷🅰🅽
@fatihyilmazweb Verilen fiyata tamam diyerek gidin, 40 türlü bahane ile ayrıca fiyat indirmeye çalışırlar. Ben arabam.com a nokta hatasız araç götürdüm yanlış fiyat verilmiş deyip 80 bin TL kesmeya çalıştılar 🫣 O anahtarı alayım dedim, aldım. Keriz silkelemeye çalışıyorlar.
Türkçe
0
0
0
13
Fatih Yılmaz
Fatih Yılmaz@fatihyilmazweb·
Mevcut aracımı satmak için araç alımı yapan şirketlerden teklif aldım: VavaCars Borusan OtoPlus Aracın piyasa değerinin yaklaşık %10 altında teklif veriyorlar. 🤔Daha önce aracını bu şekilde satan var mı aramızda? Ekspertiz için gidildiğinde fiyatı biraz daha düşürüyorlar mı?
Fatih Yılmaz tweet media
Türkçe
187
8
181
241.1K
Hakan Dogu
Hakan Dogu@HakanDOGU·
@sturhan56 @elektriklihayat LFP DC şarja daha dayanıklı, ancak tüm bataryalar-telefon dahil-hızlı şarj sevmez, ideali AC ağırlıklı olması gerekir
Türkçe
1
0
0
34
Gökhan Vatansever🪫⚡️⚡️🔋
Epdk Mayıs 2026 Şarj piyasası raporu yayınlandı. Benim en dikkatimi çeken kısım AC/DC oranı ve süreler oldu Enerji Tüketimi: Tüketilen elektriğin %83,63'ü DC (Hızlı) istasyonlardan alınırken, AC'nin payı %16,37'de kaldı.  Şarj Adedi: Toplam şarj seanslarının %77,59'u DC üzerinden yapıldı.  Süre: AC şarjda seans başına ortalama 178,95 dakika (yaklaşık 3 saat) harcanırken, DC şarjda bu süre sadece 37,5 dakika sürdü. Evet hep şarjda şu kadar bekliyoruz vs denen DC istasyonlarda bekleme süresinin ortalaması %100 bekleyeninden acelesi olana kadar şarj seansı başına sadece 37,5 dk
Gökhan Vatansever🪫⚡️⚡️🔋 tweet media
Türkçe
8
0
19
10.1K
Songür Ulus
Songür Ulus@songurulus·
TEMU içi getirilen yasak yeni sektör doğurmuş. Çinde organize olan firmalar bireysel müşterilerden sipariş toplayıp TR de resmi ithalat yapıp kapıdan kapıya servisle teslimat yapıyorlar. Adet veya GTIP önemli değil. Tek dertleri 20 lik yada 40 lık konteyneri bir an önce doldurup ( belki 10 belki 100 belki 1000 müşteri ile) tek fatura ile TR ye sokup teslimat yapıyorlar. Böylelikle bireysel gümrükleme masrafı olmuyor sadece G.vergisi ve KDV ile işi bitiriyorlar.
Türkçe
96
108
3.1K
369.8K
Ufuk Tarhan
Ufuk Tarhan@futuristufuk·
Elon Musk, tıbbın geleceğinin tamamen dijitalleşeceğini, sentetik RNA'nın insan vücudunun işleyişini değiştirmek ve potansiyel olarak neredeyse tüm hastalıkları tedavi etmek üzere programlanacağını öne sürüyor. Tıbbı, vücudu içten yeniden programlamak için özelleştirilmiş RNA dizilerinin tasarlandığı bir yazılım gibi açıklıyor. “Tıbbın geleceği dijital olacak.” “Sentetik RNA zincirini nasıl kodlayacağınızı anlarsanız, neredeyse her türlü hastalığı tedavi edebilirsiniz.”
Market Rebellion@RebellioMarket

Elon Musk suggests that the future of medicine will become fully digital, where synthetic RNA is programmed to alter how the human body operates and potentially treat nearly all diseases. He explains medicine as something like software, where customized RNA sequences are designed to reprogram the body internally. “The future of medicine will be digital.” “If you understand how to code that synthetic RNA strand, you could essentially cure almost any condition.”

Türkçe
1
4
17
3.3K
Hakan Dogu
Hakan Dogu@HakanDOGU·
@elektriklihayat Bu yüksek DC oranı mevcut parktaki araçların bataryasının çok yıprandığını gösteriyor. Evlere kurulmazsa AC şarjlar bataryalar ekmeğini yiyecek
Türkçe
6
0
9
1.5K
SİYAH SANCAK
SİYAH SANCAK@siyahsancakx·
🔵 Elon Musk: ▪️"Kazandığınız şeyden vergi ödüyorsunuz, satın aldığınız şeyden vergi ödüyorsunuz ve sahip olduğunuz şeyden vergi ödüyorsunuz." ▪️"Peki bu para neye harcanıyor?" Onaylamadığınız bir sürü şeye." ▪️"İşte bu yüzden hükümetin boyutunu küçültmemiz, daha az para harcamamız ve insanların zor kazanılmış paralarının büyük bir kısmını ellerinde tutmalarını sağlamamız gerekiyor."
Türkçe
167
702
4.4K
304.4K
🆂🅴🅳🅰🆃 🆃🆄🆁🅷🅰🅽 retweetledi
SİYAH SANCAK
SİYAH SANCAK@siyahsancakx·
🔵 7-8 Temmuz'da Ankara'da düzenlenecek olan NATO zirvesi öncesi protokolün geçeceği güzergahta bulunan binaların dış cepheleri ücretsiz şekilde yenilendi.
Türkçe
307
166
3.3K
708.3K