🐸
248 posts


Anlam veremiyorum arkadaş ya. Bir arkadaşım bir kızı çok sevdi ve iki tarafı da çok yakından tanıyorum. Çocuk hislerini kıza belli etti, sevdiğini usulünce hem söylemle hem eylemleriyle defalarca gösterdi. Kız her defasında çocuğu reddedip seni arkadaş olarak görüyorum dedi. Ve bu süreç içinde kız iki kere birileriyle sevgili olup her defasında yarı yolda bırakıldı ve kız depresyondan depresyona girdi. Şimdide gelmiş işte erkek adam dediğin sevmesini bilmeli etmeli göstermeli diye dert yanıyor. Sonra ortalıkta seven erkek kalmadı diye geziniyorsunuz kardeşim. Yani kusura kalmayın kızlar ama sizi harbi seven veya sevebilecek bir oğlanı sizler beğenmediğinizden dolayı reddetmişsinizdir ve karşılığında sizi üzen erkeklere mahrum kalıyorsunuz. Keşke tipini, aurasını ve benliğini beğenmediğiniz erkeklere bir şans verseydiniz de hayatınızı sizi harbi seven bir hayatınız olsaydı..

evlenene kadar saygı duyulmayan hayatlarımız......

menemen yapiyom haberiniz olsun



biz flortlesicek o elemani bulduk mu her turlu flortlesiriz ya












