Sverre B. Enitch
2.7K posts

Sverre B. Enitch
@svenitch
⚽️ Fotballkommentator uten kommentatorjobb. Tidligere Strive Sport. Lærer / lektor. Sport, historie, geografi, friluftsliv, fly og jernbane ⚽👨🏫🌎🎣✈️🚂
Oslo, Norway Katılım Mayıs 2015
430 Takip Edilen409 Takipçiler
Sabitlenmiş Tweet

Takk for meg, Twitter (X). Det var hyggelig nesten så lenge det varte. Nå er jeg ferdig, og det føles godt. Ses på en annen plattform. Den gjørma her stinker russer-bots og konspi-suppe. Masse kjærlighet til alle de flotte folka jeg har hatt mye glede av her inne ❤️ #FuckUMusk
Norsk

@NikkaYoichi @Oddi70 @jonasali lo.no/hvem-vi-er/kor… Som du kan lese her: Mer enn 1 million mennesker i Norge er fagorganisert og betaler medlemsavgift. LO igjen er åpne om at de støtter f.eks AP økonomisk. Sånn, nå orker jeg ikke Twitter mer. Vi har nådd bånn. Takk for meg!
Norsk

@PolleJan @davatmnor @MariusHelgaa Ikke greit mener jeg. Da tar du faktisk en prat med barnet om hvorfor vi ikke heier på visse klubber. Hvis ikke er du ikke en ansvarlig voksen.
Dansk

@davatmnor @MariusHelgaa Må da være greit. Kanskje han og familien har tilknytning til landet. Og det er bra vi lar en 10åring velge selv favoritt lag. Som fotball pappa har jeg eksludert CR7, han er ikke lov heie på lengre 🤣 og vi snakker kun om han som at han har sluttet med fotball
Norsk

Nå er jeg spent på hvilket musikalsk innslag Alexander Sørloth velger under "innvielsen".
Ben Brereton Díaz la lista relativt høyt med sin versjon av Sweet Caroline.
Villarreal CF@VillarrealCF
Capoue habla del partido... ¡Y de la inminente actuación musical de Sorloth y Gabbia!
Norsk

Å hjelpe meg.. Dere gjør dere selv en bjørnetjeneste fram mot kommunevalgene her, @Senterpartiet
Margit M. Bye@veslevoksen
Det er faen meg drøyt å kalle meningsmotstandere for narkotikaromantikere.
Norsk

@Arsenalredskins @footballtweet 24 y.o. republican. Not surprised. You guys knows so so so little about the world, and yet you are shouting so loud. Embarrassing og dangerous.
English

🎙️ Thomas Hitzlsperger: "So Jordan Henderson finally gets his move to 🇸🇦. Fair play to him, he can play wherever he wants to play. Curious to know though how the new brand JH will look like. The old one is dead! I did believe for a while that his support for the 🏳️🌈 community would be genuine. Silly me…"

English

@EirikReime Fantastisk! Gleder meg til å se gjengen på Ekebergsletta 😄
Norsk

@svenitch De trives i Hallingdal! Museumet idag, Langedrag imorgen og Bjørneparken på fredag🙏
Nes, Norge 🇳🇴 Norsk

@jsimensen Uansett hvor skada du er forlater du ikke gjengen 2 sekunder før pep-talken. Total skivebom.
Norsk

Du vet du er på feil side av evil vs. good når du spør Nord-Korea om hjelp. Men så er vel strengt tatt Russland på stø kurs mot en like totalitær retning. Fun-/sad fact: N-Korea og Norge har begge Russland som naboland.
Igor Sushko@igorsushko
Putin's Defence Minister Shoigu arrived in North Korea to beg for weapons & "soldiers" for the invasion of Ukraine. Wouldn't be surprising if North Korea agrees to send some political prisoners to slaughter. However, they're used as slave labor, so may not be a profitable move.
Norsk

@olera66 @gbergerud @VIFDamer Har dere gubber egentlig noe annet liv enn å krangle med folk på Twitter bare for å krangle? Hva med å lese litt mer nøye problematikken med bortefans før dere begynner å skrike og rope her?
Norsk

@gbergerud @svenitch @VIFDamer Akkurat. Hva er da så vanskelig å planlegge var mitt spørsmål til ham. Kan vel ikke bli mer klart.
Palau, Sardinia 🇮🇹 Norsk

Hadde gleda meg til å se @VIFDamer i CL-kvalik, men det klarte UEFA å drepe greit. Ikke snakk om at jeg skal se et lag fra Belarus. Og om VIF går videre er neste kamp mot foreløpig uviss motstander kun tre dager etterpå, uvisst hvilken bane. Umulig å planlegge evt bortetur. Rævva
Norsk

Ganske sjukt å lese det kommentarfeltet her. Anti-VAR-mobben begynner å bli stygg. Lurer forøvrig på hvor alle de "hardcore" supporterne som "alltid" ser kampen på stadion er når laget deres i Toppserien har kamp (uten VAR). Elsker fotball, elsker Marius Helgå!
Marius Helgå@MariusHelgaa
Elsker, elsker, elsker jævla VAR! ❤️🤍❤️🤍❤️
Norsk

@svenitch @gbergerud @VIFDamer Alle lag spiller både torsdag og lørdag. Ikke veldig vanskelig å planlegge da. Vinnere på torsdag spiller Mit hverandre på lørdag og taperne på tirsdag spiller mot hverandre på lørdag.
To kamper på begge lag.
Norsk

@gbergerud @VIFDamer Vanskelig å planlegge på tre dagers varsel avhengig om laget ditt går videre eller ikke. Kommer ikke mange bortefans da.
Norsk

@RVinneng Takk 😄 Skal også være med som assistent på sidelinja for HFK j19 som møter Vålerenga j19 på Valle Hovin på tirsdagen. Må være lov å si at Vålerenga har hjemmebanefordel.
Norsk










