Sverre B. Enitch

2.7K posts

Sverre B. Enitch banner
Sverre B. Enitch

Sverre B. Enitch

@svenitch

⚽️ Fotballkommentator uten kommentatorjobb. Tidligere Strive Sport. Lærer / lektor. Sport, historie, geografi, friluftsliv, fly og jernbane ⚽👨‍🏫🌎🎣✈️🚂

Oslo, Norway Katılım Mayıs 2015
430 Takip Edilen409 Takipçiler
Sabitlenmiş Tweet
Sverre B. Enitch
Sverre B. Enitch@svenitch·
Min bestefar var russisk. Min oldefar var Ukrainsk. Min oldefar døde av sult i St. Petersburg som en følge av nazistene sin beleiring. Min bestefar kjempet på russisk side mot nazistene på østfronten. De døde som en følge av menn som Hitler og Stalin. Putin går nå i deres fotspor
Norsk
1
1
28
0
Sverre B. Enitch
Sverre B. Enitch@svenitch·
Takk for meg, Twitter (X). Det var hyggelig nesten så lenge det varte. Nå er jeg ferdig, og det føles godt. Ses på en annen plattform. Den gjørma her stinker russer-bots og konspi-suppe. Masse kjærlighet til alle de flotte folka jeg har hatt mye glede av her inne ❤️ #FuckUMusk
Norsk
1
0
3
1.4K
Jonas Ali Ghanizadeh
Jonas Ali Ghanizadeh@jonasali·
Hvordan kan vi vite at det ikke er russisk/iransk/kinesisk etterretning som donerer penger anonymt til FrP?
Norsk
23
6
108
28.4K
Jan-Kenneth Polle
Jan-Kenneth Polle@PolleJan·
@davatmnor @MariusHelgaa Må da være greit. Kanskje han og familien har tilknytning til landet. Og det er bra vi lar en 10åring velge selv favoritt lag. Som fotball pappa har jeg eksludert CR7, han er ikke lov heie på lengre 🤣 og vi snakker kun om han som at han har sluttet med fotball
Norsk
1
0
0
117
Football Tweet ⚽
Football Tweet ⚽@Footballtweet·
🎙️ Thomas Hitzlsperger: "So Jordan Henderson finally gets his move to 🇸🇦. Fair play to him, he can play wherever he wants to play. Curious to know though how the new brand JH will look like. The old one is dead! I did believe for a while that his support for the 🏳️‍🌈 community would be genuine. Silly me…"
Football Tweet ⚽ tweet media
English
338
155
3K
1.1M
Odd M
Odd M@Oddi70·
@jonasali Hvordan kan vi vite at lo's pengestøtte til ap, sv & sv ikkje kommer russisk/iransk/kinesisk etterretning?
Norsk
1
0
1
656
Marius Helgå
Marius Helgå@MariusHelgaa·
Etter en kjapp scroll gjennom notifications innser jeg at fire dager på hytta var finere enn fotball-Twitter. Her er resultatet av en drøy time i elva.
Marius Helgå tweet media
Norsk
6
1
79
26.6K
Arve Uglum
Arve Uglum@arveuglum·
Folk, altså. For ein gjeng.
Arve Uglum tweet media
Norsk
1
1
20
2.6K
Eirik Reime Thorberg
Eirik Reime Thorberg@EirikReime·
@svenitch De trives i Hallingdal! Museumet idag, Langedrag imorgen og Bjørneparken på fredag🙏
Nes, Norge 🇳🇴 Norsk
1
0
0
54
Eirik Reime Thorberg
Eirik Reime Thorberg@EirikReime·
Sjeldent det har vært så mye liv i nabolaget som igår! Over 30 pizzaer ble lagd, FIFA, trampoline, skyting, fotballtennis, taktikkdiskusjon og sykling🇿🇼 Kultursjokk for gjengen å komme til et norsk hus 😅 Kan det blir bedre?
Eirik Reime Thorberg tweet mediaEirik Reime Thorberg tweet mediaEirik Reime Thorberg tweet media
Norsk
3
1
39
3K
Sverre B. Enitch
Sverre B. Enitch@svenitch·
@jsimensen Uansett hvor skada du er forlater du ikke gjengen 2 sekunder før pep-talken. Total skivebom.
Norsk
1
0
2
1.5K
Joakim Simensen
Joakim Simensen@jsimensen·
Hva i alle dager er dette for noe opplegg? Hegerberg-exiten har jo druknet helt i Graham Hansen-saken. Virker jo som om ingen var informert om noe rundt skaden? Merkelig det også
Norsk
7
0
73
110.4K
Sverre B. Enitch
Sverre B. Enitch@svenitch·
Du vet du er på feil side av evil vs. good når du spør Nord-Korea om hjelp. Men så er vel strengt tatt Russland på stø kurs mot en like totalitær retning. Fun-/sad fact: N-Korea og Norge har begge Russland som naboland.
Igor Sushko@igorsushko

Putin's Defence Minister Shoigu arrived in North Korea to beg for weapons & "soldiers" for the invasion of Ukraine. Wouldn't be surprising if North Korea agrees to send some political prisoners to slaughter. However, they're used as slave labor, so may not be a profitable move.

Norsk
0
0
0
500
Sverre B. Enitch
Sverre B. Enitch@svenitch·
@olera66 @gbergerud @VIFDamer Har dere gubber egentlig noe annet liv enn å krangle med folk på Twitter bare for å krangle? Hva med å lese litt mer nøye problematikken med bortefans før dere begynner å skrike og rope her?
Norsk
1
0
0
40
Ole R. A
Ole R. A@olera66·
@gbergerud @svenitch @VIFDamer Akkurat. Hva er da så vanskelig å planlegge var mitt spørsmål til ham. Kan vel ikke bli mer klart.
Palau, Sardinia 🇮🇹 Norsk
1
0
1
42
Sverre B. Enitch
Sverre B. Enitch@svenitch·
Hadde gleda meg til å se @VIFDamer i CL-kvalik, men det klarte UEFA å drepe greit. Ikke snakk om at jeg skal se et lag fra Belarus. Og om VIF går videre er neste kamp mot foreløpig uviss motstander kun tre dager etterpå, uvisst hvilken bane. Umulig å planlegge evt bortetur. Rævva
Norsk
2
0
0
1.5K
Ole R. A
Ole R. A@olera66·
@svenitch @gbergerud @VIFDamer Alle lag spiller både torsdag og lørdag. Ikke veldig vanskelig å planlegge da. Vinnere på torsdag spiller Mit hverandre på lørdag og taperne på tirsdag spiller mot hverandre på lørdag. To kamper på begge lag.
Norsk
1
0
0
33
Sverre B. Enitch
Sverre B. Enitch@svenitch·
@gbergerud @VIFDamer Vanskelig å planlegge på tre dagers varsel avhengig om laget ditt går videre eller ikke. Kommer ikke mange bortefans da.
Norsk
1
0
0
45
Geir Bergerud
Geir Bergerud@gbergerud·
@svenitch @VIFDamer Hvordan er det vanskelig å planlegge? Alle lagene spiller 1 kamp torsdag og 1 kamp lørdag. Samme sted.
Norsk
1
0
0
43
Sverre B. Enitch
Sverre B. Enitch@svenitch·
@RVinneng Takk 😄 Skal også være med som assistent på sidelinja for HFK j19 som møter Vålerenga j19 på Valle Hovin på tirsdagen. Må være lov å si at Vålerenga har hjemmebanefordel.
Norsk
0
0
0
83