Salih
864 posts


Henüz sadece hukuk mezunuyum mesleğe atılmadım ama bu büyüğüme katılıyorum
Salih@tcksalih
20 yıllık avukat olarak allaha şikayet etmenin daha mantıklı olduğunu düşünüyorum
Türkçe

20 yıllık avukat olarak allaha şikayet etmenin daha mantıklı olduğunu düşünüyorum
Abdullah Güner 🇹🇷@Abdullahguner06
Bugün ÖSYM ve MEB'e dava açtım. Konu: kolejlerde şişirilen notlar sebebi ile yks sınavında yapılan haksız sıralama
Türkçe

Garibanlığa bak ya ösym kalemi silgisi kullanıyor
Salih@tcksalih
siz sıcak evinizde yatıyor musunuz ohh ben klimalı kütüphanede ders çalışıyorum
Türkçe

@Abdullahguner06 O makamda üstünde düğme ilikleyeceği bir şey olacağını sanmıyorum
Türkçe

@tcksalih İnşallah davamıza bakan hakim makam önünde çübbesini ilikleyecek düğme aramaz
Türkçe

@tcksalih Bono sorusunun cevabi neydi ben 2kök5 buldum
Türkçe

@tcksalih Of hayır ya çanda yığılma olcak 50yle gecemeyiz oyle😭😭😭
Türkçe

@hzarirang Artık herkes yksye çok ciddi çalışıyor youtube videosu altına hocam sizi çok seviyoruz yazanlara göre mi değerlendiriyor bu daha kötü
Türkçe





