Erdem E. ⚡️🇹🇷

4.7K posts

Erdem E. ⚡️🇹🇷 banner
Erdem E. ⚡️🇹🇷

Erdem E. ⚡️🇹🇷

@the_erdem7

Ne Mutlu Türk'üm Diyene! 🇹🇷

Nevermissed Katılım Mayıs 2011
746 Takip Edilen146 Takipçiler
DEV.
DEV.@XCodeWraith·
selamlar. paranız yok veya minimum seviyedeyseniz, ne yapacağınıza karar veremiyorsanız. bir tane tayzikli su aracı alıp çöp konteynerlerini temizlemek bir tişört markası veya çiğ köfteci açmaktan daha çok kazandıracaktır. //SON
Türkçe
9
4
115
25.2K
Erdem E. ⚡️🇹🇷 retweetledi
Cemre Demirel
Cemre Demirel@msikkofield·
Seks kasediyle başa gelen, partideki tüm Atatürkçüleri tasfiye eden, tarihin en zayıf Tayyip'ine karşı kendini aday gösterip seçimi hediye eden, ne karar çıkacağını biliyormuşçasına bir gün önceden sesleniş videosu paylaşan bu herifin ajan olduğunu göremeyen siktirsin gitsin.
Türkçe
427
4K
47.9K
772.4K
Erdem E. ⚡️🇹🇷 retweetledi
Con Sinov
Con Sinov@lordsinov·
Devlet arşivlerinde gezinirken tesadüfen karşıma çıkan bir resmi diplomatik belge, Atatürk hakkında atılan iftiralara esaslı bir cevap veriyor... Ne demiş eskiler, yalan bin kapıdan kaçsa da gerçek bir gedik bulup çıkar... Hatırlarsınız, Murat Bardakçı geçen yıl Atatürk'ün dinsiz olduğunu ileri sürmüş, delil olarak da yabancı gazeteci Grace Ellison'un kitabında geçen cümleyi kullanmıştı. (Görsel 1) Bendeniz o vakitler bir kitap yazmakla meşguldüm. Atatürk'ün not defterlerini incelerken tesadüf eseri 1925'te alınan notları okumuş Bardakçı'nın meze olduğu iftiraya karşı delil bulmuştum. Atatürk bu notlarda şöyle yazmıştı: Bir İngiliz gazetesi muhâbiri benimle konuşuyor. Söylemediğim şeyleri yazıyor ve söylediğim şeyleri aleyhimize tefsîr ediyor. Kendisini men’ etdim. Söz vermişdi. Anladım ki, İstanbul’daki muallem insanlarla beraber âdetâ câsûs. (Görsel 2) Bendeniz paylaştıktan sonra bu belge epey yayıldı ve konuşuldu. Ellison üzerinden atılan iftiralara dayanak teşkil etti. Sonrasında Bardakçı bu konuyla ilgili bir şey yazmadı diye biliyorum. Yazdıysa da ben göremedim. Neyse... Şimdilerde yine devlet arşivlerinde gizliliği kaldırılan belgeleri incelerken başka bir tesadüf daha gelip bendenize çarptı. Efendim, gizliliği 2025 yılında kaldırılan 1934 tarihli bir diplomatik arşiv belgesinde, Mısırlı El Mukattam gazetesi muhabiri Kerim Sabit'in Türkiye'yi ziyaret ettiği ve ülkesine döndükten sonra da gazetede gözlemlerini yazdığı bilgisi mevcut. Bu belgede Atatürk hakkında yer alan izlenimlerini bugün paylaşmıştım. Fakat belgenin dördüncü sayfasında hayli ilginç bir bilgi var ki Atatürk hakkında çokça araştırma yapmış biri olarak bu bilgiyi ilk kez okudum. Kerim Sabit, Atatürk'ün basınla olan ilişkisini izah ederken yabancı gazetecilere mühim bir şerh düşüyor. (Görsel 3) Gazi'nin ecnebi gazetecilerle görüşmemelerinin sebebi şudur: Mazide kendileriyle mülakat şerefine nail olan gazetecilerin hepsi değilse de ekserisi söylediklerini tahrif etmiş, yazılarında kötü niyetlerini göstermişlerdir. Bunlardan bazıları da... yalan yanlış şeyler yazmış ve iftiralarda bulunmuşlardır. Bu belgenin gizliliğ 2025 yılında kaldırılmış. Daha önce akademik bir yayında kullanıldığına rastlamadım. Atatürk'ün 1925 yılındaki notları ile 1934 tarihli belgeyi birlikte okuduğumuzda, son derece tutarlı şu görüşü elde ediyoruz: Atatürk, yabancı gazeteciler tarafından sık sık iftiraya maruz kaldığı için kendilerine pek güvenmiyor. İki belge arasında 9 yıl olması, meselenin anlık ve dönemlik değil, istikrarlı bir tavır/tutum olduğunu da gösteriyor. Daha önce okuduğum eserlerde Atatürk'ün yabancı gazetecilere karşı genel bir güvensizliği olduğu yönünde bilgi okumadığım için aslında yeni bir şey öğrenmiş oluyoruz. Sonuç olarak yabancı gazetecilerin Atatürk'e İslam düşmanlığı vb isnatlarda bulunduğu yayınlar, bizzat Atatürk tarafından ve dönemin tanığı tarafından güvenilmez, kötü niyet ve hatta casusluk faaliyeti olarak kabul görmüştür. Yabancı gazetecilerin yayınları üzerinden Atatürk'e İslam düşmanı isnadında bulunanların, iftiralarını çürüten bu belgelerden bahsetmeleri de haysiyet ve şeref gereğidir.
Con Sinov tweet mediaCon Sinov tweet mediaCon Sinov tweet media
Türkçe
130
719
3.9K
226.7K
Erdem E. ⚡️🇹🇷
Erdem E. ⚡️🇹🇷@the_erdem7·
+Birer tane Türkiye milli takım forması alalım aşkım. 🇹🇷 -Alalııım. Nerde giyicez? +Sabahın 5’inde evde. -😒
Türkçe
0
0
1
52
Erdem E. ⚡️🇹🇷 retweetledi
Salih NARİN
Salih NARİN@SalihNarin·
#SONDAKİKA İranlı, Rısha Hussaın: Dünya, İran'a 47 yıl ambargo uygulandı. İran dünyaya 24 gün yaptırım uygulayınca, ABD ve müttefkleri diz çöktü. Hürmüz'ün kapatılması yanlışsa, Gazze'lilere giden yardım Refa'ın 2 yıldr kapalı olması, nasıl doğru olabilr? #GazzeyiUnutmayın
Türkçe
42
2.3K
14.2K
992.4K
Erdem E. ⚡️🇹🇷 retweetledi
A¥GüL Türk
A¥GüL Türk@BiberistMissfit·
📍İspanya dağı taşı zeytine boğdu, 📍Suudi Arabistan çölü zeytin denizine dönüştürüyor. 📍Çin Türkiye kadar çölü tarım alanına çeviriyor. 🇹🇷Türkiye bir avuç kömür için ülkesini çöle çeviriyor.(Maden)
A¥GüL Türk tweet mediaA¥GüL Türk tweet media
🧭PUSULA@pusulam0001

🧭Limak ve İçtaş şirketlerinin işlettiği Akbelen Termik Santrali'nin Kömür İhtiyacı için devasa zeytin sahası yok ediliyor. Bölge halkı bu şirketlere karşı hukuk yoluyla mücadele etsede, üstünlerin hukuku halkın önünde duvar oluyor.

Türkçe
217
5.9K
22.1K
769.4K
Erdem E. ⚡️🇹🇷 retweetledi
sUGAr
sUGAr@yourmomsfavfood·
Gelmiş geçmiş en büyük Türk milliyetçilerinden biri olan Mustafa Kemal Atatürk’ün kurduğu ve logosunda 1 tanesi Türk milliyetçiliğini temsil eden 6 ok olan siyasi partinin mevcut liderinin 3 Mayıs Türkçülük gününde sosyal medya hesabı…
sUGAr tweet media
Türkçe
526
4.1K
50.1K
1.3M
Erdem E. ⚡️🇹🇷 retweetledi
Onur
Onur@Tweets4Onur·
- Panelleri Çin'den ithal edip, gümrük, kdv, ötv vs. hiçbir vergi ödemeyecekler. - TR'de panelleri yerleştirdikleri devasa araziye kira ödemeyecekler. - Üretilen enerjiyi 30 yıl boyunca bize satacaklar ama gelir vergisi de ödemeyecekler. Dünyanın en absürt iş modeli. Peşkeş!
Etkili Haber Yeni Sayfa@etkiIihaberyeni

Türkiye, Sivas ve Karaman'da kurulacak 2 yeni Güneş Enerjisi Santrali için Suudi Arabistan'a 30 yıl elektrik alım garantisi verdi. -Projelerin arazisini Türkiye ücretsiz tahsis edecek. -GES için ithal edilecek makine ve ekipmanlardan gümrük vergisi, KDV, ÖTV ve benzeri hiçbir vergi alınmayacak. -Yurt içinden temin edilecek ürünlerde ise KDV muafiyeti tanınacak. -Tesislere, Kurumlar Vergisi teşvikinden faydalanma hakkı verilecek.

Türkçe
311
2.9K
12.5K
670.1K
Erdem E. ⚡️🇹🇷 retweetledi
Avukat Cemil
Avukat Cemil@avcemilcicek·
Gelin bu olayı birine anlatır gibi anlatayım: Bu yol hepimizin, yani senin benim vergilerimizle yapıldı. Şimdi vergilerimizle yapılan bu yol, özel şirkete peşkeş çekiliyor. Kendi paramızla yapılan yolu, özel bir şirket işlettiği için para ödeyerek geçeceğiz. 20 yılda satmadıkları yol, köprü, fabrika kalmadı. İliğimizi sömürdünüz! AKP İSTİFA!
Kupür@HaberKupur

İzmir Çevre Yolu paralı oluyor. 25 yıllığına özelleştirilecek yolda geçiş ücretleri 31-40 TL, yıllık gelir beklentisi en az 4,3 milyar TL. Balçova-Gaziemir: 33 TL Gaziemir-Otoyol Ayrımı: 31 TL Otoyol Ayrımı-Universite Ayrımı: 40 TL Üniversite Ayrımı-Karşıyaka: 33 TL

Türkçe
37
418
1.7K
97.9K
Erdem E. ⚡️🇹🇷 retweetledi
umay hatun
umay hatun@cmhriyetkadini1·
halkın yaylası halka kapatıldı. daha önce şişli’ye “şişli’nin kanal istanbul’u” diyerek yapmak istediği 72 katlı rezidans projesini durduran ekrem imamoğlu’na iftira atan emrullah turanlı’nın maden şirketi için ordu’da yaylalara 1 ay giriş yasak çünkü 220 noktada sondaj var.
Türkçe
11
380
1.3K
15.1K
Erdem E. ⚡️🇹🇷 retweetledi
umay hatun
umay hatun@cmhriyetkadini1·
mehmet cengiz’in satın aldığı seydişehir eti alüminyum, cevher çıkarmak için antalya akseki’deki gidengelmez dağı’na çöktü. cengiz holding 2.633 m²’lik maden sahasını 1700 kat büyütmek için yabani keçilerin yaşam alanını dinamitlerle patlatacak.
Türkçe
169
2.4K
6.5K
669.1K
Erdem E. ⚡️🇹🇷
Erdem E. ⚡️🇹🇷@the_erdem7·
Daha 3 aylık minnoş kızım, recep ivedikte karaambar kamyoncular dernek kayıt sahnesindeki gibi osuruyor, inanılmaz! Ama bebek sahibi olduktan sonra bazı osuruklar kaçılan değil, beklenendir.
Türkçe
0
0
1
34
Erdem E. ⚡️🇹🇷
Erdem E. ⚡️🇹🇷@the_erdem7·
Bu karakterli adam bu kadar boka batmış Türk futboluna fazla geldi! Domenico Tedesco hocam elindekilere ve ortama rağmen bu takımı hep daha iyiye taşımaya çalıştın.Ben razıyım.İnanıyorum ki, sen de Fenerbahçe'yi bizim sevdiğimiz gibi sevdin. Yolun açık olsun. #HocamızıAlamazsınız
Türkçe
0
0
0
33
Erdem E. ⚡️🇹🇷 retweetledi
Cerrah Güner Fuzûlî
Cerrah Güner Fuzûlî@cgfuzuli·
Replikler yazılıyor, ellerine veriliyor, tüm dünya liderleri de okuyorlar. Senaryo aynı merkezden. Hepsi aynı merkezin oyuncuları. Bakın kurmalı robotlar gibi hepsi birden nasıl aynı şeyleri söylüyorlar!..
Cerrah Güner Fuzûlî tweet mediaCerrah Güner Fuzûlî tweet mediaCerrah Güner Fuzûlî tweet media
Türkçe
22
203
1.2K
63K