عآ

7.1K posts

عآ banner
عآ

عآ

@thearefeh

Katılım Şubat 2021
266 Takip Edilen245 Takipçiler
Sabitlenmiş Tweet
عآ
عآ@thearefeh·
از زن بودن تو این مملکت خستم.
فارسی
1
1
15
1.5K
Buttercup
Buttercup@itsBcup·
@thearefeh بنزین، فندک و فرار بهترین راهه
فارسی
1
0
0
17
عآ
عآ@thearefeh·
هزارپا تو خونه‌ام گم شده. جز سوزندن، راه حلی ندارید؟
فارسی
2
0
1
46
عآ retweetledi
farnoosh faraji |فرنوش فرجی
این فقط یک عکس نیست؛ سند مادری است که جمهوری اسلامی فرزندش را با گلوله از آغوشش گرفت #IranMassacre
farnoosh faraji |فرنوش فرجی tweet media
فارسی
80
1.6K
9.6K
44.7K
عآ retweetledi
بامداد
بامداد@A_sh_bamdad·
بمیرم برا دل این پدر که داره تمام تلاششو میکنه که اسم پسر جاوید نامشو رسانه‌ای کنه
بامداد tweet mediaبامداد tweet media
فارسی
109
3.3K
23.2K
170.6K
عآ retweetledi
hyuna⁷
hyuna⁷@pjmmymelody·
مردا تو خیابون با دست تو شلوارشون راه میرن ولی از معلوم شدن سینه‌ی زن که صرفاً یه بخش از بدنشه تریگر می‌شن ببخشید پدرجنده ها از این به بعد سینه‌هامو خونه جا می‌ذارم
فارسی
35
127
4.8K
52.9K
عآ
عآ@thearefeh·
@determoon مخالفت نمی‌کنند، گوه میخورند.
فارسی
0
0
1
6
DETER
DETER@determoon·
وقتی هم میگی بارداری کلی به زن (جسمی، روحی، تحصیلی، کاری و... ) آسیب وارد می‌کنه، تقریبا فقط مردا هستن که مخالفت می‌کنن!
فارسی
16
58
1.6K
17.2K
عآ retweetledi
نگارم،ولی صدام نکنید نگارم
اینقدر از اسلام تخمی متنفرم که حتی دلم نمیخواد به دی ماه بگم محرم برای نشون دادن کشتار بی رحمانه‌ی ج.ا محرم نمیتونه اسم لایقی باشه
فارسی
36
531
8.7K
61K
عآ retweetledi
BRIAN ERFANI
BRIAN ERFANI@BRIANERFANI1·
من نمی‌دونم چرا خبر به این مهمی اثری ازش تو تایم لاین توییتر فارسی نیست! امروز ۱۰ روز از ناپدید شدن «مبینا محمدعلی‌پورثانی» دختر ۱۹ ساله ساکن نسیم‌شهر تهران گذشته و هیچ خبری ازش نیست. او روز ۲۳ خرداد با شال سفید، مانتوی سبز و کفش مشکی خونه رو به مقصد محل کارش ترک کرده و برنگشته
BRIAN ERFANI tweet media
فارسی
17
1.1K
3.9K
91.5K
عآ retweetledi
Vita
Vita@OneLight26·
جرم او لیدری و هدایت اعتراضات است یک دانش آموز ۱۶ ساله دیگر در شرف اعدام است این حکم از اساس دروغ و کذب ست . خانواده اش اخیرا تصمیم گرفتن نامش رو رسانه ای کنند . این یعنی جانِ #عباس_باجی‌زهی ۱۶ ساله به مویی بند است امروز نام او را هم صدا بزن ، شاید امانش دادیم .
Vita tweet media
فارسی
41
900
1.7K
8.9K
عآ retweetledi
👑Azar👑
👑Azar👑@iran22851566·
#آرش_آقا_علی کودک سیزده ساله ای که ۱۹دی در اسلامشهر توسط جانیان ج.ا با گلوله جنگی به رویای نیمه تمامش پایان دادن تصویر مادر که او را در آغوش گرفته باید دنیا را تکان دهد💔 #KingRezaPahlavi
👑Azar👑 tweet media
فارسی
10
387
1.7K
11.2K
عآ retweetledi
Hamidreza
Hamidreza@justchangingun·
@mb_ghalibaf ما هم شرمنده طاها هوشیار نخواهیم شد. از چنگ تمام دنیا هم فرار کنید، ما می‌مانیم و شما.
Hamidreza tweet media
فارسی
8
487
3.2K
21.6K
عآ retweetledi
s
s@s00ad00·
پسرا جدیدا یاد گرفتن و میگن: «مادرای ما اخرین نسل زنای خوب بودن» نه عزیزم،مادرای شما آخرین نسل زنایی بودن که بی احترامی و مردسالاری میدیدن و سکوت میکردن.
فارسی
90
594
11.3K
82.7K
عآ retweetledi
نیم وجبی
نیم وجبی@ppplahmd·
فقط خدا میدونه من چقدر از مسلمون جماعت در هر رنگ و طرحی متنفرم
فارسی
118
475
7.6K
77.8K
عآ retweetledi
🇮🇷سفیده
🇮🇷سفیده@sifide89·
اوون باباهاتون چی سر سفره میدن درد کنید که انقدر هااااارید؟!؟ از زن بلوچ مظلوم‌تر پیدا نکردی برای قدرت‌نمایی؟!؟
🇮🇷سفیده tweet media
فارسی
0
2
9
87
عآ retweetledi
حِـرمـانـ
حِـرمـانـ@farin0s·
زینب دیگه کیه؟ پیکر بی جون دخترامون رو با شکم بخیه خورده و رحم در اومده تحویلمون دادن.
فارسی
71
681
11K
86.1K
عآ retweetledi
رُژنا
رُژنا@Rozhenabaloch·
این اگه تصویر یه بلوچ نبود تیتر همه ای رسانه ها میشد، اما چون زن بلوچ همه سکوت کردند. دلیل این بایکوت چیه؟
رُژنا tweet media
فارسی
178
1.9K
15.1K
303.6K
عآ retweetledi
Nic
Nic@crefreeNick·
زن بودن تو خاورمیانه از اون تجربه‌هاست که هر چقدر هم بشنوی هیچ‌وقت نمی‌تونی عمق زجر و دردی که هر روزه تحمل می‌کنن رو متوجه شی. حتی تو خود زن‌ها هم از زن به زن فرق می‌کنه. واقعا ناراحت کننده‌ست.
مهشید@mahmahandmah

یه آقایی توی مترو حدود چهار ساعت زل زده بود به ممه‌هام. آخرش هم تو صورتم گفت: «اگه من دختر داشتم و این شکلی لباس می‌پوشید، سرش رو می‌بریدم.» یادم نبود مترو هیچوقت woman safe نبوده.

فارسی
4
21
906
148.1K
عآ
عآ@thearefeh·
@yekrobot دقیقا یکی دو ساعت پیش داشتم فکر میکردم کاش الوله رو می‌گرفتم، میومدیم پیشت :(((((((
فارسی
1
0
0
27
لیلی
لیلی@yekrobot·
من نیاز دارم الان حداقل بتونم دوستامو ببینم، ببینمشون بغلشون کنم و زار بزنم، نیاز دارم حداقل خودم الان اینقدر مریض نباشم، کاش پیش مامان بودم دیگه هیچی مهم نبود، کاش مامان خوب باشه همین فقط
فارسی
3
0
17
584