Sabitlenmiş Tweet
Nassiim
9.3K posts

Nassiim
@tisabehling
مه آلودگی مغز https://t.co/ELjpYy5CJ1
sagduni Katılım Ocak 2020
53 Takip Edilen44 Takipçiler

@tisabehling من دیگه نمیتونم تک برگ کار کنم عادت کردم به اینجوری کار کردن (:
فارسی

برید حموم چراغو خاموش کنین ترجیحا تو تابستون اب یخ موزیکم که دیگه باید باشه
Ali BDZ@Ali_BDZz
حموم بهترین مکان برای غمگین بودنه.
فارسی

ولی من کاملا عقده اینو دارم تابستون دامن چین چینی کوتاه رنگی بپوشم با تاااپ کنار دریا بستنی بخورم بدون استرس حس میکنم هیچکدوم از تابستونامو تابستونی زندگی نکردم
-زنی- در اشعار بودلر@AlceeSnna
اصلاً لباس تابستونی معنی نمیده برام جدی، هر شکلی ازش. لباس باید بزرگ باشه نرم باشه لایه لایه رو هم بپوشیشون آستین یکی از زیر اون یکیها بزنه بیرون، یقهاسکی، پارچههای پشمی، شالگردنهای نرم، سرما و سرما و سرما و تن که در تمام اون الیاف نرم بِلوله و گرم بشه و رنگ بگیره، عشق کنی.
فارسی
Nassiim retweetledi

از من به شما نصیحت
گول اینستارو نخورید و آلبالو هارو حیف نکنید .
جوجه رنگی 💝✨️@excellency_tutu
به عنوان کیک تولد برا خودم کلافوتی آلبالو درست کردم زیبا و بدمزه شد :)
فارسی

@rockybeachhh به نظرم امیدمون به در و دیوار باشه احتمالش بیشتره جواب بگیریم
فارسی

فرق داره :(( یعنی چی اخه حالا درسته که مفته و حالا کوفتم باشه و پیشکشی و دندونشو نمیشمرن ولی فررررق داررره
دَخو@Mr_Dakho
این که آدمها سر سفره بعد از دیدن سیر ترشی اولین سوالی که میپرسن اینه که چند سالهست؟ رو درک نمیکنم. بخور دیگه مگه نمیبینی مثل قیر سیاه شده اصلا چه فرقی میکنه برات؟
فارسی

انگوور قرمزززز ( هم دونه درشت هم دونه ریز) پنیییر و نون سنگک و چای
اسرا@asratmz
عصرونه مورد علاقم هندوانه+ پنیر + گردو و یکم نعنا
فارسی







