Babooshcat
737 posts

Babooshcat retweetledi

این توییتو استوری کردم، دقیقا همونی که وراجه اومده میگه چه ربطی داره.
مهاجر روانی@havenoideaidea
بچه ها خیلی گرمه، کمتر حرف بزنید ممنون میشم.
فارسی
Babooshcat retweetledi

وای کم کصشر بگید.
elnaz@call_me_elnaz
سیگار کشیدنتون با انرژی زنانه ای ک ازش حرف میزنید تداخل داره ها
فارسی

And learned that every “easy mode” is a lie, сука.
آقای کهکشانی@mr_cosmologist
اگر زندگیت کتاب بود اخرین جمله چی توش مینوشتی؟
Čeština

تو این زمینه کاملاً با بولگاکوف همنظرم:
اگر قرار باشه گربه داشته باشی، باید Behemoth (Бегемот) باشه. اونم با تلفظ روسیش.
Nick@lemonikas
اسمش چی باشه؟
فارسی






















