Trouble
137 posts


@mobinashb فکر کنم ماها آدما هنوز جنبه AI رو نداریم، بخاطر همین اینطوریه. به جز برق و آبش البته که ایده ای ندارم براش
فارسی

با تشکر از این خانومی و روش استاپواچ
من سه روزه دوباره دارم مثل روزای کنکورم درس میخونم :)
پر@Par1353583
بخوابيد درسا تموم شد
فارسی

@LiberalAntiLeft اگه میشد بریم که خوب بود. پول میخواد لامصب. تازه هر روز هم سخت ترش میکنن
فارسی


@mitikomon94 منم همینطور. الان ۲۴ ام و برنامه ریختم به زودی استارت میزنم. خداست. مخصوصا امبدد
فارسی

@tttroub1e یک درس از کتاب سطح intermediate
و یک درس از کتاب سطح advanced

@karagah007 گاها فقط یک فیلم یا سریال را میگذارد که بتواند غذا بخورد، یا فکر کند، یا به نحوی مغزش کار کند و بتواند ایده بدهد.
فارسی

@karagah007 تیپ من:
فانتزی باز است.
به جادو جمبل علاقه زیادی دارد.
اسم فیلم و سریال ها و شخصیت ها ۳ ثانیه بعد از فیلم یادش میرود.
بعد از فیلم پلات را هم درست به یاد نمیآورد.
هر وقت فصل جدید می آید باید کل فصول قبل را ریواچ کرده تا یادش بیاید.
معمولا فقط به صفحه خیره میشود و فیلم را نمیفهمد
فارسی

























