
Tunmoon3535
1.1K posts




Fatih Terim: "Söylediklerimi tüm ulus, % 99 değil, %100 doğru anlamış. 55-56 senedir Türk futbolunun içerisindeyim, çok şükür tam da merkezindeyim! Yarım asırlık bir külliyattan bahsediyoruz...Biz Türk futbolunun sorunlarına kafa yoralım, buralarda zaman kaybetmeyelim! Rica ediyorum..."

Aziz Yıldırım: Vedat naber ? Vedat Muriqi: Başkanım (Ceketini ilikliyor). Aziz Yıldırım: İyi misin ? Vedat Muriqi: İyiyim sağ olun.


Paraguay yenilgisinin ardından gol atamadan Dünya Kupası'ndan elenen milli futbolcuların "ciddiyetsiz" videosu yeniden gündem oldu.


5 dk önce, maça giden bir arkadaşım yolladı,şu an stadda,bu nasıl oluyor anlamadım,attığı fotoya bakınca şaşırdım.Sızmalar devam ediyor.

🔥 SON DAKİKA 🗣️Sercan Hamzaoğlu: “Son dakika! İsmail Kartal, Fenerbahçe'nin yeni teknik direktörü oldu!”



Semih Şentürk: Samba yeni mi çıktı? Ataberk Doğan: Seversin, Alex'le iyi anlaşırdın. Bir ara Juventus'a gidecekti ? Kezman zamanı. Semih Şentürk: 2008.. Aziz Başkan bırakmadı. Oturduk o kulübede. Ataberk Doğan: Yedekten gol kralı oldun. İyi ki gitmedin.








💥 Barış Yurduseven: Asıl sağ stoperde bir oyuncuya ihtiyacı var Fenerbahçe'nin. Ben Skriniar'ın bu halini hiç beğenmiyorum. Zaten acilen kaptanlığın da ondan alınması gerektiğini düşünüyorum. Çünkü son Galatasaray maçında bana göre orada kalecinin atılmasında en fazla onun hatası vardı. Fenerbahçe'nin kaptanı eğer Alp Arslan'ın taktığı bandı takıyorsanız orada hakemle kalecinin arasına girer. Önce kaleciye 'Kalene geç' der. Sonra da hakeme Barış Alper'i göstererek, 'Hayırdır Abdullah Bora Özkara gitti de Barış Alper mi yardımcı hakem oldu?' der.









