ChaCha

14 posts

ChaCha

ChaCha

@twitecagri

Katılım Ağustos 2021
35 Takip Edilen3 Takipçiler
ChaCha
ChaCha@twitecagri·
@gokceishere @aykiri Türkiyede et mi yiyebiliyor insanlar asgari ücretle . Açlıktan obez değiliz
Türkçe
1
0
0
142
gokce
gokce@gokceishere·
@aykiri bu amerikalilar belirli bir yastan sonra niye hep obezlesiyor genclikleri fitken yasliliklarina bakin
Türkçe
6
0
13
21K
Aykırı
Aykırı@aykiri·
20 yıl önceki okul arkadaşlarının şimdiki hallerini paylaştı…
Türkçe
368
325
16.2K
4M
ChaCha
ChaCha@twitecagri·
@Otuzhane2 birilerinin hayatını karalıyorsun. Belki öğle arasında bu kız. Adliye çalışanlarının ne zorluklarla çalıştığını biliyor musun? Mesai almadıklarını. İşçilerden daha düşük maaş aldıklarını. En azılı suçlularla sürekli karşı karşıya olduklarını.Memur vergi vermiyor mu sanıyorsun.
Türkçe
0
0
4
1.4K
Otuzhane
Otuzhane@Otuzhane2·
Burayı seviyorum. Önce millet linç ediyor beni daha sonra doğrulayan havadis çıkıyor ortaya. Kimseden ses soluk çıt yok. Adliyede birileri böyle davransın diye niye sigaraya 105 tl ödüyoruz ki. Ordu savaşa hazırlanır gibi vergi alıyor devlet sorsan bütçe yok. Bırak da millet ++
Aykırı@aykiri

Adliyede çalıştığı belirten kişi, bir başka paylaşımında ise şu ifadeleri kullandı: “İfade almadan 5 dk. önce savcılık kâtipleri” “Beyefendi, birazdan çağıracağım ya.”

Türkçe
86
130
2.4K
4.5M
ChaCha
ChaCha@twitecagri·
@utinerihenry Saçma saçma şey yapmayın ya. Conte, Nikolic, lucescu veya amorim alın. Bunlar dışında biri olacaksa nuriyi alın. Yazık günah verdiğiniz paralara. Beşiktaş’ın büyüklüğünü anlayın artık iyice köy takımına çeviriyorsunuz. Bragada 1.90 puan ortalamasını herkes tutturur
Türkçe
1
0
0
1.7K
Ulvi
Ulvi@utinerihenry·
🚨SON DAKİKA - Carlos Vicens, Beşiktaş’ın teklifini kabul etti. (Ajansspor)
Ulvi tweet media
Türkçe
55
10
429
114.7K
ChaCha retweetledi
subaru
subaru@natsuukisubaruu·
Talebimiz Sn. Cumhurbaşkanımızın da dile getirdiği üzere, ''En düşük memur maaşı, yanındaki aynı işi yapan en düşük işçi maaşından yüksek olacaktır.'' cümlesidir. Bu dengeyi sağlayacak seyyanen zam yapılmalıdır. #memur #Kabine @RTErdogan @_aliyalcin_ @isikhanvedat
subaru tweet media
Türkçe
5
92
214
14.6K
ChaCha
ChaCha@twitecagri·
@Av_KBS Savunma Hakime yapılacak tabiki mahkemede. Sırf rolex markası gösterilmek için yazılmış şeyler.
Türkçe
0
0
0
30
Av. Kerim Bahadır Şeker
Ekrem İmamoğlu’nun, sanık kürsüsünde savunma yaparken, savcıya bakarak savunma yapmasına, savcının, “BANA BAKARAK KONUŞAMAZSIN” garabeti, TÜRK HUKUK TARİHİNE SAPLANMIŞ BİR HANÇERDİR!
Av. Kerim Bahadır Şeker tweet media
Türkçe
558
634
14.7K
2M
ChaCha
ChaCha@twitecagri·
@erennuner İfadeyi kısa kesmiş söyleyememiş falan filan . Savcı ve sulh ceza hakimi karşısında niye sustun. Neden işkence gördüm demedin adliyedeyken. Herkes bitane hikaye yazıyor. Aykırı olacaz diye polise iftira atmayın
Türkçe
0
0
3
326
Eren Üner
Eren Üner@erennuner·
Ben Eren Üner, 23 yaşındayım. İstanbul Tarih Bölümü 2. sınıf öğrencisiyim. Saraçhane protestocularına yapılan işkenceleri, herkese açık kendi sosyal medya hesaplarından paylaşan Çevik Kuvvet Polisleri'ni kişisel sosyal medya hesabımdan haber yaptığım için; 24 Mart Pazartesi saat 23:00'ten 25 Mart Salı 05:00'e kadar Vatan Emniyet'te işkence gördüm. İki hafta, 25 Mart - 9 Nisan tarihleri arasında cezaevinde yattım.
Türkçe
1.5K
23.9K
85.7K
11.3M
ChaCha retweetledi
avcemilkapanan4
avcemilkapanan4@avkapanan4·
Resim öyle değil böyle çektirilir! #Savcımızınyanındayız
Türkçe
42
341
2.9K
186.8K
ChaCha retweetledi
Elon Musk
Elon Musk@elonmusk·
ZXX
23.9K
127.1K
2M
177.1M
ChaCha
ChaCha@twitecagri·
@oguzkrbyr @mayecmert @BorsaDipAvcisi Ne bekliyordun ki. Ben gözlemlermi söyledim ali ömürü yeni takip etmiyorum bende hep savundum ama eleştride yapıcaz heralde
Türkçe
0
0
0
0
ChaCha
ChaCha@twitecagri·
@oguzkrbyr @BorsaDipAvcisi Ben sizin gibi kendime trader demiyorum. Sizin yaptığınız gibi yazarım haftaya 10 tane 8 i 2.5 üstü kapatır rahat ol
Türkçe
1
0
0
0
Oğuz
Oğuz@oguzkrbyr·
@twitecagri @BorsaDipAvcisi Olay beni de ilgilendiriyor olabilir mi acaba ayrıca istediğimi savunurum istediğime cevap veririm bak arkadaşım neden eksi kapatan hisseyi bu haftanın potansiyelli hissesi olarak seçelim nasıl bir matematik seninki bilmiyorum ama haftaya eksi kapatmıs10 hisse seç bekliyorum⚠️
Türkçe
1
0
1
0
ChaCha
ChaCha@twitecagri·
@oguzkrbyr @BorsaDipAvcisi Sen karışma kardeş avukatlığını üstlenme adam cevap verir. Ardyz + da kapattı ondan var. Koza da öyle . Tekfen takip ettiğim hisse değil. Haftaya yazarım görürsün
Türkçe
1
0
1
0
Oğuz
Oğuz@oguzkrbyr·
@twitecagri @BorsaDipAvcisi Hayır bu listede olan kaç hisse var bizim listemizde ardyz neden var Tekfen neden kozaa neden var aga boş yapma bir listede haftaya sen yap bakalım bizde👋
Türkçe
1
0
3
0