آنا

120 posts

آنا banner
آنا

آنا

@user_ana20

Katılım Ekim 2024
62 Takip Edilen46 Takipçiler
آنا
آنا@user_ana20·
ظاهر متفاوت داشتن اینجوریه که قبل از اینکه خودت دیده شی ویژگی‌هات دیده میشن. آدم رو از یه فرد عادی تو جمع تبدیل میکنه به یه موضوع برای نظر دادن. یعنی آدم‌ها تصور میکنن چون چیز متفاوتی دیدن پس میتونن راحت زل بزنن، نظر بدن و حتی با بی‌شعوری تمام درباره‌اش شوخی کنن.
فارسی
0
0
2
31
آنا
آنا@user_ana20·
روزها میرم سرکار و دانشگاه با استرس میوفتم دنبال کارهای اداری و بانکی که پیش نمیرن و از این همه تعامل اجباری با آدم‌ها کلی حس بد و منفی تو ذهنم تلنبار میشه و آزارم میده. شب که میخوام برای خودم وقت بذارم و برگردم به چیزهایی که دوستشون دارم، اصلا تمرکز و انرژی روانی برام نمونده.
فارسی
0
0
3
50
آنا
آنا@user_ana20·
میدونستی تو یونان سر پیکی که خبر بد می‌آورد رو قطع می‌کردن. با این کار خیلی آروم میشدن. Blood Simple (1984)
فارسی
0
0
2
57
آنا
آنا@user_ana20·
داستان اینه ماهایی که اونقدر پول نداریم که لایف استایل لاکژری داشته باشیم، اصلاً تو بازی نیستیم. وقتی میزی که چیدی، برای دیده شدن به قدر کافی لاکژری و گرون نباشه یا مسخره میشه یا الکی ازش تعریف میشه.
تش‌باد@tashbad0

هشت نوع دیپ، دو مدل نون گریل‌شده، سالاد، سیب‌زمینی و ساندیچ مرغ؛ با این‌که آماده‌سازی‌شون خیلی زمان برد اما از نتیجه راضی‌ام. امیدوارم مهمون‌ها هم خوششون بیاد. ☺️

فارسی
0
0
1
184
آنا
آنا@user_ana20·
یه سری شغل‌ها چون با جون، سلامت و عزیزترین‌های مردم سروکار دارن یه تصویر اخلاقی دورشون شکل گرفته که باعث میشه مردم فراموش کنن صاحب اون شغل هم آدمه. اون قهرمانِ همیشه فداکار و ازخودگذشته وجود خارجی نداره. هیچکس نمیتونه بار روانی همه رو به دوش بکشه و بدون فاصله عاطفی فرسودگی حتمیه.
فامیل دور پدر ژپتو@StTwitte

هیچ حکم کلی وجود نداره، ولی نوشته های کادر درمان رو اینجا می خونم، کمتر همدلی با بیمار توش می بینم، بیمار یه موجود مسخره ای هست که وقت شریفشون رو گرفته.

فارسی
0
0
3
157
آنا
آنا@user_ana20·
اینکه برای هر تصمیم کوچکی تو زندگی‌ات مجبور باشی اول چرتکه بندازی و با کلی استرس و عذاب وجدان بابتش پول بدی و هیچ لذتی از خرید و تفریح نبری واقعا فرساینده‌ست. بی‌پولی مثل یه فیلتر دائمی رو تک تک تصمیم‌های آدم‌ها عمل میکنه.
aliparsa𓂉𓀈@aliparsaorg

خیلی کارا رو بخاطر نداشتن پول کافی انجام نمیدم و این کم کم داره اذیتم میکنه مثلا من باشگاه نمیرم جدیدا خیلی وقته بیرون غذا نمیخورم لباس نمیخرم چند وقته تفریح خاصی جز قهوه نخوردن ندارم تنها سفر تا الان نرفتم اصلا وارد رابطه نمیشم چون خرج خودمم ممکنه نتونم بدم اگر برم کافه

فارسی
1
2
33
734
آنا
آنا@user_ana20·
یه بار با یکی از همکارای آقا دعوام شد. وسطش سرم داد زد منم جوابش رو با همون تن صدا دادم. رفته بود پشت سرم گفته بود چقدر بی‌حیاست. صداش از صدای من بلندتره. مونده بود که تو زنی به چه حقی جواب منو مثل خودم دادی.
SHERVANO@theoldblueel

مردها در خیابان به سینه‌هات زل میزنن و تیکه‌های جنسی سمتت پرت میکنن اما وقتی جوابشون رو با خشونت میدی تعجب میکنند و ناراحت میشند.

فارسی
24
41
4.8K
68.5K
آنا
آنا@user_ana20·
تابستون فصلِ تحمل کردنه. یه روزِ طولانی و کسل‌کننده‌ست که برق رفته، آب قطعه و آفتاب از پشت پنجره داره بهت تجاوز میکنه. میخوای بخوابی تا زودتر تموم بشه، اما گرما نمیذاره یکم که چشمهات سنگین میشن، حس تعریق و گرما بیدارت میکنه نمیذاره حتی یه ساعت فراموشش کنی.
فارسی
0
0
5
190
آنا
آنا@user_ana20·
اینکه ببینی یک نوتیف اومده و هیچ تعهدی نداری که بازش کنی، جواب بدی، توضیح بدی یا خودت رو در دسترس نگه داری واقعا لذت بخشه.
فارسی
0
0
4
154
آنا
آنا@user_ana20·
شاید چون زن مجرد بیشتر از مرد مجرد بابت ازدواج نکردنش، مورد سوال و قضاوت قرار میگیره. خیلی از جاها زن مجرد ۳۰ یا ۳۵ ساله همچنان با پرسش، سوءظن یا نوعی «ناکامل بودن» مواجه میشه؛ در صورتیکه که اگه همین آدم متأهل بود بالغ‌تر، مسئول‌تر و قابل‌احترام‌تر تلقی میشد.
saeid 💤@saeidzariin

یکی منو تفهیم کنه مگه نمیگید ازدواج کلا به نفع مرده و زن فقط داره ضرر میکنه و بردگیه و فلان بیسار پس این حجم از اصرار برای ازدواج چرا فقط از جانب دختراست؟ نباید برعکس باشه؟

فارسی
2
1
27
535
آنا
آنا@user_ana20·
همیشه به دوستام میگم زن‌ها از همون بلاهایی که بدنشون بخاطر عوارض هورمونی، تخمک‌گذاری، پریودی، حاملگی و زایمان سرشون میاره میفهمن طبیعت نسبت به درد و رنج ما آدم‌ها بی‌تفاوته.
تمشک@sogol6553

داشتم فکر میکردم بدن زن چرا انقدر مصیبت داره تقریبا همه دخترا بارها پیش دکتر زنان رفتن ولی کمتر پسریو میبینی که پیش اورولوژیست رفته باشه

فارسی
0
1
17
329
آنا
آنا@user_ana20·
این نگاه «من میام بهت عشقی بدم که ندیدی» وقتی با نادیده گرفتن طرف مقابل، برتری و قضاوت همراه می‌شه، رابطه رو از تعامل دوطرفه به نقش منجی و گیرنده تبدیل می‌کنه. بعد هم اگر شکست بخوره، به جای ناسازگاری، تبدیل می‌شه به بی‌لیاقتی یکی از طرفین؛ یعنی توجیهی برای خودمحوری.
parsa@popk3276

یه جا خوندم که؛ تو وارد زندگی بعضى آدما ميشى تا عشقى رو بهشون نشون بدى كه هيچ وقت تجربه نكرده بودن... در ادامه خودشون بهت نشون ميدن چرا هيچ وقت لياقتشو نداشتن…

فارسی
0
0
5
355
آنا
آنا@user_ana20·
منم توی خانواده‌ی خرمذهبی بزرگ شدم و بارها بخاطر اینکه برخلاف پیش‌فرض‌های مردم رفتار می‌کردم قضاوت شدم، ولی اینکه بخوام درباره‌ی خانواده‌ام توضیح بدم و دفاعیه بنویسم که «شاید با توجه به کلیشه‌ها اینطور قضاوت بشیم، اما نقاط قوت مهمی داریم» یعنی مرز بین خودم و خانواده‌ام مشخص نیست.
فارسی
0
0
2
162
آنا
آنا@user_ana20·
سلطان چه رابطه یا حتی مکالمه‌ای بین ما شکل گرفته بود آخه؟ یادته چقدر با غرور و خودستایی در کمال خودمحوری فقط از خودت حرف می‌زدی، حتی اهمیتی نمی‌دادی که حرفات برای من کسل کننده و غیر قابل باور بنظر برسن، من فقط بعنوان یه شنونده منفعل مصرف می‌شدم.
فارسی
0
0
4
141
آنا
آنا@user_ana20·
@shazdeeh من یه پیرهن مردونه سرمه‌ای برای خودم خریدم اسمش تو سایت اورشرت زنانه بود.
فارسی
0
0
0
74
شازده
شازده@shazdeeh·
میخواستم یه پیرهن بخرم فروشنده گفت این شومیزه! گفتم هر چی میخواد باشه من همینو میخوام. گفت زنونه‌ست. حس از پشت کوه اومدن بهم دست داد. تازه فهمیدم شومیز خانوما شبیه پیرهن مردونه‌ست:))
فارسی
16
0
323
9.7K
آنا
آنا@user_ana20·
«فکر پشت هدیه مهم‌تر از خود هدیه‌ست» وقتی معناداره که هدیه نشون دهنده توجه، شناخت یا زمانی باشه که برای طرف مقابل صرف شده. وقتی بی‌ربط به نیازها و علایق و یه چیز بی‌مصرف و جاگیر باشه، فقط برای رفع تکلیف اونم با کمترین هزینه و زحمت ممکن انتخاب شده و احساس ناخوشایندی ایجاد می‌کنه.
فارسی
0
1
17
1K
آنا
آنا@user_ana20·
@RealSaeedDmn بقیه پول فقط منو یاد چسب زخم‌هایی که تو داروخانه میدادن میندازه.
فارسی
0
0
0
23
Saeed Damghanian
Saeed Damghanian@RealSaeedDmn·
نسل جدید چه میدونه "بقیه پول" چیه
Saeed Damghanian tweet media
فارسی
22
7
680
9.2K
آنا
آنا@user_ana20·
فقط یه بگاییِ بزرگ‌تره که می‌تونه برای چند لحظه فکرِ یه بگاییِ بزرگ رو از سر آدم بیرون کنه.
فارسی
0
0
3
193
آنا
آنا@user_ana20·
آدم‌ها محبت و خوبی‌ها رو زود فراموش میکنن ولی بدی‌ها رو نه.
فارسی
0
0
2
185