آنا
120 posts


هشت نوع دیپ، دو مدل نون گریلشده، سالاد، سیبزمینی و ساندیچ مرغ؛ با اینکه آمادهسازیشون خیلی زمان برد اما از نتیجه راضیام. امیدوارم مهمونها هم خوششون بیاد. ☺️

هیچ حکم کلی وجود نداره، ولی نوشته های کادر درمان رو اینجا می خونم، کمتر همدلی با بیمار توش می بینم، بیمار یه موجود مسخره ای هست که وقت شریفشون رو گرفته.

خیلی کارا رو بخاطر نداشتن پول کافی انجام نمیدم و این کم کم داره اذیتم میکنه مثلا من باشگاه نمیرم جدیدا خیلی وقته بیرون غذا نمیخورم لباس نمیخرم چند وقته تفریح خاصی جز قهوه نخوردن ندارم تنها سفر تا الان نرفتم اصلا وارد رابطه نمیشم چون خرج خودمم ممکنه نتونم بدم اگر برم کافه

مردها در خیابان به سینههات زل میزنن و تیکههای جنسی سمتت پرت میکنن اما وقتی جوابشون رو با خشونت میدی تعجب میکنند و ناراحت میشند.

لباسهای تابستونی اینجوریه که دو ساعت اتو میکشیش همین که میشینی بند کفشت رو ببندی انگار لباست از دهن گاو اومده بیرون.

یکی منو تفهیم کنه مگه نمیگید ازدواج کلا به نفع مرده و زن فقط داره ضرر میکنه و بردگیه و فلان بیسار پس این حجم از اصرار برای ازدواج چرا فقط از جانب دختراست؟ نباید برعکس باشه؟

داشتم فکر میکردم بدن زن چرا انقدر مصیبت داره تقریبا همه دخترا بارها پیش دکتر زنان رفتن ولی کمتر پسریو میبینی که پیش اورولوژیست رفته باشه

یه جا خوندم که؛ تو وارد زندگی بعضى آدما ميشى تا عشقى رو بهشون نشون بدى كه هيچ وقت تجربه نكرده بودن... در ادامه خودشون بهت نشون ميدن چرا هيچ وقت لياقتشو نداشتن…



