Umut

7.2K posts

Umut banner
Umut

Umut

@utyz1

film industry - Art department 🎭 #SefaKalya #Cumhuriyet

İstanbul, Türkiye Katılım Mayıs 2021
154 Takip Edilen218 Takipçiler
Sabitlenmiş Tweet
Umut
Umut@utyz1·
Lütfen bana hayatınızı ben sikmişim gibi davranmayın
Türkçe
0
2
33
0
Umut
Umut@utyz1·
ZXX
0
0
0
2
Umut
Umut@utyz1·
ZXX
0
0
0
1
Umut
Umut@utyz1·
@salihgeoundeuzi @yalcininho_ Çapraz bağları koptu bize gelmeden önce yanlış diktiler burda tekrar ameliyat oldu mevcut yönetim karşıladı şimdi sağlık durumu iyi sözleşme imzalandı 18 e basınca.
Türkçe
0
0
0
1.9K
yalcin
yalcin@yalcininho_·
ayakkabilara dikkat(dize sakin bakmayin
yalcin tweet media
Türkçe
33
0
1.1K
553.8K
Umut retweetledi
İsmet DALCI 🇹🇷
İsmet DALCI 🇹🇷@ismetDALCI·
Değerli Taksi Esnafımız, Bugün görülen korsan Martı Tag davasında, aşağıdaki mahkeme kararında görüldüğü gibi , korsan uygulamanın "haksız rekabet yaptığı" tespit edilmiştir. Hiçbir güvenilirliği olmayan Oğuz A.Ö., sosyal medya platformlarında utanmadan korsan Martı Tag sürücülerinin moralini toparlamak için yalan beyanda bulunmakta ve kazandıklarının algısını yapmaktadır. Taksi esnafımız bu algılara itibar etmesin. Süreci takip ediyoruz. Taksi esnafının hakkını hukukunu kimse gasp edemez. Ayrıca, bugüne kadar Taksi esnafının kaybetmiş olduğu maddi manevi kazançların telafi edilebilmesi için, Martı Tag firması ve Oğuz A.Ö. hakkında tazminat talebimiz olacağını buradan açıkça beyan ediyoruz. İSMET DALCI İSTANBUL TAKSİCİLER ESNAF ODASI BAŞKANI @MehmetYiginer @tsofresmi @istesob
İsmet DALCI 🇹🇷 tweet media
Türkçe
149
45
274
38.3K
Umut
Umut@utyz1·
@bpthaber Kendi söylüyor… Sen daha çirkinsin desek yemiyeceğimiz dava kalmaz şurda aq
Türkçe
0
0
0
899
BPT
BPT@bpthaber·
Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın bir genç ile yaşadığı diyalog: — “Benim de soyadım Erdoğan. Sizinle aynı soyadı taşımak benim için gurur kaynağı.” + “Peki niye bu kadar yakışıklısın?”
Türkçe
67
10
843
300.7K
Umut
Umut@utyz1·
@softcoreer Hakkı ya koladır ya biradır neye triggerlandın siktirgit ayran iç amk
Türkçe
0
0
0
54
taha
taha@mudryk999·
@yagosabuncuoglu yanı skrınıar denen kamyon yerıne neden bu adamı tutmuyoruz bu sene? yettı bu vasatseverlıgınız!
Türkçe
35
0
48
30.9K
Yağız Sabuncuoğlu
Yağız Sabuncuoğlu@yagosabuncuoglu·
FENERBAHÇE'DEN AÇIKLAMA 23 Haziran 2026 tarihinde planlanan rutin sağlık kontrolleri kapsamında, futbolcumuz Diego Carlos kendisine bildirilen programa uygun olarak sağlık kontrolüne katılamamıştır. Oyuncumuzla temas kurma ve durumunu netleştirme yönündeki girişimlerimiz devam etmektedir.
Türkçe
274
94
7.8K
1.4M
Umut retweetledi
Fenerbahçe SK
Fenerbahçe SK@Fenerbahce·
Ailemize Yeniden Hoş Geldin Dirk Kuyt 💛💙 Futbolculuk kariyerinde kulübümüzün şampiyonluğunda önemli rol üstlenen, profesyonelliği, çalışkanlığı ve mücadeleci karakteriyle taraftarımızın sevgisini ve takdirini kazanan Dirk Kuyt, yuvasına geri döndü. 120. yılımızda şampiyonluk hedefiyle çıktığımız bu yolda, Dirk Kuyt’ı Teknik Direktörümüz İsmail Kartal’ın 1. Yardımcı Antrenörü olarak yeniden ailemizde görmekten büyük bir mutluluk ve heyecan duyuyoruz. 🔗 fenerbahce.org/haberler/futbo…
Türkçe
493
2.7K
50.3K
1.2M
Umut
Umut@utyz1·
ZXX
0
0
0
6
Umut
Umut@utyz1·
@eliftabiki1 Savunduğun italyadaki hamur bağımlılığı .d
Türkçe
0
0
0
9
Eli.f.na🌸🌸
Eli.f.na🌸🌸@eliftabiki1·
Çok radikal bir gerçek söyleyeceğim: Türk mutfağı aslında tamamen bir 'büyütme' illüzyonundan ibaret. Çoğu yemek birbirinin salçalı ve etli versiyonu. Gastronomik olarak İtalyan veya Uzak Doğu mutfağının yanına bile yaklaşamaz. Kabullenmesi zor ama böyle.
Türkçe
304
5
239
127.9K
Felat Bozarslan
Felat Bozarslan@FelatBozarslan·
Sabahtan beri bazı kesimler Fatih Sultan Mehmet Köprüsüne asılan Amedspor bayrağı üzerinden provokasyon yaratmaya çalışıyor. İddia: Amedspor bayrağını sabaha kadar polis korudu. Gerçek: Vatan emniyete sorduk. O ekip Amedspor bayrağını korumak için değil, rutin trafik önlemi için oradaydı. Ayrıca birazcık bilgisi olan bilir ki koruma görevi trafik ekibine değil köprü koruma şubesine verilir. Trafik ekibinin görevi oradaki trafiği düzenlemektir. Ayrıca herkes bilsin ki; #Amedspor bu ülkenin süper liginde oynayan bir takımdır ve sizin gibi yobazlara meşruiyet ispatına hiç gerek duymuyoruz. Elbette Amedspor'un bayrağına yönelik bir tehdit varsa onu korumak da bu ülkenin polisinin görevidir. O polis o bayrağı korumuşsa eleştirilemez, ancak ve ancak alnından öpülür. Siz isteseniz de istemeseniz de #Amedspor vardır ve var olmaya devam edecektir.
Türkçe
139
13
366
41K
Umut retweetledi
mackolik
mackolik@mackolik·
Yaklaşık 4.54 milyar yaşındaki dünyada Messi dönemine denk gelmek. Çok şanslıyız.
mackolik tweet media
Türkçe
117
754
27.9K
328.4K
Umut
Umut@utyz1·
Sagonun, ‘kaf kef’ derken, ‘kaf dağından da gelsen, kefenle gideceksin’ düşüncesinin anlaşılmasını beklediği noktadayım.
Türkçe
0
0
0
21
Umut
Umut@utyz1·
@amedskofficial Valla normalde kol boyun bölgesini vücuda göre falan boş bırakmayızda 26-27 kreasyonu da böyle olsun dedik seçin gelsin 🤗
Umut tweet media
Türkçe
0
0
1
44
Amedspor
Amedspor@amedskofficial·
2026/27 sezonunda A Takımımızın sahada giyeceği formaları birlikte belirliyoruz! Kulübümüz tarafından hazırlanan 4 farklı kategorideki toplam 13 forma tasarımı, taraftarlarımızın oylarına açılmıştır. Oylamaya, kulübümüz tarafından paylaşılan bağlantı üzerinden katılabilirsiniz. Oylama süreci 23 Haziran 2026 Salı günü saat 14.00'te sona erecektir. Gerçekleştirilecek oylama sonucunda en fazla oy alan 2 forma, A Takımımızın 2026/27 sezonunda kullanacağı resmi formalar arasında yer alacaktır. Amedspor'un renklerini ve ruhunu sahaya taşıyacak formaların seçiminde siz de söz sahibi olun. 💚❤️ Kararı taraftar verecek, formaları birlikte seçeceğiz. amedspor.com.tr/forma-anketi
Amedspor tweet media
Türkçe
676
49
1.3K
423.4K
Umut
Umut@utyz1·
@wlp1890040 Devletten önce ben alayım seni konum bildir anonim çocuğu
Türkçe
1
0
1
124
Umut
Umut@utyz1·
@MehmetSait31175 @UltrasTurkish Bunları yazarken anonim hesaptan yazman tam olarak benliğinizi yansıtıyor korkak orospuçocukları bireysel bi sike kafa tutamazsınız kimliksizler
Türkçe
1
0
8
650
Tamara
Tamara@MehmetSait31175·
@UltrasTurkish O bayrağın başına duranlardan iki tanesi polis kadındı biri senin annen biri senin bacındı dün akşam gördüm onları,sonra fsm'nin başına getirdim onları şu bayrakların başına durun diye 😂
Türkçe
20
0
36
6.9K
Umut
Umut@utyz1·
R2 karede mhyden geldi…
Dansk
0
0
0
36
Umut
Umut@utyz1·
@haberebibak Sana tahammül edip okeyleyipte de devam eden erkeğin de şerefini sikeyim
Türkçe
0
0
679
15.1K
Bi Bak!
Bi Bak!@haberebibak·
Bir kadın, erkek arkadaşının telefonunda Bumble uygulamasını görmesiyle yaşanan krizi anlattı: 🔺 "Her şey yoluna girdi derken bu haftanın macerası başladı." 🔺 "Kardeşim aile evinden kendi evine giderken yolda servise tek bindi. Başına bir şey gelmesinden endişelendiğim için attığı canlı konumdan onu takip ediyordum." 🔺 "iPhone'um Bul uygulamasından konumuna bakmak istedim. Arama çubuğuna 'B' harfine bastığımda orada Bumble yazıyormuş, ben fark etmedim bile ama erkek arkadaşım 'Bumble mı o?' dedi." 🔺 "Normalde telefonumda Bumble yok. Bir anda ortam buz kesti." 🔺 "Durumu açıklamaya çalıştım. Evet, kötü gözüküyor ama benim uygulamalarım ana ekranda durmuyor; hepsi renklerine göre klasörlenmiş durumda. Çok uzun zamandır kullanmadığım için telefonda var olduğunu bile unutmuşum." 🔺 "Erkek arkadaşım kendini anlattı, böyle hissetmekte haklıydı. Ben de onun tarafını anladığımı, sadece silmeyi unuttuğum bir uygulamadan bahsettiğimizi söyledim. Uygulamayı açıp göstermeyi teklif ettim ama o asla bakmadı." 🔺 "Çok sinirlenince sakin bir şekilde sandalyeye oturdu ve sessizce konuşmaya başladı. O bu kadar sakin kalıp sinirlenince bu sefer ben gülmeye başladım." 🔺 "Biri benim karşımda kavga ederken gülse herhalde çıldırırdım, onun sabrına hayran kaldım." 🔺 "Ona zaten 7/24 birlikte olduğumuzu, evden çıktığı an bile onu özlediğimi söyledim." 🔺 "Zaten varlığından bile haberim olmayan Bumble'ı telefonumdan sildim." 🔺 "Tam aşkımızı tazeledik derken dışarıdan yine çok 'red flag' (kırmızı bayrak) hareketler yapan biri gibi gözüküyorum." 🔺 "O kadar 'red flag' kişilerle date'leşmekten (randevulaşmaktan), sonunda kendim 'red flag' olmuşum." 🔺 "Uygulamanın telefonumda aktif olmadığını ben de, erkek arkadaşım da, siz de biliyorsunuz; neyse ki dünün krizini de böyle atlattık."
Türkçe
180
4
659
309.8K