Sabitlenmiş Tweet
Umut
7.2K posts

Umut
@utyz1
film industry - Art department 🎭 #SefaKalya #Cumhuriyet
İstanbul, Türkiye Katılım Mayıs 2021
154 Takip Edilen218 Takipçiler

@salihgeoundeuzi @yalcininho_ Çapraz bağları koptu bize gelmeden önce yanlış diktiler burda tekrar ameliyat oldu mevcut yönetim karşıladı şimdi sağlık durumu iyi sözleşme imzalandı 18 e basınca.
Türkçe
Umut retweetledi

Değerli Taksi Esnafımız,
Bugün görülen korsan Martı Tag davasında, aşağıdaki mahkeme kararında görüldüğü gibi , korsan uygulamanın "haksız rekabet yaptığı" tespit edilmiştir.
Hiçbir güvenilirliği olmayan Oğuz A.Ö., sosyal medya platformlarında utanmadan korsan Martı Tag sürücülerinin moralini toparlamak için yalan beyanda bulunmakta ve kazandıklarının algısını yapmaktadır.
Taksi esnafımız bu algılara itibar etmesin.
Süreci takip ediyoruz.
Taksi esnafının hakkını hukukunu kimse gasp edemez.
Ayrıca, bugüne kadar Taksi esnafının kaybetmiş olduğu maddi manevi kazançların telafi edilebilmesi için, Martı Tag firması ve Oğuz A.Ö. hakkında tazminat talebimiz olacağını buradan açıkça beyan ediyoruz.
İSMET DALCI
İSTANBUL TAKSİCİLER ESNAF ODASI BAŞKANI
@MehmetYiginer
@tsofresmi
@istesob

Türkçe

@softcoreer Hakkı ya koladır ya biradır neye triggerlandın siktirgit ayran iç amk
Türkçe

herşeyin yanında bira içiyoruz solcuyuz dimi abi bira içmek havalı bişey dimi
iminlovewithjudas@kimkaosisterr
hamburger ve biradan daha iyi bi ikili gosterin bana
Türkçe

@yagosabuncuoglu yanı skrınıar denen kamyon yerıne neden bu adamı tutmuyoruz bu sene? yettı bu vasatseverlıgınız!
Türkçe
Umut retweetledi

Ailemize Yeniden Hoş Geldin Dirk Kuyt 💛💙
Futbolculuk kariyerinde kulübümüzün şampiyonluğunda önemli rol üstlenen, profesyonelliği, çalışkanlığı ve mücadeleci karakteriyle taraftarımızın sevgisini ve takdirini kazanan Dirk Kuyt, yuvasına geri döndü.
120. yılımızda şampiyonluk hedefiyle çıktığımız bu yolda, Dirk Kuyt’ı Teknik Direktörümüz İsmail Kartal’ın 1. Yardımcı Antrenörü olarak yeniden ailemizde görmekten büyük bir mutluluk ve heyecan duyuyoruz.
🔗 fenerbahce.org/haberler/futbo…
Türkçe

Sabahtan beri bazı kesimler Fatih Sultan Mehmet Köprüsüne asılan Amedspor bayrağı üzerinden provokasyon yaratmaya çalışıyor.
İddia: Amedspor bayrağını sabaha kadar polis korudu.
Gerçek: Vatan emniyete sorduk. O ekip Amedspor bayrağını korumak için değil, rutin trafik önlemi için oradaydı. Ayrıca birazcık bilgisi olan bilir ki koruma görevi trafik ekibine değil köprü koruma şubesine verilir. Trafik ekibinin görevi oradaki trafiği düzenlemektir.
Ayrıca herkes bilsin ki;
#Amedspor bu ülkenin süper liginde oynayan bir takımdır ve sizin gibi yobazlara meşruiyet ispatına hiç gerek duymuyoruz.
Elbette Amedspor'un bayrağına yönelik bir tehdit varsa onu korumak da bu ülkenin polisinin görevidir.
O polis o bayrağı korumuşsa eleştirilemez, ancak ve ancak alnından öpülür.
Siz isteseniz de istemeseniz de #Amedspor vardır ve var olmaya devam edecektir.
Türkçe
Umut retweetledi

@amedskofficial Valla normalde kol boyun bölgesini vücuda göre falan boş bırakmayızda 26-27 kreasyonu da böyle olsun dedik seçin gelsin 🤗

Türkçe

2026/27 sezonunda A Takımımızın sahada giyeceği formaları birlikte belirliyoruz!
Kulübümüz tarafından hazırlanan 4 farklı kategorideki toplam 13 forma tasarımı, taraftarlarımızın oylarına açılmıştır.
Oylamaya, kulübümüz tarafından paylaşılan bağlantı üzerinden katılabilirsiniz. Oylama süreci 23 Haziran 2026 Salı günü saat 14.00'te sona erecektir.
Gerçekleştirilecek oylama sonucunda en fazla oy alan 2 forma, A Takımımızın 2026/27 sezonunda kullanacağı resmi formalar arasında yer alacaktır.
Amedspor'un renklerini ve ruhunu sahaya taşıyacak formaların seçiminde siz de söz sahibi olun.
💚❤️ Kararı taraftar verecek, formaları birlikte seçeceğiz.
amedspor.com.tr/forma-anketi

Türkçe

@utyz1 @MehmetSait31175 @UltrasTurkish Senin o şehidini atatürkünü skeyim, hadi türkiyedeyim devletin alabiliyorsa alsın beni
Türkçe

@MehmetSait31175 @UltrasTurkish Bunları yazarken anonim hesaptan yazman tam olarak benliğinizi yansıtıyor korkak orospuçocukları bireysel bi sike kafa tutamazsınız kimliksizler
Türkçe

@UltrasTurkish O bayrağın başına duranlardan iki tanesi polis kadındı biri senin annen biri senin bacındı dün akşam gördüm onları,sonra fsm'nin başına getirdim onları şu bayrakların başına durun diye 😂
Türkçe

@haberebibak Sana tahammül edip okeyleyipte de devam eden erkeğin de şerefini sikeyim
Türkçe

Bir kadın, erkek arkadaşının telefonunda Bumble uygulamasını görmesiyle yaşanan krizi anlattı:
🔺 "Her şey yoluna girdi derken bu haftanın macerası başladı."
🔺 "Kardeşim aile evinden kendi evine giderken yolda servise tek bindi. Başına bir şey gelmesinden endişelendiğim için attığı canlı konumdan onu takip ediyordum."
🔺 "iPhone'um Bul uygulamasından konumuna bakmak istedim. Arama çubuğuna 'B' harfine bastığımda orada Bumble yazıyormuş, ben fark etmedim bile ama erkek arkadaşım 'Bumble mı o?' dedi."
🔺 "Normalde telefonumda Bumble yok. Bir anda ortam buz kesti."
🔺 "Durumu açıklamaya çalıştım. Evet, kötü gözüküyor ama benim uygulamalarım ana ekranda durmuyor; hepsi renklerine göre klasörlenmiş durumda. Çok uzun zamandır kullanmadığım için telefonda var olduğunu bile unutmuşum."
🔺 "Erkek arkadaşım kendini anlattı, böyle hissetmekte haklıydı. Ben de onun tarafını anladığımı, sadece silmeyi unuttuğum bir uygulamadan bahsettiğimizi söyledim. Uygulamayı açıp göstermeyi teklif ettim ama o asla bakmadı."
🔺 "Çok sinirlenince sakin bir şekilde sandalyeye oturdu ve sessizce konuşmaya başladı. O bu kadar sakin kalıp sinirlenince bu sefer ben gülmeye başladım."
🔺 "Biri benim karşımda kavga ederken gülse herhalde çıldırırdım, onun sabrına hayran kaldım."
🔺 "Ona zaten 7/24 birlikte olduğumuzu, evden çıktığı an bile onu özlediğimi söyledim."
🔺 "Zaten varlığından bile haberim olmayan Bumble'ı telefonumdan sildim."
🔺 "Tam aşkımızı tazeledik derken dışarıdan yine çok 'red flag' (kırmızı bayrak) hareketler yapan biri gibi gözüküyorum."
🔺 "O kadar 'red flag' kişilerle date'leşmekten (randevulaşmaktan), sonunda kendim 'red flag' olmuşum."
🔺 "Uygulamanın telefonumda aktif olmadığını ben de, erkek arkadaşım da, siz de biliyorsunuz; neyse ki dünün krizini de böyle atlattık."
Türkçe










