Ali Uysal

162 posts

Ali Uysal

Ali Uysal

@uysl05

İstanbul, Türkiye Katılım Şubat 2021
224 Takip Edilen45 Takipçiler
Odak TV
Odak TV@OdakTV1·
Japonya 1.330 kilometre hızında giden süpersonik yüksek hızlı tren yaptı. Tren hızlandıkça çevredeki manzara akıyor.
Türkçe
411
298
5.3K
343.5K
🎙️ Muhbir
🎙️ Muhbir@ajansmuhbir1923·
“5 ayda 1 milyar 200 milyon dolar” 👉 Sabahattin Önkibar, ABD’den aldığımız doğalgazın ‘çok pahalı’ olduğunu ve bunun bir nevi ‘rüşvet’ olduğunu öne sürdü! “Amerika’ya verilen rüşvet belgelendi diyorum; zira resmi veriler dün açıklandı. Biliyorsunuz Türkiye doğalgaz ithal eden bir ülke. Buna karşın tek şansı komşularında gaz olması. Rusya’da var, İran’da var. Dahası bu ülkelerle inşa edilen doğalgaz nakil boru hatları da var. Aynı şekilde Cezayir’den, Katar’dan ve bölge ülkelerinden temin etme imkanı da mevcut. Yakınlık, nakliye ücretinden kurtulmak yani daha az ödeme yapmak demek. Öyleyken hatırlayın; Türkiye birkaç ay önce gazı önce bu ülkelerden almak yerine Amerika’dan almaya karar verdi. Bunu da haliyle sıvılaştırılmış gaz şeklinde yapıyor. Sıvı gaz ise gemilere yükleniyor ve binlerce kilometre öteden geliyor. Bu durum doğal olarak fiyat farkına sebep oluyor. İşte size resmi veri: Türkiye son 5 ayda Amerika Birleşik Devletleri’nden 305 milyar fit küp sıvılaştırılmış doğalgaz satın aldı. Karşılığında da 2 milyar 667 milyon dolar ödedi. Halbuki aynı miktarda doğalgazı yine sıvılaştırılmış şekilde Cezayir ya da Katar’dan alsaydı 1 milyar 467 milyon dolar ödeyecekti. Aradaki fark sadece 5 ayda 1 milyar 200 milyon dolar. Yıllığa vurursanız iki katından fazla ediyor. Ayrıca Cezayir ve Katar gazı, Amerikan gazından daha kaliteli. Bakın, bir iddiadan söz etmiyorum. Resmi veri, resmi rakam aktarıyorum. Kahredici bir başka husus da şu: Amerikan şirketiyle devletimize ait BOTAŞ kurumu, bu korkunç maliyete rağmen 20 yıllık bir anlaşma imzaladı. Yani sömürü uzun döneme yayılıyor. Tablo böyleyse bunu söyleyin. Bunun açıklaması Amerika’ya rüşvet vermek olmuyor mu? Büyük fiyat farkına rağmen Amerika’dan doğalgaz getirmek neden? Evet, açıklansın. Nedir bunun perde arkası? Niçin böyle bir tercih yapıldı? Neden haraç ödeniyor? Ondan sonra CHP’liler yolsuzluk yapıyor diyerek tam 16 aydır her gün milleti uyutma, afyonlama, yani ‘cambaza bak’ kandırmacaları yapılıyor”
🎙️ Muhbir tweet media
Türkçe
174
2.2K
5.3K
129.8K
Ali Uysal
Ali Uysal@uysl05·
@ridvanozturgut Oldu mu sana 1 ay olmadan 1 M oldu 5M₺ güzel para tabi İnsider olana 😎
Türkçe
0
0
0
145
Rıdvan Özturgut 🇹🇷
Rıdvan Özturgut 🇹🇷@ridvanozturgut·
22 nisan 250₺ olan #özatd 966₺ oldu. 28 milyon hisse var. 1 ayda lotların yarısını aldılar. Tahtayı şu şekilde kimse çizemez. G*tü yemez. Geçenlerde bir arkadaşım 1 milyon₺ hisse alıyorum korkuyorum dikkat çeker miyim diye sordu.
Rıdvan Özturgut 🇹🇷 tweet media
Türkçe
19
6
225
48.5K
Burak Dönertaş
Burak Dönertaş@burakdonertas·
Çakma parfümcüye bak hele hele. Unutuldu sanıyorsun, aldırdığın çakma esanslar? arkandan çok güzel konuşuyorlar seni gidi hacı yağcı seni.
Burak Dönertaş tweet media
Türkçe
63
2
458
147.1K
HAKAN
HAKAN@LawofTrade_·
Viopta 100.000 tl yi 1.000.000 yapma challenge başlatayım mı? 😂
Türkçe
69
3
482
65.9K
DAYI
DAYI@EsineAsikBiri·
@SeferEren20 @angarali_memo Adam karısıyla dilediği şekilde münasebet eder. Kimseyi de ilgilendirmez. Biz niye bilelim ya bunu? Karısı adamın. Fantezilerinden bize ne suç mu?
Türkçe
2
0
129
9.3K
DAYI
DAYI@EsineAsikBiri·
Haberler doğruymuş. Adamın karısıyla görüntülerini medyaya servis ettirdiklerinden sonra “getirin ne istiyorsanız yazın imzalayacağım” dediğini söylemişlerdi. İnsanlara yaptıkları şey bu işte.
ibrahim Haskoloğlu@haskologlu

🔴#SONDAKİKA | Adalet Bakanı Akın Gürlek; • Uşak Eski Belediye Başkanı Özkan Yalım ve • Antalya Büyükşehir Belediye Başkanlığı görevinden uzaklaştırılan, Muhittin Böcek'in oğlu Mustafa Gökhan Böcek’in etkin pişmanlık yaralanmak istediğini açıkladı:

Türkçe
21
138
1.6K
293.7K
cihat e. çiçek
cihat e. çiçek@turc35·
konut fiyatları enflasyon kadar artarsa önümzdeki yıl %33 yani 1/3 hesaplamak kolay.. 12 ayda evin değeride 5.320.000 der.. kredili konutun güzel tarafı ne kadar çok banka kredisi varsa, evdeki tüm yani değer artışının tamamı konut alana yazar ... 2 milyona 1.32 Milyon ilk yıl kiralar hariç %66 .. artı kiralarda %6 Ben, alım gücü uysa hep 1 peşine 4 kredi severdim .. ** 1 milyon altı evler %90 ına kredi varken 70 bin verip 630. 000 kredi ile 6 ev alan Ankaralı kadın takipçi geldi aklıma .. artık her yıl kiralarla 1 ev alabiliyormuş ..ne olacak benim halim dedi ..
Türkçe
8
6
214
28.8K
bankadabiradam
bankadabiradam@bankadabiradam·
Bu faiz oranlarıyla konut kredisi çekilir mi❓️❓️❓️ Evi olmayanların, kenarda da bir miktar parası olanların aklındaki tek soru bu. Bunu bir örnekle aciklayalim. ➡️Ortalama bir evin değeri 4.000.000 TL diyelim. Elimizde de 2 milyon nakit var. 2 milyon krediye ihtiyacımız var. ➡️ 2 seçenek var önümüzde. Beklemek veya kredi çekmek. ✅️Beklemek : Biz elimizdeki parayı artırmaya uğraşırken bir yandan da konuttaki artışa bakmamız lazım. Paramız artacak ama konut fiyatlarındaki artıştan fazla artirmamiz lazım. Yoksa zarar edeceğiz. Bekleme süresinde ödeyeceğimiz kirayı da unutmayalım. Bunu hem maddi hem manevi olarak düşünmek lazım. ✅️ Kredi çekmek: kiradan kurtulduk. Evi satın aldığımız için tek derdimiz kredi taksitleri olacak. ➡️2.000.000 TL nin taksitlerini soranlar olacaktır. 120 ay vadeli faiz oranı %2.74 desek 57 bin TL taksitimiz olur. Özetlemek gerekirse, oturacağım evi bulduysam, kredi taksitlerini ödeyecek gücüm de varsa ben kredi çekerim. Böyle bir durumda siz olsanız ne yaparsınız?
bankadabiradam tweet media
Türkçe
21
10
163
72.9K
Serdar
Serdar@serdaremsc·
Dünya'da en çok satılan ürün olan condom'un parazit ve grafen yuvası olması şaşırtıcı değil. sistem hem erkeği hem kadını hedef almış ve 1 taş'la 2 kuş vuruyor. parazit deyip geçmeyin,kansere bile yol açıyor.
Türkçe
245
1.1K
3.8K
2M
Fatih Yılmaz
Fatih Yılmaz@fatihyilmazweb·
@uysl05 Fuzulde hemen teslim kampanyası var mı? Benim bildiğim yok.
Türkçe
1
0
0
397
Fatih Yılmaz
Fatih Yılmaz@fatihyilmazweb·
İki şirketin sunduğu teklifleri karşılaştıralım konunun daha net anlaşılması için. 👇🏻 🚘Toyota Corolla - 2.400.000 TL ➡️Katılımevim %40 Peşinat: 960.000 TL %13 Katılım Ücreti: 312.000 TL Kiralama Ücreti: Yok Kalanı 24 Taksit Toplam: 2.712.000 TL ➡️İyi Finans %40 Peşinat: 960.000 TL %9 Katılım Ücreti: 216.000 TL Kiralama Ücreti: 460.800 TL Kalanı 24 Taksit Toplam: 3.076.800 TL 📌Burada dikkat edilmesi gereken önemli konulardan biri aracın fiyatı. Aynı araba bir şirkette daha ucuzken diğerinde daha yüksek olabilir. Hesaplama yaparken bunu da dikkate alın muhakkak.⚠️ Aşağıdaki örnek ödeme planını geçen ay İyi Finans'tan almıştık. Örnek olması adına inceleyebilirsiniz.👍🏻
Fatih Yılmaz tweet media
Türkçe
44
30
552
680.6K
DAYI
DAYI@EsineAsikBiri·
Bu arkadaşı senelerdir bilirim. Yaptığı şeyi boşuna yaptığını düşünüyorum. İnsanların tohumları almasının sebebi ekmek değil bedavanın cazibesi. Ata tohumu takıntısı da gereksiz bişey. Domatesin ne ata tohumu abi domates kaç senelik şey benim başıma Türkiye’de?
Türkçe
168
8
357
404.4K
Ali Uysal
Ali Uysal@uysl05·
@insaatdoktoru @grok Onun yerine 3 tane ticari taksi plaka al kiraya ver ortalama aylık 270-300K₺ olur.
Türkçe
0
0
0
281
İnşaat Doktoru
İnşaat Doktoru@insaatdoktoru·
Hey @grok 30 milyon TL param var. Düzce’den üniversiteye yakın 20 adet 1+1 alıp toplam 240 bin TL’ye kiraya vermek mi? Yoksa Pendik’ten 140m2 dükkan alıp 180 bin liraya kurumsala kiraya vermek mi?
İnşaat Doktoru tweet mediaİnşaat Doktoru tweet media
Türkçe
107
13
341
767.2K
Tasarruflu Birikimci
Tasarruflu Birikimci@Tasarflubirkmci·
Bu tarz sistemleri hafife alan çok ama rakamlar ortada. 📌500 bin TL’den 15 milyon TL’ye kadar planlar 📌%35 peşinat, sabit taksitler 📌Ocak teslim Çekiliş yok. Belirsizlik yok. Ne ödeyeceğin baştan belli. Ama işin bir de şu tarafı var: Enflasyon.. Ve alınacak ev/araçtaki olası fiyat artışları. Bugün uygun görünen plan, teslim zamanı geldiğinde aynı avantajı korur mu? Asıl hesaplanması gereken nokta burası. Bir de %7 organizasyon ücreti ve sistem disiplini var.
Tasarruflu Birikimci tweet media
Türkçe
14
13
158
47.4K
Gelir Pusulası 🧭
Gelir Pusulası 🧭@GelirPusulasi·
Bu ürünü alıyorsunuz damacana vs ile uğraşmıyorsunuz. Ben uzun süre önce damacana almayı bu ürün sayesinde bırakmıştım. Sürahi: amzn.to/4coGCqF 2'li Filtre: amzn.to/4251tKI 4'lü Filtre: amzn.to/4dI0W8L 6'lı Filtre: amzn.to/3OAf6yu Ben ne yapıyorum? Bu ürün musluk suyunun tadını damacanadan ayırt edilemez hale getiriyor. Sadece içmek için değil çay, kahve, yemekler ve hatta eşim kireç sebebiyle ütü için bile kullanıyor. Başka türlü damacanadan koysan su dayanmıyor, doğrudan musluktan koysan olmuyor. Yaklaşık 150 litreye kadar verimli çalışıyor ve 40-45 gün rahat gidiyor benim deneyimime göre. Hesaplayınca bir filtre maliyeti tek bir damacana parası bile yapmıyor ve suyun tadı da gayet güzel oluyor. Gerçekten çok memnun olduğum ürünlerden biri. Ürünü satın alan diğer kullanıcıların yorumlarını da inceleyebilirsiniz alıpta pişman olan yok neredeyse. #işbirliği
Gelir Pusulası 🧭 tweet media
Castiel232@castiel232

Damacana suya %40 zam geldi, fiyat 250 TL sınırına dayandı. 1 bardak suyun maliyeti 2,5 TL’ye çıktı.

Türkçe
39
3
138
28.1K
DAYI
DAYI@EsineAsikBiri·
@Gulsere24600534 @Trendboyt Maalesef bunu insanlar kendi böyle istiyor. Hakaret ediyorlar. Ben de abonelerle paylaşıyorum. Hatta abonelerle arsa konut tarla vs de paylaşıyorum kelepir. Burda paylaşılır mı? Hayır. Buranın gündemi farklı.
Türkçe
2
0
5
1.7K
DAYI
DAYI@EsineAsikBiri·
Olum bi tane cam temizleme robotu alıyorsunuz. Bu kadar. İnsan evinde çalıştırdığı kişiye böyle risk aldırır mı? Hadi bak işin vicdani kısmını geçtim, o kadın bi düşse taksirle ölüme neden olmdan 6 yıla kadar hapis ve yüklü tazminatlar. Robot alın olum? Alınmayacak risk. Hatta istiyorsanız bi araştırayım en iyisi hangisiyse? Ne kendiniz silin ne temizlikçiye sildirin yüksek kattan camları yani.
ZAM Haber@ZamHaberAjans

Bir kadın, evine gelen temizlikçinin riskli hareketlerini kayda alarak sosyal medyada paylaştı.

Türkçe
51
12
496
117.3K
Tasarruflu Birikimci
Tasarruflu Birikimci@Tasarflubirkmci·
Ben evde su sorununu şu şekilde çözdüm: 19 lt damacana suyu toptancıdan tanesi 55 tl den alıyorum Sular bitince ve damacanalar birikince kalitesi çok iyi olan ve dağın zirvesinde çıkan bi kaynak var suyu var arabayla gidip oradan toplu dolduruyorum Böylece 0 maliyetle su ihtiyacını çözmüş oluyorum ve suya vereceğim parayla da yatırım yapıyorum Su diyip geçmeyin aya vurunca baya maliyetli oluyor özellikle kalabalık ailelerde
Tasarruflu Birikimci tweet media
Pusholder@pusholder

Damacana suya %40 zam geldi. 19 litrelik damacana suyun fiyatı 180 TL ile 220 TL arasına yükseldi.

Türkçe
48
2
53
52.3K