g
1.1K posts


@jumpdafuxkup yok yapamaz bir ton bile yukseltemez ben karsimdakine boyle bisey yapmiyorun
Türkçe

@vaniliadarkblue sinirlenmis olabilir sana kalkıp ağır küfürler hakaretler etmiyorsa kimse kusursuz degil
Türkçe

@WearthCollide karsimdakinin beni azarlamasi bana kucuk bisey olarak gelmiyor
Türkçe

@vaniliadarkblue Abi birbirinizi seviyorsanız böyle küçük şeyler için ayrılmazsınız. Kavg edersiniz siniriniz geçer sonra konuşursunuz halledersiniz ama ayrılma muhabbeti açmak her kavgada tam liseli ilişkisi
Türkçe

@he11_spawn sikintili olsaydim konusmaya devam ederdim bro boyle biri oldugunu ogrenip birakmisiz iste
Türkçe

@vaniliadarkblue siz herhalde kendiniz de sıkıntılısınız hep böyle gerizekalılarla denk geliyorsunuz görüyoruz twitterda sürekli
Türkçe

@jumpdafuxkup karsisindaki herhangi bir kadina bagiran bir erkekle iliski surdurmek istemiyorum
Türkçe

@vaniliadarkblue bir kavgada iliski bitirecek yapida biriysen bosa kimsenin vaktini de calma bence
Türkçe

@akif_turk11 @deniizomerr @yasILFC offf kes sesini bi be bacina bagirsin bakalim sevgilisi ne tepki vericeksin
Türkçe

@vaniliadarkblue @deniizomerr @yasILFC Sizin suçunuz yok sizi bu kadar şımartan internetin fişinin çekilmesi lazım
Türkçe

@deniizomerr @yasILFC essek tepeliyomus gibi bagirmasaymis o da yapcak bisey yok ses desibeline dikkat etmeyen oglani firlatiriz
Türkçe

@vaniliadarkblue @yasILFC Daha fazla konuşmak istemiyorum ❌️
Bu konuyu daha sonra konuşalım ✅️
Senin kurduğun cümle sinirli olduğun zaman aralığında konuşmayı reddetmek değil direkt aranızdaki ilişkiyi bitirmek anlamına geliyor.
Türkçe
g retweetledi

@deniizomerr @yasILFC karsmdakine saygi gosterdigim icin sinirli oldugum bir zaman araliginda konusmayi reddettim zaten
Türkçe

@vaniliadarkblue @yasILFC Ben çocugun yaptığı doğru demiyorum ancak saygı görmek isteyen insanların önce karşısındakine saygı göstermesi gerekiyor. Sırf ilişki içinde olmak için birileri ile konuşmak yerine sadece sevdiğiniz ve beğendiniz insanlarla ilişki kurarsanız böyle problemleriniz de olmaz.
Türkçe

@deniizomerr @yasILFC ya iyi misin o hakli zaten ama sesini yukseltip yuzume telefonu kapadigi icin kendini haksiz duruma dusuruyor ben gergin oldugumda patlamamak icin uzaklasiyorum direkt karsimdakini kirmamak icin saygi duyulmadigim bir iliski de bulunmak istemem
Türkçe

@vaniliadarkblue @yasILFC Yazmamışsın, aramasını görüp dönmemeşsin , ilk konuşmak istemiyorum bitirelim diyen de sensin ama problemli olan çocuk öyle mi? Karşınızdaki insana karşı bir duygunuz, hevesiniz yoksa oyalamayın boşuna.
Türkçe

@WearthCollide sesini yukseltti ama 😔😔 bn sinirliyken ona patlamiyim diye telefonu acmamistim
Türkçe

@vaniliadarkblue Böyle bir şeyden dolayı kolayca ayrılabiliyorsan hiç sevmemişsin demektir iyi olmuş kurtulmuş cocuk
Türkçe

@vaniliadarkblue hayırlısı be ara sen de onun yüzüne kapat🤙🏻🤙🏻🤙🏻 bizi rahatsız edemezler biz zaten rahatsızız
Türkçe







