Vedat

4.1K posts

Vedat banner
Vedat

Vedat

@vdatylmz

önemsenecek bir blog olmadığı kesin.

Samsun/Tekirdağ Katılım Nisan 2011
190 Takip Edilen275 Takipçiler
Vedat
Vedat@vdatylmz·
@ba83cu85 @ajansmuhbir1923 Banu ne demek kendine dışardan söylersin. Adam tek yaşamıyor ve bahsettiği şey o zaten keşke söyleseydin yanına bir şey sipariş eder doyardık. Bu lafın altında kötülük yok ki.
Türkçe
0
0
0
378
Banu
Banu@ba83cu85·
@ajansmuhbir1923 İnsanın evi işyeri mi ki sanki her akşam yemek olmalı.Keza kadın çorba yapmış çorbayı içer sesini çıkarmazsın doymadıysan kendine ya dışardan söylersin ya da tost vs yaparsın.sanki her akşam yemek olma kuralı var!Kadınların işi gücü kursu vs vs olamaz mı yapmak zorunda mı!
Türkçe
6
0
11
6.9K
🎙️ Muhbir
🎙️ Muhbir@ajansmuhbir1923·
Kocasına yemek yapmadığını söyleyen kadın, eşinin gergin tepkisini paylaştı: - Yemek yok ki. Sadece çorba yaptım bugün. + Öyle mi? Niye? Bir işin mi vardı benim bilmediğim? - Hayır eve geldiğimde saat 18:30’du. O saatte ne yemeği yapabilirdim ki? İki kase çorba içebiliriz. + Ben geceden hazırladığını sandım. Hani bir haber verseydin biz de gardımızı alırdık. Ya dışarıda oturup bir yerde yerdik ya da gelirken eve alırdık. - Oturuyoruz şu an işte. + Oturuyoruz ama yemek yiyemiyoruz sadece çorba içiyoruz. Ben senin şu an yemek yapıp yapmamanla ilgilenmiyorum. Söyleseydin gardımızı alıp dışarıda yemek yerdik. - Ya niye sürekli “Gardımızı alırdık” diyorsun? + Bana sesini yükseltme! Şu an ben artık yemeği dert etmiyorum, senin tavırlarınla ilgileniyorum. Şu an zaten yemek yok. Üstüne öyle bir savunma mekanizması geliştirdin ki car car car konuşuyorsun.
Türkçe
404
30
2K
1.9M
Vedat
Vedat@vdatylmz·
@ajansmuhbir1923 Abla sen niye muhattap oluyorsun mekana söyleyeceksin o organize edecek?
Türkçe
0
0
0
387
ysnkll
ysnkll@iamysnkl·
@esomrn birkaç aydır araç bakıyoruz ve istisnasız herkes ona o parayı verene kadar biraz daha kat bunu al diyor. fiyat artıyor ama insanların ona o para verilmez lafı bitmiyor en son almaktan vazgeçtik soguttular bizi. çokta fazla birine sormadan ne istiyorsan onu yapıcan
Türkçe
3
0
5
2.9K
Vedat
Vedat@vdatylmz·
@MemejanOfficial Olum istemediğin bölüm başa yazılır mı neyin kafası siktir et sen okuma zaten
Türkçe
0
0
0
47
Memejan
Memejan@MemejanOfficial·
Ailesi yüzünden yanlış YKS tercihi yapan genç
Türkçe
1.4K
240
10.4K
8.1M
Vedat
Vedat@vdatylmz·
@onaltiboluiki Yalnız güzel tezgah başarı oranını %70 olarak görüyorum
Türkçe
0
0
1
8.2K
Vedat
Vedat@vdatylmz·
@gulsumhokkass Bu arada herhangi bir mesire alanı 30 km uzakta dahi olsa dönüp tekrar alınır kalanlar arabada yer yok ne demek
Türkçe
0
0
0
28
gülsüm ama ümmüsüz
gülsüm ama ümmüsüz@gulsumhokkass·
Sizi götürmeyen baba tarafın değil baban. Önce bi muhatabını bil. Mevzu baba tarafının çiğliği değil babanın acizliği. Asıl sorumluyu görüp hiçbir şey yapamayan bir zavallı olmaktansa akraba kötülüğüne uğramış bir mağdur rolünü oynamak daha gururlu geliyor size anlıyorum
Bulvar Medya@Bulvarpress

Bir genç kız, 16 yıldır unutamadığı baba tarafının yaptığı davranışı paylaştı.

Türkçe
225
85
5.9K
490.3K
Vedat
Vedat@vdatylmz·
@selinsonmezz_ Evde yatarken kira vermiyorsa çalışınca niye kira versin arkadaş?
Türkçe
0
0
1
810
BGY
BGY@bgyetherr·
Damacana kısmı patlattı
Türkçe
145
293
24.3K
1.4M
Vedat
Vedat@vdatylmz·
ZXX
0
0
0
13
sakadimi
sakadimi@aysakadimi·
Bu sene gördüğüm en iyi pankart
sakadimi tweet media
Türkçe
27
227
33.2K
2.4M
Vedat
Vedat@vdatylmz·
@TurkPulse Ya cahil cahil yazıyorsun kaçınız motora biniyor motorlarda fren yok mk bilmiyorsunuz ki
Türkçe
0
0
1
754
Türk Pulse
Türk Pulse@TurkPulse·
📍 Bir motosiklet sürücüsünün yaptığı kaza sosyal medyayı ikiye böldü. Sizce yola park etmiş olan araç yüzde kaç suçlu?
Türkçe
239
5
262
218.4K
Vedat
Vedat@vdatylmz·
@trader5111 @gazetepano Saçma sapan bir davaya şirket adına dahil oldum. 4 yıl sürmüş 8. Celse görülüyor (o gün 6-7 dava vardı aynı hakimde) girdim biz şikayetçi değiliz dedim dosya kapandı mesela
Türkçe
0
0
1
608
Trevagoder
Trevagoder@trader5111·
@gazetepano 19 yil 20 bin dosya. Sacmaligin daniskasi. Gun basina 3 dosya, esyanin tabiatina aykiri. Butun kararlar sorunlu demektir. Tatiller ve resmi gunleri dusunce sayi artar. Dolayisi ile her dosya aslinda adil yargilanma ihlali demektir. Bu dallama gazetepano da rejimin saksakcisi.
Türkçe
4
0
9
9.8K
Gazete Pano
Gazete Pano@gazetepano·
⚖️ “Jet Hakim” olarak tanınan Hacı İbrahim Gözükara Bursa Ağır Ceza Mahkemesi Başkanlığı görevine atandı. Gözükara, görev yaptığı mahkemelerde davaları kısa sürede sonuçlandırması nedeniyle kamuoyunda “Jet Hakim” olarak tanınıyor. Yaklaşık 19 yıllık meslek hayatında baktığı 20 bine yakın davanın önemli bölümünü ilk celsede karara bağlaması, bu unvanla anılmasının en önemli nedeni oldu. #HSK #Yargı #Bursa
Gazete Pano tweet media
Türkçe
85
31
792
1.3M
Vedat
Vedat@vdatylmz·
@Byneksi Evliliğinizde bir sorun yoksa bu konu çokta tartışmaya açık değil zaten evlenmek her koşulda eşini kabul etmek değil mi zaten. Evlat edinmek gayet güzel bir seçenek sizi anne onu da baba edebilecek.
Türkçe
0
0
0
15
TimeThief
TimeThief@Byneksi·
8 yıllık evliyiz, bugüne kadar hiç çocuğumuz olmadı. Gerekli bütün testleri yaptırdık; bende bir sorun çıkmadı fakat eşimin çocuğu olmuyor. Yani eşim kısır. Geçenlerde karşıma geçip, "Seni bu duruma mahkum edemem. Benimle yola devam etmek istersen başımın tacısın, ama boşanmak istersen bu senin en doğal hakkın, son sözü sana bırakıyorum" dedi. Sırf ben belki anne olmak isterim diye beni zorlamadı, babaevine bıraktı ve "Önünde 1 hafta var. İyice düşün, istihareye yat; benimle mi kalacaksın yoksa kendi yoluna mı gideceksin, sen karar ver" dedi. Kafam allak bullak, ne yapacağımı inanın bilmiyorum, bana ne tavsiye edersiniz?
Seyir.@seyirnotlari

Beni en acımasız gerçekle yüzleştirin. 🤝

Türkçe
447
35
445
1.3M
Vedat
Vedat@vdatylmz·
@bikik1534 2 aylık erkek arkadaşlarınızla ayrılınca zırlıyorsunuz kadına 8 yıllık eşini boşa diyorsunuz. He konunun buraya gelmesi saçma çocuğun olmuyorsada alırsın öksüz yetim evlatlık en azından bir canı da aile sahibi etmiş olursun. Ayıp değil acayip değil.
Türkçe
1
1
78
6.8K
Vedat
Vedat@vdatylmz·
@anatolianlands @CelebiMerhum Yav yok kaç kişi nakit veriyor anasını satıyım 350 bin cironun hiç yoksa 250 bini postur zaten 10 binde nakit kestiyse işte 260 bin günlük ciro görüyordur ama 350 bindir yani
Türkçe
0
0
4
291