Bey

1.3K posts

Bey banner
Bey

Bey

@vernacular_idea

Katılım Kasım 2020
1K Takip Edilen76 Takipçiler
White Sand
White Sand@OrhanDe92847605·
❗Elimizde sıcak para kazandığımız bir turizm var. Onu da magandası, zontası, hanutçusu, ahlaksızı, mafyası el ele verip bitirmeye yemin etmiş.. "Tüm Güney ve Batı sahillerini CHP eliyle Hdp'nin dağ kadrosuna teslim ettiler." @TCKulturTurizm @csgbakanligi @TC_icisleri
Türkçe
106
323
1.4K
70K
EYYÜP G.
EYYÜP G.@eyyupgedik·
@yankigundem Dukkanin önüde belediyeye ait değilmi,adamlar belediyeye yardim ediyor iste.
Türkçe
0
0
1
978
Yankı Haber
Yankı Haber@yankigundem·
Parktan çekilen hortumla dükkan önünün yıkandığını öne süren bir kadın, o anları paylaşarak belediyeye çağrıda bulundu.
Türkçe
27
83
561
42.7K
Bey
Bey@vernacular_idea·
@finansal_sanat Hocam çoğu kendi şirketi. Bu sıkıntı değil mi ? Bir güvensiz geliyor bana nedense
Türkçe
0
0
0
9
Bey
Bey@vernacular_idea·
@cimricuzdan Bu adamın başına iş açmalarının sebebi çok açık. Helal olsun bu adama.
Türkçe
0
0
0
640
Cimri Cüzdan
Cimri Cüzdan@cimricuzdan·
Köfteci Yusuf övme postudur. Bu adamlar bu piyasada harika iş yapıyor. Pastırmalı kavurmalı sucuklu kaşarlı favorimdir yanında içecekte ücretsiz 🤗 not: reklam değil tavsiyedir
Cimri Cüzdan tweet media
Türkçe
10
0
91
35K
Bey
Bey@vernacular_idea·
@alpertungaakkus Riskli olduğunu tahmin edebiliyorum ama hep böyle mi yönetildi yoksa yeni mi böyle oldu, bu yapılanma göründüğü kadar riskli mi değil mi onu anlamak için tecrübenizden yararlanmak istedim açıkçası.
Türkçe
1
0
0
535
alpertunga.eth
alpertunga.eth@alpertungaakkus·
@vernacular_idea Yazdıklarımı yapay zekaya copy edip sorun, “böyle özetlenmiş bir fon riskli mi?” çıkan sonucu buraya da paylaşın
Türkçe
1
0
0
1K
alpertunga.eth
alpertunga.eth@alpertungaakkus·
#PKZ ve #TLY konuşuluyor ama konuşanların büyük kısmı sadece son 1 yıllık getiriye bakıyor. PKZ %7.477 getirmiş. (Kapalı fon bunu belirteyim, sadece 13 yatırımcısı var.) HDH %1.790 getirmiş. TLY %1.128 getirmiş. Güzel. Peki kimse dönüp şu portföylere bakıyor mu? TLY'nin portföyünün yaklaşık %67'si hisse senedi. Bunun içinde en büyük ağırlıklar; • #DSTKF %17,7 • #OZATD %17,2 • #TERA %11,5 • #PEKGY %9,9 • #TRHOL %6,6 • #TEHOL %5,5 İlk 6 hisse toplamda yaklaşık %68 ağırlık oluşturuyor. Daha ilginci TERA, TRHOL ve TEHOL birlikte %23,6 ile aynı grubun şirketleri. Yani insanlar "fon kazandırdı" diye alkışlıyor ama fonun neredeyse dörtte birinin aynı grubun hisselerinde yoğunlaştığını konuşan yok. Bir diğer konu da ise portföyün büyük kısmı sanayi, ihracat, üretim ve teknoloji şirketlerinden değil; finansal şirketler, holdingler, GYO'lar ve grup hisselerinden oluşuyor. Yatırımcı açısından şu sorunun sorulması gerekir: %1.128 getiriyi oluşturan şey gerçekten üstün portföy yönetimi mi, yoksa belirli hisselerdeki yoğunlaşma mı? Türkiye'de fon tartışmaları maalesef "kaç kazandırdı?" seviyesinde yapılıyor. Kimse; • Portföy ne kadar yoğunlaşmış? • Aynı gruba ne kadar yatırım yapılmış? • Likidite riski nedir? • 88 bin yatırımcı aynı anda çıkmak isterse ne olur? sorularını sormuyor... Getiriye bakıp fon övmek kolay. Portföyün içine bakınca sorular sormaya başlamak ise biraz daha zor. #PKZ, #HDH, #TLY, #DFI, #PCS, #IOG, #T3B
alpertunga.eth tweet media
Türkçe
23
6
87
23.9K
Finansal Özgürüm
Finansal Özgürüm@finansalozgur94·
Beyler şaka maka güldük eğlendik ama bu MSCI raporu meselesi bütün ekonomistleri tedirgin etmiş gibi görünüyor. Sabahtan beri bu konuyu tartışıp duruyorlar. Beni yanlış anlamayın kimseyi al-sat-tut yönlendirmesi yapmam ama en azından birkaç tanınmış ekonomistin yorumlarını okuyup kendi kararlarınızı vermeniz hayırlı olabilir. Endonezya örneğini verip duruyorlar. Bence dikkat seviyenizi bir kademe daha arttırıp risk seviyenizi kendi bütçenize göre ayarlamak faydalıdır.
Türkçe
8
4
75
18K
Ertuğrul Altunkaya
Ertuğrul Altunkaya@ErtugrulAltnky·
@memos2383 @TezmenEmre Ana paranı sermeye yap finansal özgürlüğü eline al krediyle al sıfır maliyet 5-6 ay değil 1 seneye uzat ana paran cebinde kalsın ayda yüzde 10 al her istediğini alırsın o hedeflere gelince anlayacaksın demek istediğimi
Türkçe
5
0
27
8K
Bey
Bey@vernacular_idea·
@uzk3444 @bedbolukbasi Çok alçak uçuyor. Kameranın gördüğü açıdan yakalama şansı olsa belki…
Türkçe
0
0
0
117
uzk21
uzk21@uzk3444·
@bedbolukbasi Bizim korkut olsa avlardı bunları rafineriyide koru be kardesim :D
Türkçe
2
0
1
4K
Bedrettin
Bedrettin@bedbolukbasi·
📍Ukrayna’nın sabah saatlerinde Moskova’yı hedef alan saldırısından görüntüler.
Türkçe
117
362
4K
172.6K
Dankmemes Arşiv
Dankmemes Arşiv@Dankmemesarsiv·
bambaşka bir tarikat doğuyor
Türkçe
133
39
2K
638.5K
Caro D
Caro D@CDriscoll99·
Ok, so I jumped on the dates soaked in espresso trend… and it’s unreal. Make some black coffee. Add dates. Marinate overnight. Have on top of greek yoghurt, honey and a pinch of salt. Unreal luxury breakfast or sweet treat. (I chop my dates in half so the coffee really gets inside. They get jammier if you leave them 1 day+)🤌🏼
Caro D tweet media
English
152
426
8.2K
1.7M
Bey
Bey@vernacular_idea·
@aksakallibilge @KYKHAKAN1903 Bu fonlarla ilgili düşünceniz nedir hocam? Daha açık görüşlerinizi paylaşır mısınız?
Türkçe
1
0
1
33
BJK HAKAN 1903#BırakmamSeni
BJK HAKAN 1903#BırakmamSeni@KYKHAKAN1903·
9 iş günü fonların getiriler toplamı #PHE %+16.24 #PBR %+15.11 #TLY %+9.09 Bu hesaplamaya Cuma gunku getırıler dahıl degıldır Bereketlı olsun gayet guzel getırıler YTD
Türkçe
11
6
166
13.6K
Bey
Bey@vernacular_idea·
@mernayt Bu fonlara güvenilir mi hocam
Türkçe
2
0
0
288
kobrayd
kobrayd@mernayt·
#PHE birim fiyatı 3,32 TL. Cuma günü için %2 getiri varsayarsak yeni birim fiyat yaklaşık 3,39 TL oluyor. Bu seviyeden yıl sonu hedefleri için gereken ortalama haftalık bileşik getiriler: 🎯 6,00 TL hedefi Gereken haftalık getiri: %2,02 🎯 6,50 TL hedefi Gereken haftalık getiri: %2,31 🎯 7,00 TL hedefi Gereken haftalık getiri: %2,57 Özetle; 6 TL için haftalık %2,02 6,5 TL için haftalık %2,31 7 TL için haftalık %2,57 gerekiyor. Bu rakamlar kulağa yüksek gelebilir ancak geçmişte güçlü dönemlerde #PHE'nin bu seviyelerde ve üzerinde haftalık performanslar ürettiği dönemler de oldu. #phe #tly #dfı #pbr #sny #vps #kha #tfu #tp2 #hrz #ıjc #ıjz #klh
kobrayd tweet media
Türkçe
4
5
71
4.7K
Bey
Bey@vernacular_idea·
@borsatakasci Benimle de paylaşır mısınız?
Türkçe
1
0
0
91
Takas
Takas@borsatakasci·
Tera’nın bu yeni şirket alımına çok şaşırdınız, fakat asıl hikaye daha yeni başlıyor bu hissede hedefleri 20x kurum kendi takasını %89 portföylendi, bireysele az bir lot bırakıldı bu trenin arkasından kaçıranlar üzülür tek tek yazalım.
Türkçe
389
175
383
51.2K
Bey
Bey@vernacular_idea·
@AYenigun4 Hocam bu fonların ilerki vadelerde bir riski var mıdır ? Nelere dikkat etmemiz gerek ?
Türkçe
2
0
2
1.3K
YSF'Y
YSF'Y@AYenigun4·
Tera Portföy #TLY Fonu'nun 1 yıllık getirisi tek kelimeyle muazzam. Girdikleri hisseler 10x-20x havada uçuşuyor. Para kazanmanın ​Zenginliğin şifresi belli Eski hisselerine değil, portföye ekleyecekleri YENİ hisselere odaklanıp erkenden pusuya yatmak. ​Bu takibi iyi yapan 3-5 ayda istediğini alabilir..
YSF'Y tweet media
Türkçe
14
13
212
30.6K
Bey
Bey@vernacular_idea·
@xtrader01 Fonların bir riski var mı? Nasıl takip edebiliriz ?
Türkçe
0
0
0
17
Finansal Köle (ŞİMDİLİK)⏳️
Yatırımda Tam 3 Ay Geride Kaldı. Bistte yatırıma başlayalı bu gün tam 3 ay olmuş. İlk önce 300₺ 500₺ ile başladığım yatırım şuan 200.000₺ sınırına dayandı. Bu 3 ayda portfoyden 40.000 tl çektim is icin sermaye eklemesi yaptım diyebilirim. Pazartesi günü yansıyacak getiriler ile %40 büyümüş olacak portfoy. Bu büyümede fonların etkisi çok büyük. Hisse tarafında ise tam anlami ile sinek avladım desem yeri. #phe #tly #yay ve #ijc fonlari ile devam ediyorum. Yıllarca bu şekilde gitmeyeceğini bende biliyorum ama akarken doldurmak lazım.. Sizce 3 aylık getiri nasıl?
Finansal Köle (ŞİMDİLİK)⏳️ tweet media
Türkçe
30
4
114
20.2K
Bey
Bey@vernacular_idea·
@halkaarztopla Bu fonların riski var mı? Nasıl takip edebiliriz riski ?
Türkçe
0
0
0
173
Yatırım Tecrübem
Yatırım Tecrübem@halkaarztopla·
Ne yalan söyleyim hisseye filan baktığım yok. Böyle ne rahatmış ya😄
Yatırım Tecrübem tweet media
Türkçe
18
3
212
80.5K
TekAskGala
TekAskGala@YazArslan181174·
@haskologlu Temizlik görevlisi arkadaşın attığı tokattan sonra koptum resmen krize girdim.bana niye vuruyorsun o çocuğu diyip Osmanlı tokadını bastı hahahaha
Türkçe
3
0
812
18.3K
ibrahim Haskoloğlu
ibrahim Haskoloğlu@haskologlu·
İstanbul Marmaray'da iki şahıs arasında kavga çıktı. Taraflardan biri kavgaya müdahale eden güvenlik görevlisine de vurunca meydan dayağı yedi. Bunlar toplu taşımaya bir daha alınmaz umarım. Böyle tiplerle aynı sokaklarda yaşıyoruz.
Türkçe
988
539
13K
1M
Bey
Bey@vernacular_idea·
@lordsinov Kim haklı bilmiyorum fakat ortada problem çıkartan tek kişi görüyorum ben.
Türkçe
0
0
0
30
Con Sinov
Con Sinov@lordsinov·
Kavşağa girişte, "kavşakta olana geçiş üstünlüğü tanıyan" tabela mevcut. Servis aracı kavşağa ilk giren olduğundan geçiş üstünlüğüne sahip. Ayrıca savcı yol boyu ısrarlı takip yapmış, araçtan inmiş. Fiziki müdahalede bulunmuş. Yeni kanuna göre savcının ehliyetine el konulmalı.
Kendine Muhabir@KendineMuhabir

Sakarya'da Cumhuriyet Savcısı B.Y.Ç. ile minibüs şoförü S.K. arasında trafikte yaşanan tartışma, araç kamerasına yansıdı. Savcının tavırları büyük tepki topladı. Sakarya Cumhuriyet Başsavcılığı tarafından, savcı ve minibüs şoförü hakkında adli işlem başlatıldığı açıklandı.

Türkçe
310
1.8K
14.9K
643.4K
Bey
Bey@vernacular_idea·
@ed0_O3 @GelirPusulasi Biriktirmekle alakalı sana katılıyorum fakat her yaşta insanın kendine göre hedefi olabilir. Para da olabilir… Kaldı ki zaten bu para pul iş şan şöhret olayları dünyevi ve bizi oyalamak için önümüze konan şeyler. Oyunu parçası. Bunlarla oyalanmanın yaşı yok.
Türkçe
0
0
1
27
Edo
Edo@ed0_O3·
@vernacular_idea @GelirPusulasi Ben yatacağım yeri ve pasif gelirimi elde ettikten sonra borçlanmadan kendi kazandığımı yeme derdindeyim. Her gecenin bir sabahı yok dostum. Eldeki imkanlar neticesinde hayatını yaşayacaksın. Biriktir biriktir nereye kadar
Türkçe
1
0
1
69
Gelir Pusulası 🧭
Gelir Pusulası 🧭@GelirPusulasi·
Öyle bir para basılacak ki hem dünyada hem Türkiye'de, aklınız tahayyülünüz sığmayacak. İleride feci patlayacak bütün fiyatlar. Yani 1+1'ler belki 15-20 milyon olacak. Herhangi bir varlıkta kal taştan olsun, demirden olsun, çimentodan olsun hiç önemli değil. "Nakitte kalın" diyorlar; bırakın nakitte kalmayı, ben Türkiye'de bankada bir lira bile nakit para tutmadım. Dünyanın en ucuz kredi kartı faizi Türkiye'de; size pahalı gelebilir ama benim için bedavadan ucuz. Sistem böyle, bütün borçlar takır takır her sene üçte biri oranında eriyor. Bir şeyin düşme ihtimali %10-15 iken çıkma ihtimali %50 ve üzeri ise ben o maldan toplarım abiciğim. Gümüş 55$ düşerse çılgınlar gibi kartlarımın imkanında alırım, uğurlu sayıma düşerse kıyamet gibi alırım. Altın 3500$ düşerse bayıla bayıla alırım, uf uf uf iman bayıldı gibi alırım. Ben bunları bir hafta, iki ay sonra satmak üzere almıyorum. Geçen sene ev alırken altın ve gümüşle satış yaptım, o da benim açımdan güzel bir yatırım oldu. Mantıksız günlerde mantıklı şeyler aramaya boşuna çalışmayın. Benim hedefim belli, ben büyük vole vuracağım arkadaş! Herkes sağdan soldan gelen gürültüyle şikayet etsin; biz krediyle, o bedava maliyetle varlık toplamaya devam edeceğiz. Kaynak: Cihat Çiçek #altın #gümüş #bist100 #konut
Gelir Pusulası 🧭@GelirPusulasi

1 milyon dolarınız olmadan bu dünyadan ayrılmamanız gerekiyor, en az. Altın almadın, gümüş almadın, ev de almadın; ne aldın abiciğim sen, neye yatırım yaptın? Kripto paraya mı yaptın, içinden seçmece tek bir hisse senedi mi aldın? 'Nvidia iyi arttı' diyorsun, peki Nvidia iflas ederse ne olacak abi? Ben hiç iflas eden ev görmedim, iflas eden altın ve gümüş görmedim ama borçlarını ödeyemeyip iflas eden devletler gördüm. Bizim yatırımlarımızın iflas etme ihtimali yok; biz sekman değil, leşberiz. Fiyatlar düşüyor, dolar artmıyor diye şikayet etmek yerine ucuzsa toplarız; çünkü bizim işimiz o ufak tefek 'civciv yemi' ile değil. Biz asıl büyük voleyi kredili konutta vururuz. Sadece 35 bin lira peşinat ile 135 bin liraya aldığımız evler 3,5 milyon lira. At buçuğunu 3 milyoner olduk. Büyük voleyi vurduğun gün idealin neyse, 60 milyonluk ev almak mı, o 60 milyonluk evi alacaksın! Bak, bugünkü parayla 46 milyon lira tam 1 milyon dolar yapıyor. 1 milyon dolarınız olmadan bu dünyadan ayrılmamanız gerekiyor, en az! Herkes sağdan soldan gelen gürültüyle, savaşla, dedikoduyla uğraşa dursun; biz mazeret üretmez, işimize bakarız. Sistemin açıklarını görüp ucuzken toplayanlar o 1 milyon dolara ulaşacak, sızlananlar ise yerinde saymaya devam edecek. #altın #gümüş #hisse #konut

Türkçe
153
200
2.7K
1.4M