@antim0rme@lalhaldn lan ne sevgililigi ne evliligi amk ya 😂 hiç karsi cinsle alakan olmadigini bu kadar belli etme amk gavatsamda ben gavatkm sana noliyo aw ya bagirtma
@vixlorin@lalhaldn Muhatap olduğum aptala bak ya... ha evlilik ha sevgililik, ikisi için de aynı şey geçerli. Yani sevgilin 2 kızı kucaklasa aval aval bakacaksın. Kısacık yazıya paragraf yazmış bir de koduğumun gavat okuma özürlüsü.
@vixlorin@lalhaldn Aq malına bak. Evlilikte sadakat diyince aklına ne gelebilir? Aldatmamak tabii ki. Mal oe seni sadakate dikkat etmiyorum diyen ucube sensin, demek ki "beni aldatabilir" diyosun. Neyse ister 3 kişiye ver ister 4... Buraya da bir şey yazmadan önce düşün. Belli ki var bir aptallık.
@antim0rme@lalhaldn amina soktugum kafan niye hemen sikise gidiyor sanane lan yaparsam yapafim agzini siktigime bak ya sanki domaltip seni siktikte sana dert oluhor
lezbiyenlere leblebi lezbos labubu gibi skimsonik lakaplar verilmesinden nefret ediyorum mk o kadar irite edici ki makarayiz dimi knk piciz dimi knk ya