Ertem Şener: “Herkes saygılı olmalı burası Türkiye Cumhuriyetinin takımı. Hacıosmanoğlu kendisinin istifasıyla ilgili hiçbir şey konuşmadı. Fatih Terim’e gönderme yapmaya devam etti.
Şimdi ben açık söyleyeyim; Fenerbahçelisi, Trabzonsporlusu, Beşiktaşlısı Fatih Terim’den yana olacak. İbrahim Hacıosmanoğlu haksız.”
🗣️ Ersin Düzen : "UEFA'nın Financial Fair Play kuralı var. Kulüplere bir limit belirlemiş, gerilerinizin %70'i kadar maaş ödemesi yapılabilir diye. Türkiye'deki bazı kulüplerin, Galatasaray'ı bunun dışına koyuyorum, çünkü onlar gelir gider tablosu ve aynı zamanda maaş olarak UEFA'nın vermiş olduğu kriterleri en ufak bir ihlal söz konusu değil, tamamına uydurmuş bir vaziyette şu anda, her şey uygun o anlamda. Fenerbahçe'nin, Beşiktaş'ın ve diğer kulüplerin de durumu ise bazılarının ucu ucuna bazılarının az da olsa limit aşımı olduğu bir denklemdeyiz şu anda. Buna da dikkat edilmesi gerektiğini de özellikle hatırlatayım."
Ersin Düzen: TFF, Galatasaray’a bir ezeli rakip gibi yaklaşıyor. Sanki TFF değil de” TFF Spor” diye bir takım, Galatasaray ile ligde mücadele ediyor!
Ersin Düzen, İbrahim Hacıosmanoğlu’nun Galatasaray’a olan düşmanlığı hakkında ne güzel konuşmuş.
🗣️ İbrahim Seten: "Limit aşımından dolayı UEFA, Fenerbahçe'den cezayı nasıl tahsil edecek? Avrupa gelirlerinden alıyor, 3 sene taksitler halinde çıkarıyor. Eğer 3 sene Avrupa'ya kalamazsa, 3 senenin sonunda bütün parayı faiziyle alıyor. Yani Fenerbahçe bundan sonra Avrupa'da elde edeceği gelirlerden büyük ölçüde mahrum kalacak.
6 tane oyuncunun mukavelesine bakmışlar. Mourinho ve Kerem'den ceza gelmez ama sen asgari ücrete verdin ve aslında Hakan Safi parayı ödüyor gibi gösterdin ya, aslında limitten düşmen gereken parayı düşmedin. Limit aşımı orada oluşuyor. Sen Hakan Safi'nin ödediği paranın ne kadarını birinci seneye sokuyorsan oradan bir ince ceza alırsın ama limitten kaybedersin."
Hüseyin Kıyıcı: “Fatih Terim ile medyada kavga edemezsiniz. Geçen hafta söyledim. Paramparça yapar sizi dedik ki; paramparça da yapmadı. Fatih hoca kendi stilinde bir şey yapmadı. Hoca çok akıllıdır.”
Ali Naci Küçük: “Siz ‘Sakın ha’ ile gönderme yapacağınıza sayın Ertan Torunoğulları önce Fenerbahçe camiasına hesap verin.
Sidiki Cherif transferi Fenerbahçe tarihinin en kötü anlaşmasıdır. Fransa 150.000€ maaş alan Fransa 2.Ligindeki oyuncuya 3 milyon euro para verip Fenerbahçe’ye transfer ettiniz. 20 katı fazla maaş Dünya tarihine geçtiniz. Sayın Ertan Torunoğulları bırakın Sakın Ha’yı Aman ha diyorum ben size.”
🗣Osman Altunterim: "Hakan Çalhanoğlu ve Merih Demiral'a Hakan Safi, Fenerbahçe başkan adaylığı sürecinde yanlış hatırlamıyorsam birine 1.5 milyon, diğerine 2 milyon para vermiş. Demiş ki bu kapora, eğer seçimi kaybedersem sizde kalsın.
Buyur buradan yak. Sonra diyorsun ki milli takım neden başarısız, niye acaba? Çünkü senin iki tane kaptanın, demirbaşın gidiyorlar, milli takım kampında para pazarlığı, transfer pazarlığı yapıyorlar.
Fenerbahçe'nin seçimine malzeme oluyorlar. Sonra diyorsun ki Dünya Kupasında milli takım niye başarısız? Niye acaba?"