wulfric

610 posts

wulfric

wulfric

@yapmayaahu

Hiç bir zaman bir ışık hüzmesiyle yanyana uçamayacağımın hayal kırıklığını yaşıyorum

Katılım Mayıs 2015
498 Takip Edilen7 Takipçiler
wulfric
wulfric@yapmayaahu·
@ZaferPatriot @WilhelmColmarG @hum3david35 Güzel.teşekkür ediyorum.şeref konusunda hiç değilse anlaştık 🥳. Diğerler için biraz daha evrimini tamamlaman gerekiyor ama o kadar zamanım yok kolay gelsin. hiç değilse 2025 yılı istatistiğini o yıla uygulamayı öğrenirsen bile bir gelişmedir.
Türkçe
1
0
0
16
Zafer
Zafer@ZaferPatriot·
@yapmayaahu @WilhelmColmarG @hum3david35 Gerizekalıları karıştırmışım pardon öbür mal 78 bin demiş sen 100 milyon olmadan fark milyon olmaz demişsin aynı bokun laciverti yani hahah. Çıktı al aptallığının delili olarak üzerinde taşı
Zafer tweet media
Türkçe
1
0
1
27
Zafer
Zafer@ZaferPatriot·
@yapmayaahu @WilhelmColmarG @hum3david35 Bak şimdi eşek oğlu eşek. 25.000.000 kadının %35 çalışıyor yani 8.750.000. 16.250.000 i de ev hanımı. Çalışan kadinlarda doğum: 8.750.000 x 1.35= 12.075.000 / çalışmayanlar 16.250.000 x 1.72 = 27.950.000 oranlayalim 16.250.000x1.38= 22.425.000 5 milyon fark var anladın mı hayvan
Türkçe
1
1
2
24
Zafer
Zafer@ZaferPatriot·
@yapmayaahu @WilhelmColmarG @hum3david35 78 bin diyordun? Şimdi 355.139 oldu ve hala mal olduğunu, yaptığın hesapta bir yanlış olduğunu ve gelmiş geçmiş en aptal insan olduğunu fark etmedin mi?
Türkçe
1
0
1
19
wulfric
wulfric@yapmayaahu·
@ZaferPatriot @WilhelmColmarG @hum3david35 Not: çalışan ve çalışmayan kadın sayısını bakanın verdiği oranlardan aldım.çalışan kadın sayısı daha az olduğu için doğum sayısı daha da az olmasına rağmen fark milyon olmuyor. Senin yaptığın gibi sığırca istatistik yapıp yarı yarıya alsaydım fark daha az olurdu.
Türkçe
1
0
0
20
Zafer
Zafer@ZaferPatriot·
@WilhelmColmarG @yapmayaahu @hum3david35 Abi yok bunları engelleyince adamım sanıyorlar. Ağzına yüzüne vura vura aptal olduğunu anlatacaksın ki belki vazgeçer aptallıktan. En azından azıcık adam olur susmayı öğrenir.
Türkçe
2
0
1
74
wulfric
wulfric@yapmayaahu·
@ZaferPatriot @WilhelmColmarG @hum3david35 Oğlum sen harbi malsın bugün hamile kalsa diye istatistik mi okunur amk ahdhabsbsvVa. Harbi gerizekalıymışsın sana laf anlatılmaz sığır kardeş bir de prantez içinde evet mümkün ikizlik falan yazmış :D seneye sayı 2.1 açıklanınca nüfus patlamısı olcak diye sevincek aq agshshah
Türkçe
1
0
0
21
Zafer
Zafer@ZaferPatriot·
@yapmayaahu @WilhelmColmarG @hum3david35 Olm sen spastik misin lan? Ne nesli? 25 milyon kadın bugün hamile kalsa 1.3 oranla (evet mümkün ikizlik vs) 32.5 milyon çocuk 9 ay sonra doğmuş olur. Yav gerizekalı olduğunu kabul et sus. Git 1.sinif matematik kitabı al da kalan hayatın geçmiş olandan biraz daha iyi olsun bari
Türkçe
2
0
1
75
wulfric
wulfric@yapmayaahu·
@ZaferPatriot @WilhelmColmarG @hum3david35 konuyu bağlamından koparıp milyonlar dediğin sayı bir nesil sonra olan bir durum .bugünden yarına olan bir şey değil bir yılda hatta 10 yılda bile ulaşamazsın o sayıya. Sığlıkta topuk seviyesi sanıyordum ama baya çamursun
Türkçe
1
0
1
48
Zafer
Zafer@ZaferPatriot·
@yapmayaahu @WilhelmColmarG @hum3david35 Sen ve matematik öğretmek? Olm kendin öğrenmemişsin başkasına nasıl öğreteceksin. Değil 100 milyon 5 milyonun bile 0.3 ü 1.5 milyon eder :) Aklının yetmediği matematiği bırak bu subjektif bir alan değil o yüzden mal olduğun çok belli oluyor. Sen çalışma konusuna gel asıl derdine
Zafer tweet media
Türkçe
1
0
1
74
wulfric
wulfric@yapmayaahu·
@ZaferPatriot @WilhelmColmarG @hum3david35 cahilliğini anlatmaya çalışmak hata sayıları hesaplamayı bilmediğin gibi yorumlamayı da bilmiyorsun sana istatistik ve matematik öğretmekten vazgeçtim. Daha temel bir yerden bakalım konuya. Kadınların çalışıp çalışmayacağı kaç çocuk doğuracağı seni sikim kadar ilgilendirmez
Türkçe
1
0
0
42
Zafer
Zafer@ZaferPatriot·
@yapmayaahu @WilhelmColmarG @hum3david35 Ne diyorsun amk malı laf kasarligini birak ne bir nesli lan? Doğum oranı ne bilmeyen andaval zeka filan konusuyor. Aptal herif dümdüz matematik bilmiyorsun onu geçtim 1 kadına 1.3 çocuk ne demek onu bile düşünüp idrak edemiyorsun ama bomboş konuşuyorsun
Türkçe
1
0
1
57
wulfric
wulfric@yapmayaahu·
@ZaferPatriot @WilhelmColmarG @hum3david35 Allah aşkına hiç bir şey bilmiyorsan git chatgbtye sor matematik işlemini yapsın sana. Matematik bilmediği gibi biyoloji de bilmiyor. Tek hücreli insan ne aq
Türkçe
1
0
0
134
wulfric
wulfric@yapmayaahu·
@ZaferPatriot Abovv sen baya matematik özürlüsün. Kusura bakma rahatsız ettim kardeş.
Türkçe
0
0
0
55
wulfric
wulfric@yapmayaahu·
@ZaferPatriot Nüfusu 100milyon olmayan bir ülkede insanlarla ilgili herhangi bir istatistikte 0.3ün milyonlar etmediğini idrak edemeyecek biri de onu eleştiriyor
Türkçe
2
0
9
4K
wulfric
wulfric@yapmayaahu·
@neyiyeIim Fakirlikten millet balığın kılçığını yarısı kabul ediyor
Türkçe
0
0
0
211
wulfric
wulfric@yapmayaahu·
@mehmed_celik27 Mide bulandırıyorsun. Bizim sınırımız, edebimiz var mesala kuzenimize hallenmiyoruz bence sen de kendine sınır ve edep edin
Türkçe
0
0
0
18
MEHMET ÇELİK
MEHMET ÇELİK@mehmed_celik27·
Oğlum, siz aklınızı mı kaçırdınız? Bu nasıl bir tablo, bu nasıl bir zihniyet? Biz kuzenimizin elini dahi sıkmaktan haya ederken, adam çıkmış “Şu şekilde yatar mıydınız?” diye soruyor. Yahu, sizin hiç mi sınırınız, hiç mi edebiniz kalmadı? Her şeyi normalleştirmeye çalışıyorsunuz ama bu normal değil! Vallahi de billahi de insan hayret ediyor. Lâ havle ve lâ kuvvete illâ billâhil aliyyil azîm! Bu kadarına da pes doğrusu! 😒😡
Hissiz@Egoloman11

Arkadaşlar erkek kız farketmeksizin kuzenlerinizle aynı bu şekilde yatar mıydınız?

Türkçe
626
29
1.7K
802.2K
wulfric
wulfric@yapmayaahu·
@barisyarkadas Yok ya valla keyif alıyor bu adam kendine sövdürülmesinden klinik bir vaka
Türkçe
0
0
1
25
Barış Yarkadaş
Barış Yarkadaş@barisyarkadas·
KILIÇDAROĞLU, genel merkezin KAPILARINI sonuna kadar açtırdı bu sabah… Kapılar kimseye kapatılmadı. Barikat kurulmadı. İmzaları getiren CHP’liler, evlerine girer gibi girdiler genel merkeze… Ki; doğru olan da budur. Parti kimsenin malı mülkü değildir. O pazar günü bunu yapmak ve kardeş kavgasını önlemek çok mu zordu? Niye her şeyi zorlaştırmayı seçtiniz peki? Amacınız neydi! Ne kazandınız? Hortumla su tutarak ne yapmaya çalıştınız? Tarihimizde ilk kez vekilleri ve PM üyelerini genel merkeze sokmayarak neyi amaçladınız? Her şey konuşarak çözülürdü oysa ki…
Haber Filesi@haberfilesi

CHP Manisa Milletvekili Özgür Özel ile hareket eden CHP Grup Başkanvekili Murat Emir, olağanüstü kurultay için delegelerden toplanan imzaları CHP Genel Merkezi’ne getirdi. Bilindiği üzere tedbirli mahkeme kararı olduğu için kurultay toplanamıyor. Dolayısıyla toplanan imzalar bir anlam ifade etmiyor.

Türkçe
909
136
896
216.5K
Muhammed Fidan
Muhammed Fidan@Muhamme91169807·
@umarimabi @MikrofonsuS Ağzınızda bayyaa kibarmış. Birisi size aynı küfrleri yazsa söylese kendinizi nasıl hissedersiniz.kişi nin yazdığı söylediği söz ve kelimeler kişiliğini ve ahlakını gösterir.
Türkçe
4
0
6
1.4K
Mikrofonsuz Ses
Mikrofonsuz Ses@MikrofonsuS·
Bütün bunlar doğru olabilirmi tarihi gerçekleri ortaya çıkarmak neden önemlidir‼️
Türkçe
798
1.1K
6.8K
181.3K
wulfric
wulfric@yapmayaahu·
@eyuberdal @MikrofonsuS Lan değişik adam uyduruk bir kurtuluş savaş yapıldı diyor neyine cevap verceksin bunun ? Hiç gazilerden şehitlerden de mi utanmanız yok sizin. her cahile laf mı anlatcaz kimse nasıl yumruk atmamış ben ona şaşırıyorum
Türkçe
0
0
0
21
Eyüp ERDAL
Eyüp ERDAL@eyuberdal·
@MikrofonsuS Yorumlarda bir şey dikkatimi çekti. Hiç kimse iddialara cevap vermemiş sadece küfür etmiş. Benim Mustafa Kemal’i sevenlere ve sevmeyenlere tavsiyem. Artık paneller düzenlemeli her şeyi küfretmeden konuşabilmelisiniz. Bu şekilde, iki tarafında memlekete bir faydası yok.
Türkçe
20
0
43
7.1K
🤛 TAKİPÇİ 🤜
🤛 TAKİPÇİ 🤜@TakipciCengiz·
#Tera nın yeni hissesi.. Bir kaç gündür takip ediyorum. Takastan hiç mal çıkmıyor.. Biraz daha takip edip listeme alacağım. Ama öncesinde 10 takipçimin dm sine yazacağım. Yorum beğeni rt yapar mıyız? #borsa
🤛 TAKİPÇİ 🤜 tweet media
Türkçe
186
121
459
42.5K