Yağmur Beceren

6.2K posts

Yağmur Beceren banner
Yağmur Beceren

Yağmur Beceren

@ybecerenn

İzmir, Türkiye Katılım Haziran 2023
43 Takip Edilen99 Takipçiler
Sabitlenmiş Tweet
Yağmur Beceren
Yağmur Beceren@ybecerenn·
Büyüyorsun ve beraber büyüyoruz canım kızım. Birlikte öyle anlarımız oluyor ki beraber keşfedip öğreniyoruz. Her ne olursa olsun gözlerini gözlerimden ayırmadığın, bana hep hayranlıkla baktığın ve sevgini benden hiç esirgemediğin için teşekkür ederim.+
Türkçe
1
0
0
58
Mimi😽
Mimi😽@Mimiiben1·
Kalem kullanmadan çözebilirsen sen bir sayısal dehasın. Yapabilir misin?
Mimi😽 tweet media
Türkçe
31.6K
350
7.7K
3.1M
Yağmur Beceren retweetledi
Yağmur Beceren
Yağmur Beceren@ybecerenn·
Dünyada 2. Benimle birlikte 3. Yılın. Beraber nice güzel ve hep yan yana olacağımız yıllar diliyorum. Birlikte öğreneceğimiz öğrenmeye değer çok güzel bir dünya var. Acele etme her yaşının güzelliği gözlerimi kamaştırıyor. Seni seviyorum🌸💜
Türkçe
0
0
0
29
Yağmur Beceren
Yağmur Beceren@ybecerenn·
Büyüyorsun ve beraber büyüyoruz canım kızım. Birlikte öyle anlarımız oluyor ki beraber keşfedip öğreniyoruz. Her ne olursa olsun gözlerini gözlerimden ayırmadığın, bana hep hayranlıkla baktığın ve sevgini benden hiç esirgemediğin için teşekkür ederim.+
Türkçe
1
0
0
58
Yağmur Beceren retweetledi
Eren..
Eren..@Uzaktan8138·
Trabzon’daki AKP İl Danışma Meclisi toplantısında bir vatandaş; “23 yıl boyunca AKP’ye oy verdim, siz yalan söylüyorsunuz!” deyince yaka paça dışarı atıldı. Kamuoyunu 7/24 CHP ile meşgul etmelerinin arkasında yatan en büyük neden budur. Halk itiraz edip sesini yükseltmeye başladı ve bu git gide görünür hale geldi. Algıları çöküyor, çöktükçe baskıyı artırıyorlar, artırdıkça güç kullanmaya başlıyorlar. Bunu önceden sadece muhaliflere yapıyorlardı, şimdi kendi seçmenlerine yapıyorlar. Ha iyi mi oluyor? Evet iyi oluyor. Halk AKP'nin gerçek yüzünü görüyor.
Türkçe
386
3.6K
11.3K
479.5K
Dilsiz Muhalif
Dilsiz Muhalif@dilsizmuhalif·
📌İleride AKP döneminin belgeseli çekilirse kesinlikle yer verilecek bir konuşma‼️ 🗣️Mülakat mağduru öğretmen: "Ablukaya alındım ama örtülü olduğum için tutuklanmadım. Neden biliyor musunuz? Çünkü örtülülere dokunmayın demişler. Örtülüyüm ama gömleğimi yırttılar, örtümü açtılar, buna utanmıyorlar. Örtülüyüm, gözaltına alınırsam tepki toplarlar diye utanıyorlar. Eskiden başörtü mağdurları vardı şimdi mülakat mağdurları var."
Türkçe
158
2.4K
9.3K
219.1K
İstiklal Kadınları Hareketi
Bu yıl bölücüler onlarca kez miting ve yürüyüş yaptı. PKK sloganları atıldı, bebek katilinin posterleri açıldı. Ancak hiçbirinde böyle bir muamele görmedik. Türk milleti büyük bir ihanetin içinde.
Halk TV@halktvcomtr

#SONDAKİKA | Açlık grevindeki öğretmenleri döve döve ters kelepçeyle gözaltına aldılar 📍 Ankara / Milli Egemenlik Parkı halktv.com.tr/turkiye/son-da…

Türkçe
66
1.9K
9.6K
103K
,
,@beyzaturanll·
@istiklalkadin konudan bağımsız memurlar grev hakkına sahip değiller uyuşmazlıklarda kghk başvurabiliyorlar sonuç da daha yargıya taşınamıyor bu öğretmenler atanmamış yargısına varabilir miyim ya da atanmış ama grev yaptığı için müdahale hakkı mı doğmuş?
Türkçe
2
0
0
662
halil sert
halil sert@halilsert016·
@ybecerenn @h638650713 @dilsizmuhalif Gerenk yok kanka bize okumamış eli nasırlı bacılar yeter. Bizim ziraat mühendisine felan ihtiyacımız yok. Herkes çalışıp kazansın. Bizim takım elbiseli kravatlı yüksek maaşlı kenelere ihtiyacımız yok. En ağır yükü kaldıranın maaşı en fazla olmalı.
Türkçe
1
0
0
15
Yağmur Beceren
Yağmur Beceren@ybecerenn·
@halilsert016 @h638650713 @dilsizmuhalif Vasıflı olanları giderlerse gitsinler diyerek ülkeden gönderip de sonra üreten yok diye ağlamayacaksınız yurtdışında ne tarımlar yapılıyor ziraat mühendislerine alana açacaklardı gelişecekti gelişmesini başta kendileri istemiyor ata tohumları toplayıp İsrail tohumuna bırakarak
Türkçe
1
0
0
16
halil sert
halil sert@halilsert016·
@ybecerenn @h638650713 @dilsizmuhalif 85 milyonu mutlu edemezsin. Ayrıca kimse çalışmak istemiyor. Hangi nesil ile üretim yapacaksın. Bu nesile çukurovada yevmiye 1000 liraya domates toplatabilirmisiniz. Veya içanadoluda buğday hasatı. O anadoludaki okumamış tarımcı kadın erkekler olmasa biz vallaha aç kalırız.
Türkçe
1
0
0
27
🎙️ Muhbir
🎙️ Muhbir@ajansmuhbir1923·
Bir kadın, toplu taşımada “Yorulduysan çocuğunu kucağıma ver” diyen insanlarla nasıl kavga ettiğini anlattı: • 2 yaşında bir kızım var ve akşamları onu kreşten ben alıyorum. • ⁠Birlikte otobüse binince oturan insanlar “Kızını kucağıma verebilirsin” diyor. • ⁠Sürekli bunu yaşıyorum ve bu üç oldu. • ⁠Geçen sefer bunu yaşlı bir amca söyledi ve otobüste birbirimize girdik. • ⁠Bugün de gayet genç ve dinç bir kadın aynısını dedi. • ⁠Ya ben neden kızımı senin kucağına vereyim? Kalk sen bana yer ver. • ⁠Şaka mısınız? Kendinize gelin!
Türkçe
708
46
2.2K
1.1M
Yağmur Beceren
Yağmur Beceren@ybecerenn·
@halilsert016 @h638650713 @dilsizmuhalif Valla şu gençlerden çoğu daha iyi yönetir herkes de bunu biliyor her yerde riyakarsızlık iş bilmeyenler bir yerlere gelmiş kendi de vasfı ne bilmiyor işinin tanımından haberi yok insanın işine de engel oluyor eleştireceğinize elimizdeki bu yetinin diyorsunuz demokrasi bunun için
Türkçe
1
0
0
20
halil sert
halil sert@halilsert016·
@ybecerenn @h638650713 @dilsizmuhalif Onlar vasıfsız olsaydı senin benim başıma yönetici olmazlardı. CHP si AKP si demekki beceriklilermiş akıllılarmış, ağızları iyi laf yapmış oralara gelmişler. Beceriksiz akrabalarınıda yerleştirmişler. İşte er meydanı, buyuralım bizde çıkalım ortaya biz yönetelim yapabilirmiyiz
Türkçe
1
0
0
29
Yağmur Beceren
Yağmur Beceren@ybecerenn·
@halilsert016 @h638650713 @dilsizmuhalif Nerede iyi okuyan buluyor be KPSS'de neredeyse tam puan almış insanları kaldı ki iyi üniversiteden mezun ortalaması 3.50nin üzerinde insanlar atanamıyor daha çok olmadı böyle bir çocuk intihar etti boşsunuz onlar vasıfsız yeğenlerini yerleştirirken siz de bakakalıyorsunuz
Türkçe
1
0
0
39
halil sert
halil sert@halilsert016·
@h638650713 @dilsizmuhalif Onu diyom kardeş artık herkes okuyo. Bu okuyanların içinde iyi okuyanlar yer buluyo diğerleri bim de kasiyer lokantada garson. He kendini geliştirirse aşçı olur. Yine iyi tarlada sıcağın altında kavrulmuyo. Onun için o tabela üniversitesi herkesi eşitledi
Türkçe
2
0
0
78
Yağmur Beceren
Yağmur Beceren@ybecerenn·
@andimeri_ Neyini boklamıcaz be kuzenim hala lisede akşama kadar tuvaletini tutuyor tuvaletler leş sabun bile yok kantinlerin fiyatları uçmuş insan güvenlik yok çıkışta çıkan kavgaların haddi hesabı yok insan en azından doğru düzgün yemek yediğini bildiği güvenli ortamda olan yere gönderir
Türkçe
0
0
0
23
elif 🇹🇷
elif 🇹🇷@andimeri_·
@ybecerenn Devlet okullarında çatır çatır çocuklar ölmüyor. Spesifik bi vaka oldu diye devlet okullarını boklayamazsınız kendinize gelin.
Türkçe
1
0
0
30
elif 🇹🇷
elif 🇹🇷@andimeri_·
170 bin maaş alıp kira vermeyen, lüks tüketimi olmayan, dışardan yemek yemeyen biri ev alamıyorum diyorsa ya yalan söylüyordur ya da para yönetmeyi bilmeyen bi aptaldır.
Türkçe
40
12
1.3K
133K
Yağmur Beceren retweetledi
Şehit Evladı
Şehit Evladı@Sehit_Evladi·
Abim ile yengem anlaşmazlığa düştükleri bir konuda anneme danıştılar. Abim haklıydı ama annem, "Gelinim haklı, onun dediği gibi olsun" dedi. Herkes gittikten sonra anneme "Abimin haklı olduğunu bildiğin halde, neden yengemin tarafını tuttun?" diye sordum. Annem; "Abin benim oğlum. Onun tarafında olmasam da ve ona kızsam da o bana kızmaz, gücenmez, gönül koymaz. Ama yengeni haksız bulsaydım, gücenip gönül koyabilirdi. Bu da aralarında soğukluğa, ailemizin birliğine ve mutluluğuna zarar verebilirdi" dedi. Okuma yazması olmayan annem, bize ilmi siyaset dersinin en güzel örneğini bir kez daha vermiş oldu...
Türkçe
53
128
3.7K
374.1K
Yağmur Beceren retweetledi
Ezgi Dokak
Ezgi Dokak@EzgiDokak·
Merhaba, ben Ezgi Dokak. Hız sınırının 70 olduğu yerde yüksek hızla, frene basmadan ve hiçbir manevra yapmadan 13 yaşındaki kardeşime çarparak ölümüne sebep olan şahısın tutuklanmasını istiyoruz.Lütfen sesimizi duyun. #AysimaİçinAdalet
Türkçe
116
5.2K
18.8K
400.5K
Kurtay Arıcan
Kurtay Arıcan@KurtayAr·
@ybecerenn @codebato @AOsmanoglubg @koronturan @gokceekatuun Sana kanunlar diyorum, yasalar diyorum haal diyorki " hapishane" sen mezarda olduktan bu kafayla çooooook ağlatırlar senin düşüncedeki insanları. hergün görüyorum yollarda yola atlıyorlar beşiktaş meydan vızır vızır araçlar geçerken yaya geçidi diye sana kim verdi o hakkı ????
Türkçe
1
0
0
49
Gökçe Katun
Gökçe Katun@gokceekatuun·
Bu olayı görüp tereddüt etmeden devreye girip yardım eden yoldan geçene büyük saygım var.
Türkçe
162
757
16.9K
1.5M