1K posts

✮ banner
✮

@yowpacly

turk kahvesi yani turkish coffee

𓂃 ོ☼𓂃 Katılım Haziran 2023
25 Takip Edilen24 Takipçiler
✮
@yowpacly·
@xourtis seni riizecilarin arasina aticam
Türkçe
1
0
0
20
✮
@yowpacly·
hayatimda gordugum en buyuk dolandirici en yakin zamanda stantwta ifsasini yayicam
yumis@xourtis

@yowpacly YALN DEGIL

Türkçe
2
0
2
149
✮
@yowpacly·
@xourtis sen de DIGERLERI gibi ciktin sana iyi geceler bana iyi gecsler mi bakicaz.😔😔😔😔
Türkçe
1
0
1
28
yumis
yumis@xourtis·
@yowpacly mens gozukmuyo bir sey mi yazdın
Türkçe
2
0
0
26
yumis
yumis@xourtis·
newjeansin iki yılda bize neler verebileceklerini dusundukce gogsum daralıyor onları geri verin
Türkçe
4
4
74
1K
✮
@yowpacly·
@xourtis PUAJAIQIWIQJWIWJWOWISOWOW KANIM DONDU
Indonesia
0
0
1
17
✮
@yowpacly·
@xourtis seunghan mi ben mi
Indonesia
1
0
0
65
✮
@yowpacly·
@xourtis bana asik misin ki😏
GIF
Türkçe
1
0
1
35
✮ retweetledi
Yaman
Yaman@erymngk·
kızlar ve cok güzel olduklarında o göremedi diye güzelliklerinin icinde kalısı
Türkçe
6
77
1.3K
21.5K
✮
@yowpacly·
@xourtis yumisim icin yapmayacagim hicbisi yok duyurudur
Türkçe
1
0
1
35
yumis
yumis@xourtis·
@yowpacly 😭😭onları cok ozluyorum bir sey yapamaz mısın
Türkçe
1
0
0
111
✮
@yowpacly·
karmanin bana bi tsk borcu var 🫶🏻
✮ tweet media
Türkçe
0
0
3
56
✮
@yowpacly·
@xourtis sanirim seni dovucem
Türkçe
1
0
0
24
yumis
yumis@xourtis·
sionu dusunmekten ders calısamıyorum
Türkçe
2
0
14
183
✮ retweetledi
vvs
vvs@yabisgbenidemi·
Hiç küseceğimizi düşünmediğimiz insanlarla hiç düşünmediğimiz şekilde küsmek what a concept amk
Türkçe
57
2.8K
29.3K
438K
✮ retweetledi
miyav
miyav@miyavlq·
bi yerden aşure bekliyorum kardeşim
Türkçe
39
919
6.5K
133.2K
✮
@yowpacly·
@maowoojin ay askim millet kafasini iliskilerle bozmus artik konusacak baska bisi bulun
Türkçe
1
0
2
58
tavşan
tavşan@sweethoneyys·
içinde aşk var yüzünde kin
Türkçe
6
74
759
8.6K
✮
@yowpacly·
hayatimda ilk defa CAT diye cikma teklifi aldim ben sok ama daha da komik olan ne biliyo musunuz
Türkçe
2
0
3
251
✮
@yowpacly·
@tuketimanyagi nisastali kismi yok olsun kapatilsin😔
Türkçe
0
0
8
1.6K
✮
@yowpacly·
@balimsiasi onlari cok seviyorum😢😢
Türkçe
0
0
2
191
asila。☆
asila。☆@balimsiasi·
Bu bölüm Leyla'nın kötü kız hallerine bile asırı düstü asla zoruna gitmedi sadece anlamaya çalıştı sessiz sessiz uğrastı sürekli süzdü essek essek sırıttı Leyla'nın konuşmasını bekliyor çabalamıyo değil zaman veriyor sıkıstırmıyor ve alan da açıyor onun sevme şeklini seviyorum ya
@soleilsunv

Aklımda da kalbimde de kimse yok dedikten sonra onun bakışlar (son iki bakışın niyet baya bozuk kanımız dondu

Türkçe
14
83
2.7K
45.2K
✮
@yowpacly·
@misacuns ay zaten olmasi gereken bu ne eksik ne fazla
Türkçe
0
0
3
154