Sabitlenmiş Tweet

En kötü yıllarını yaşamasına sebep olan kim kardeşim böyle çok biliyomuş gibi konuşuyosunuz ya alinin 8 yıl başarısız olmasının arkasında ne var sence he 20 yıldır yok şu arsayı aldı yok bunu aldı diyip duruyonuz kendi cebinden mi aldı o kadar övündüğünüz ülker arenayı da murat ülker hediye etti başkanınız da gidiceği zaman borç batağında gelirleri olmayan alacağı beş kuruş olmadan bıraktı gitti e tabi insan sonra bi sponsor olur dimi 8 sene içinde ne zaman puan kaybedilse mutlu pozlar paylaşıldı kulübe küstü ne maçlara geldi ne ydk toplantılarına locasını bıraktı sonra bana loca vermediler dedi en ufak bi sponsorluk imzalamadı seçim zamanı yine kendi gönderdiği aykutu getiriceğini bas bas bağırdı doğru düzgün transfer yapmayacağını da söyledi ama kongre üyelerinin gözü kör ne yapalım siz uyumaya devam edin he birde MAA aday olucağında yok 3 temmuz vs dedi ama en kötü zamanda sponsor yokken adam geldi sponsor oldu ses niye çıkarmadı desteğe gelince hiç sorun yok iş başkanlığa gelince sorun var başkan olduğun 20 senede 6 şampiyonluk görebilmişsin sadece ama onunla övünüyorsun rakibin sen başkanken 11 kez şampiyon olmuş hala efsane başkan diyorsunuz efsane başkan Ali Şen dir Şükrü Saraçoğlu dur kardeşim
Türkçe



























