ЯIЯΛ

195 posts

ЯIЯΛ banner
ЯIЯΛ

ЯIЯΛ

@zananiii

کوچک اما محکم! جایی برای خودم بودن.

Katılım Temmuz 2023
531 Takip Edilen389 Takipçiler
Sabitlenmiş Tweet
ЯIЯΛ
ЯIЯΛ@zananiii·
ولی اون منو از خودمم بیشتر دوست داره🫀🫂...
فارسی
1
1
16
1.5K
ЯIЯΛ
ЯIЯΛ@zananiii·
اینقد درگیر بودم که فراموش کردم بهتون بگم: بالاخره منو پسر خوشگله بهم رسیدیم🫠❤️
ЯIЯΛ tweet media
فارسی
34
2
924
9.3K
ЯIЯΛ retweetledi
دکتر روانی
دکتر روانی@dr_ravani·
این گفت‌وگوهای خیالی با آدم‌هایی که اذیتم کردن داره اذیتم می‌کنه.. !
فارسی
33
19
100
2.1K
ЯIЯΛ
ЯIЯΛ@zananiii·
بچه ها فکر کنم امشب تموم بشه منم تموم میشم...
فارسی
0
0
0
47
ЯIЯΛ
ЯIЯΛ@zananiii·
اگه کسی فتوشاپ بلده لطفا منو از صفحه روزگار حذف کنه،مرسی
فارسی
0
0
1
52
ЯIЯΛ
ЯIЯΛ@zananiii·
دیشب اسن موقع التماس خدا میکردم که نمیرم امشب دارم میگم اگه میخوای منو بکشی همین امشب وقتشه
فارسی
0
0
0
39
ЯIЯΛ
ЯIЯΛ@zananiii·
منم غمِ تو؟ الهی غم نداشته باشی.
فارسی
0
0
0
37
ЯIЯΛ
ЯIЯΛ@zananiii·
میترسم دل بکَنَم، کَندِه نَشه...
فارسی
0
0
1
35
ЯIЯΛ
ЯIЯΛ@zananiii·
اصلیه من بودم ولی تورو چه به جنس اصل
فارسی
0
0
0
33
ЯIЯΛ
ЯIЯΛ@zananiii·
برای بدست آوردن قلب من ، باید چندتا چیزو بشکنی: درهایی که روت میبندم، قلبِ دخترای دورت ، غرورت
فارسی
0
0
0
33
ЯIЯΛ
ЯIЯΛ@zananiii·
یادم رفته بود تو همون پسره ای که سالای اول رابطمون وقتی قهر میکردم درجا استوری عاشقانه میذاشتی هشتگ میزدی بدون مخاطب💔
فارسی
0
0
0
26
ЯIЯΛ
ЯIЯΛ@zananiii·
چرا باید اینقدر اذیت کنی، منی رو که هزاربار برات توضیح دادم چیا اذیتم میکنن؟
فارسی
0
0
0
26
ЯIЯΛ
ЯIЯΛ@zananiii·
با قهرم قهر میکنی؟ تبریک میگم با سرعت نور داری از چشم می افتی.
فارسی
0
0
0
24
ЯIЯΛ
ЯIЯΛ@zananiii·
با تموم عشقی که بهت دارم تایمایی که قهر میکنم توام قهر میکنی به شدت ازت متنفر میشم
فارسی
0
0
0
20
ЯIЯΛ
ЯIЯΛ@zananiii·
پسری که ارزوی کشیدنِ نازمو ب دلم گذاشته چیه:)
فارسی
0
0
0
17
ЯIЯΛ
ЯIЯΛ@zananiii·
ناز منو باید تو مزایده بخری، بلک فرایدی مال دخترای دورته.
فارسی
0
0
0
33
ЯIЯΛ
ЯIЯΛ@zananiii·
میترسم بین این تماسهایی که ریجکت میکنی یهو دیگه دلم نخواد بهت زنگ بزنم...
فارسی
0
0
0
21
ЯIЯΛ
ЯIЯΛ@zananiii·
کاش لاقل ۱۶ ۱۸ سالت بود حرص نمی‌خوردم بابت بچه بازیات
فارسی
0
0
0
26
ЯIЯΛ
ЯIЯΛ@zananiii·
کاش یکی تقلبی میرسوند بهم،این همه صبری که من میکنم تهش کجاست؟
فارسی
0
0
0
22
ЯIЯΛ
ЯIЯΛ@zananiii·
چرا برام نمیخونه، منم عاشق ناز تو کشیدن
فارسی
0
0
0
22
ЯIЯΛ
ЯIЯΛ@zananiii·
واقعا متاسفم واسه خودم با ۲۴ سال سن زبانم در حد ی بچه ۶ سالس🚶🏻‍♀️💔
فارسی
0
0
0
37