شبیه به آناستازیا…

234 posts

شبیه به آناستازیا…

شبیه به آناستازیا…

@zeraatchian

دختری که میخواهد رهایش کنی...

Katılım Aralık 2021
38 Takip Edilen21 Takipçiler
شبیه به آناستازیا…
@CarllaNarr برو‌بابد! طرف عاشقه و‌مووآن نکرده نه آسیبی زده ب رابطه طرف و‌نه چیزی!!! چرا فحش میدی؟ لاشی تویی
فارسی
3
0
58
3.3K
حافظ حدیث ثقلین
استرس گرفتم اگه شوهرم عکس دامادیشو بذاره اکس لاشیش بگه “قربون قد و بالات برم پسرم” چی؟
فارسی
69
13
2.3K
74.6K
شبیه به آناستازیا… retweetledi
Sunshine
Sunshine@sunshin77e·
ادمیزاد خیلی عجیبه از بودن هزار نفر خستس از نبودن ی نفر میمیره:))))))))
فارسی
3
4
106
1.5K
Ay'lar 🌘
Ay'lar 🌘@ay___lar·
کسی که واقعا بهت علاقه داشته باشه هیچوقت شانس از دست دادنت رو به جون نمیخره ، اگه تلاشی نکرده پس علاقه ای بهت نداشته.
فارسی
2
8
115
1.9K
شبیه به آناستازیا…
یعنی پشیمون میشه که منو از دست داده؟ دلش برام تنگ میشه؟ یعنی اون دختره رو مث من دوسداره یا فقط میخواد وقت بگذرونه؟ چجوری اینا رو‌حل کنم؟ دروغ چرا؟ ولی من خوشحال میشم که از نبودنم زجر‌بکشه.
فارسی
1
0
1
44
شبیه به آناستازیا…
از صبح دویدم تا خستگی و درد باعث بشه که شب رو بخوابم تانمیرم!!! همین که خورشید رفت پایین دلشکستگی و غم من اومد بالا و تا الان که ساعت دو شب شده از شدت فکر و سردرد نتونستم حتی چشمامو ببندم.سه ساعت دیگه باید بیدارشم و باز روز سخت شروع میشه.. خدایا کمکم کن
فارسی
0
0
2
37
parva
parva@8parva8·
@zeraatchian عزیزم متاسفم بابت ناراحتیت اما مطمئن باش میگذره و دوباره خوب میشی 🥲🫂
فارسی
2
0
1
141
parva
parva@8parva8·
رابطه با ادم خودشیفته اینجوریه که اصلااا مهم نیست من چیکار کردم که ناراحت شدی مهم اینکه نباید ناراحتیتو جوری بیان کنی که من ناراحت بشم.
فارسی
13
16
353
6.3K
امیرجسور
امیرجسور@amir_jasour·
دیدی وقتی رابطه ات با پارتنرت خوبه انگار همه چی خوبه خوشحال تری خوشگل تری انرژیت بیشتره، خواب راحتی داری، چیه این پارتنر خوب آخه :)
فارسی
5
4
133
2.4K
گربه‌ 🇮🇷
گربه‌ 🇮🇷@catwithbitcoin·
من دوست دخترم ۴ ماهه ازم جدا شده و گفته دیگه منو نمیخواد، بعد از ۷ سال دوستی، دوست نداشتم توی توییتر بگم که حالت open to relationship پیدا نکنه چون بدم میومد، دیگه هم نمیخوام با هیچ دختری وارد رابطه بشم چون حوصلشو ندارم، ولی مشکلی با تعامل مجازی ندارم؛ متشکرم که توجه کردید
فارسی
34
1
370
26.6K
گربه‌ 🇮🇷
گربه‌ 🇮🇷@catwithbitcoin·
@fooledbylife قربونت امیر جان، مرسی 🫂 یه چیز جالب بهت بگم وقتی رهات میکنن اینقد سخت نیست ولی وقتی رها میکنی عذاب وجدانش بیشتره، چون من اونی نبودم که رها کردم و بازم تمام تلاشم رو دارم میکنم واسه همین ناراحتی ندارم؛ بازم مرسی ازت
فارسی
1
0
5
1.1K
شبیه به آناستازیا…
تا حالا شده آرزو کنین بخوابین و توی خواب از شدت غصه و افسوس دیگه بیدار نشین که دوباره نشکنین؟؟؟
فارسی
1
0
2
56
افسر وایلد🦊
معلومه که قلبم شکست و ناراحت شدم، چون اگه من بودم هیچوقت اینکارو باهات نمیکردم.
فارسی
3
5
54
876
مالوری
مالوری@luckymalorie·
یعنی من گاوم فاقد شعور کافی برای ارتباط درست انسانی هستم. بدون توضیح یهو میرم انگار که هیچ چیز نبوده البته این اصلا از ارزش‌های کسی که گوست شده کم نمیکنه فقط از نظر روانی به جنون میرسوندش و ثابت میکنه گوست کننده فاقد سلول‌های مغزی کافیه ایشالا تو جهنم بسوزه.
Rango@zareirad

دوستان، من یکم با اصطلاحات امروزی بیگانه ام، گوست کردن یعنی چی؟؟؟

فارسی
4
0
25
725
شیرزا میرازی
@zeraatchian 😇 مسئولیت ک ن ولی ادم حرفی ک میزنه باید پاش وایسته من نتونستم از الان ب بعد هستم
فارسی
1
0
0
12
شبیه به آناستازیا…
شدیدا نیاز دارم با یکی درد و دل کنم که نمیشناسمش!!! حالم از این اوضاع بهم میخوره. چی به سرمون اومد
فارسی
1
0
3
74
barunnn
barunnn@rainnnnyb·
ترجیح میدی همه خاطرات رو از دست بدی؟ یا هیچوقت نتونی خاطره جدید بسازی؟
فارسی
51
0
115
4.8K
fatemeh
fatemeh@iamfaty2026·
عکس دامادیشو دیدم قربون قد و بالات برم پسرم:)💔
فارسی
348
8
1.3K
569K
Nila NikPey
Nila NikPey@nilanikpey·
یه سوااااال جدی تو ایران دختر بودن سخته یا پسر بودن؟؟
فارسی
234
2
88
11.9K