Ζηνόβιος🇬🇷
9.6K posts


Σήμερα το πρωί ο φίλος μου @jordanxas στο @MegaTvOfficial με την @anthi83 ενημέρωσαν το κοινό τους ότι «φοβάμαι» να πάω στο Γ.Ν. Ξάνθης διότι έχει προβλήματα και δεν λειτουργεί η ΜΕΘ και ότι πάω από άλλον δρόμο κλπ…Ε άλλαξα το πρόγραμμα (ήταν να έρθω να κάνω εγκαίνια τον άλλο μήνα) και πήγα να δει και ο Ιορδάνης και οι τηλεθεατές του πόσα έργα κάνουμε και πόσες προσλήψεις προσωπικού έχουμε ήδη κάνει και πόσες έχουμε στον αέρα για το Νοσοκομείο Ξάνθης. Ιορδάνη μου μήν ανησυχείς και την ιδιαίτερη σου πατρίδα την φροντίζω όσο μπορώ!
Ελληνικά

@mkaristianou Εχουμε εκλογές και ψηφίζουμε. Η ΝΔ κέρδισε τις εκλογές και έγινε κυβέρνηση. Έχουμε δημοκρατία και κάθε 4 ψηφίζουμε. Αυτό είναι καθεστώς; Δηλαδή τότε ο Πούτιν τι είναι;
Ελληνικά

Γιατί ο Νίκος Καραχάλιος είναι εξαφανισμένος από την Αστυνομία και δεν εμφανίζεται, όπως θα έκανε κάθε άνθρωπος αν είχε πει την αλήθεια, και όχι ασύστολα ψεύδη με διακρατικές συνέπειες, όπως αυτός;
Και γιατί το Γραφείο Αναζητήσεων, αλλά και το Τμήμα Νέας Μάκρης ακόμη δεν τον έχει εντοπίσει ενώ είναι γνωστή η κατοικία του, όπως και η ενεργή στα social παρουσία του;
Μήπως διότι ο κ. Καραχάλιος πιθανότατα προστατεύεται από το “σύστημα”; Μήπως γι’ αυτό και κάθε δήλωση του άμεσα δημοσιεύεται και αναπαράγεται σε φιλοκυβερνητικές φυλλάδες και εκπομπές;
Εξάλλου, έχει αποδειχθεί ότι κύριο μέλημά του είναι η λάσπη κυρίως προς το πρόσωπο μου καθώς και αυτό της δικηγόρου μου, και όχι το διεφθαρμένο και αυταρχικό καθεστώς που μας κυβερνά!
Μα ποιούς νομίζει ότι κοροϊδεύει;
´Έχετε μια ώρα ακόμη…

Ελληνικά

@thouvou13 @ThanosTzimeros @rimbaud_enfer @atsipras Ε άρα τη δημιούργησε οι πρόγονοι του. Αρα πάλι κάποιος τη δημιούργησε
Ελληνικά

@ThanosTzimeros @rimbaud_enfer @atsipras Το 90% των πλουσίων είναι κληρονόμοι, ένα σωστό είπε ο Τσίπρας τα τελευταία 20 χρόνια, μην του το αμφισβητούμε.
Ελληνικά

@LeonPalaiodimos @mariathena Με επηρέασες. Παρήγγειλα να κάνω και εγώ 😂
Ελληνικά

Ο προπάππους μου ο Γαβριηλ και η προγιαγιά μου η Βασιλική ήλθαν στην Ελλάδα ως πρόσφυγες από την Μπαφρα του Πόντου το 1923.
Στο μεταξύ οι Τούρκοι είχαν σκοτώσει αδελφούς και 6-7 ανιψιούς.
Ο γιος τους, ο παππούς μου ο Ιορδάνης, γεννήθηκε στην Ελλάδα μερικά χρόνια αργότερα.
Δυστυχώς πέθανε πριν γεννηθώ - και όταν τα παιδιά του (και η Μάνα μου) ήταν μικροί - οπότε δεν εκτέθηκα στην ιδιαίτερη ποντιακή κουλτούρα.
Όμως, η διαγενεακη συνείδηση και το τραύμα υπάρχουν. Ακόμη και αν δεν το αντιλαμβάνεσαι συνειδητά.
Δίνουμε τόπο στην οργή για τη Γενοκτονία των Ποντίων και των Ελλήνων της Ανατολής από τους Τούρκους.
Αλλά δεν θα την ξεχάσουμε ποτέ.
Και δεν θα επιτρέψουμε ποτέ να επαναληφθεί.

Ελληνικά

@asymmetros_ @PANAGIO77947014 @Taxideutis @vasiliki_gi Αρχικά στη Γερμανία οι εφημερίες είναι και 24ωρες και είσαι και μόνος σου! Οχι όπως Ελλάδα που εφημερεύουν αρκετοί ειδικευόμενοι και ειδικός μέσα στο νοσοκομείο
Ελληνικά

@PANAGIO77947014 @zinovAtHellas @Taxideutis @vasiliki_gi Αρχικα στην Αγγλια, η εφημερια ειναι 12 ωρες.
Κατα δευτερον, αλλος μισθος.
Ελληνικά

@asymmetros_ @Taxideutis @vasiliki_gi Για πες τι οικονομία έχει η Γερμανία και τι Ελλάδα για να έχουν τους ίδιους μισθούς;
Ελληνικά

@zinovAtHellas @Taxideutis @vasiliki_gi Στη Γερμανια εχει καλες πιθανοτητες να εχει να το πληρωσει ομως.
Για πες ποσα παιρνει ανα ωρα εφημεριας ο γιατρος στη Γερμανια και ποσα στην Ελλαδα;
Ελληνικά

Σχετικά με τη σημερινή μου παρουσία στην πρωϊνή εκπομπή "Καλημέρα Ελλάδα".
1. Ο Κωνσταντίνου γνώριζε πολύ καλά ότι θα είμαι εκεί όπως γνώριζα και εγώ την παρουσία του. Η δήθεν έκπληξη ήταν φτηνό θέατρο.
2. Ο κ. @PanStathis ήταν αρχικά προσβλητικός και απαράδεκτος. Το ότι με ρώτησε εάν έχω σχέση με τον Κασιδιάρη και την Χρυσή Αυγή σημαίνει ότι με ρώτησε εάν σχετίζομαι με εγκληματική οργάνωση και φυλακισμένους, όπως τους έχει κρίνει η δικαιοσύνη. Αυτό δεν είναι δημοσιογραφία. Είναι αθλιότητα. Και σήκωσε και την φωνή όταν του είπα ότι με προσβάλλει. Για να μην διαλύσω την εκπομπή τον ανέχτηκα, γιατί θεώρησα σημαντικότερο να μάθει ο κόσμος την αλήθεια γύρω από την άκυρη ορκωμοσία του Κωνσταντίνου, ο οποίος ομολόγησε ότι το έχει και σύστημα.
Δεν ξέρω ποια είναι η διαδρομή του κ. Στάθη. Η δική μου όμως διαδρομή και αγωγή μου λέει ότι ο εν λόγω είναι ανάγωγος και σε καμία περίπτωση δεν είναι αυτή συμπεριφορά δημοσιογράφου. Ούτε είναι δικαίωμα σεβαστό του κ. Κωνσταντίνου να εξυβρίζει άλλους ανθρώπους δημόσια και οι δημοσιογράφοι να του κάνουν πλάτες. Εγώ έχω επάγγελμα, διδάσκω, έχω μία σοβαρή επιστημονική και ακαδημαϊκή διαδρομή. Δεν μπορεί να βγαίνει ο καθένας να λέει ό,τι θέλει και να μου θέτει προσβλητικές ερωτήσεις. Δεν ξέρω τι νόμιζε ότι είχε απέναντι του ο κ. Στάθης. Επρεπε να έχει ενημερωθεί ως δημοσιογράφος ότι εγώ δεν προέρχομαι από τις καταλήψεις όπως ο φίλος του και να έχει ανάλογη συμπεριφορά.
Έχω όμως κι εγώ κάποιες ερωτήσεις που θα ήθελα να μου απαντήσουν επίσης, γιατί είναι σεβαστό μου δικαίωμα.
Κ. Στάθη έχετε κάποια σχέση με ποινικούς και εγκληματικές οργανώσεις; Θέλει να μάθει ο κόσμος. Το ρωτάω γιατί αυτό ρωτήσατε και εμένα.
Ο κ. Κωνσταντίνου μήπως γνωρίζει κάτι για την υπόθεση της Marfin; Ποιοι τελικά έβαλαν την φωτιά που έκαψε τρεις ανθρώπους και ένα αγέννητο μωρό; Ρωτάω, γιατί έχω σεβαστό δικαίωμα.
Περιμένω τις απαντήσεις τους.
Τίποτα δεν θα πέφτει κάτω.
Να επισημάνω ότι ούτε ο Χαριτάτος στο Open, ούτε ο Ζαχαρός, ούτε άλλοι με έχουν ρωτήσει κάτι αντίστοιχο από τότε που έχω εκλεγεί.
Εχω ήδη κάνει κινήσεις προς τον σταθμό. Δεν προσβάλλουν μόνο εμένα. Προσβάλλουν όλον τον κόσμο που με ψήφισε και με στηρίζει. Δεν τους τιμά αυτό που έγινε.
Το βίντεο της εκπομπής.
Ελληνικά

@RenaDourou Το να κάνεις παιδιά δεν σε κάνει αυτόματα καλύτερη γυναίκα ή άντρα. Αλλά είναι αναγκαίο για την επιβίωση μας. Τόσο απλά. Οποίος δεν θέλει να κάνει, ουσιαστικά έχει αυτοκτονικές τάσεις.
Ελληνικά

Δεν έγινα μάνα.
Και δεν το λέω για να το εξηγήσω ούτε για να το μετατρέψω σε αφήγηση προς κατανάλωση. Σιχαίνομαι την αυτοθυματοποίηση, και ακόμη περισσότερο τη συνήθεια να ντύνουν οι γυναίκες τις επιλογές τους με δικαιολογίες για να γίνουν ανεκτές. Γι’ αυτό δεν έχω μιλήσει γι’ αυτό αλλού.
Υπήρξαν στιγμές που ένιωσα πάνω μου εκείνο το αόρατο βάρος που δεν λέγεται αλλά επιβάλλεται: ότι η αξία μιας γυναίκας περνά από τη μητρότητα, σαν μοναδική μορφή νομιμοποίησης της ύπαρξής της. Σαν να μην αρκεί το σώμα της να της ανήκει — πρέπει και να αποδείξει τι “έγινε” με αυτό.
Αλλά εγώ μεγάλωσα βλέποντας τη μάνα μου.
Και αυτό έχει σημασία: όχι ως θεωρία, αλλά ως εμπειρία. Εκείνη έζησε μέσα σε περιορισμούς, μέσα σε “πρέπει”, μέσα σε μια ζωή που συχνά ζητούσε άδεια για να προχωρήσει. Κι όμως, μέσα από αυτό, μου έμαθε το αντίθετο. Εμένα με έμαθε να μη ζητάω άδεια. Να στέκομαι, να αποφασίζω, να υπάρχω χωρίς να απολογούμαι.
Και δεν ήταν μόνο σε μένα αυτό. Ήταν και στις άλλες γυναίκες γύρω της. Στις φίλες μου, που τις άκουγε πραγματικά, που τις στήριζε χωρίς όρους, που στεκόταν δίπλα τους όταν έπρεπε να πάρουν αποφάσεις δύσκολες, προσωπικές, σιωπηλές. Με έναν τρόπο ήσυχο αλλά σταθερό, που έλεγε “σε βλέπω” χωρίς να χρειάζεται να το πει δυνατά.
Η πατριαρχία δεν χρειάζεται πάντα βία. Χρειάζεται κανονικότητα.
Χρειάζεται “έτσι είναι”, “έτσι πρέπει”, “θα καταλάβεις όταν γίνεις μάνα”. Χρειάζεται τη μετατροπή της επιλογής σε υποχρέωση και της επιθυμίας σε ηθική υποχρέωση.
Και έτσι το σώμα παύει να είναι σώμα· γίνεται πεδίο κρίσης. Για το αν θα γεννήσει, αν θα “κρατήσει”, αν θα “αξίζει”. Ακόμη και η άμβλωση φορτώνεται με ηθικά βάρη που δεν της ανήκουν — ενώ είναι πράξη αυτοδιάθεσης.
Υπάρχουν γυναίκες που έγιναν μητέρες.
Υπάρχουν γυναίκες που δεν έγιναν και δεν όφειλαν να γίνουν.
Υπάρχουν γυναίκες που επέλεξαν την άμβλωση χωρίς να δώσουν λογαριασμό σε κανέναν.
Και υπάρχουν γυναίκες που έσπασαν τον τρόπο που τις κοιτούσε ο κόσμος: η Ρόζα Παρκς, που δεν αρνήθηκε απλώς μια θέση αλλά την ιδέα ότι η αξιοπρέπεια παραχωρείται. Η Μελίνα Μερκούρη, που έζησε χωρίς να χαμηλώσει ποτέ τη φωνή της για να γίνει αποδεκτή. Και η Σιμόν ντε Μποβουάρ, που έδωσε λέξεις στο αυτονόητο: ότι η γυναίκα δεν γεννιέται για να υπηρετεί ρόλους, αλλά για να υπάρχει ελεύθερα.
Στέκομαι σε αυτή τη γραμμή. Όχι ουδέτερα. Καθαρά.
Και σκέφτομαι τη μάνα μου.
Όχι ως θεωρία, αλλά ως ζωντανή, ζεστή παρουσία. Μια γυναίκα που έζησε μέσα σε περιορισμούς αλλά ποτέ δεν έπαψε να δίνει χώρο στους άλλους — στις φίλες μου, σε μένα, σε όποια γυναίκα βρισκόταν δίπλα της και χρειαζόταν στήριξη χωρίς όρους. Από εκείνη έμαθα ότι η ελευθερία δεν είναι μόνο να την κατακτάς για τον εαυτό σου, αλλά και να τη μεταδίδεις ήσυχα στους άλλους.
Χρόνια πολλά σε όλες τις γυναίκες.
Σε όσες έγιναν μητέρες,
σε όσες δεν έγιναν,
σε όσες στάθηκαν απέναντι στις πιέσεις χωρίς να τις εξηγήσουν,
σε όσες πήραν δύσκολες αποφάσεις,
σε όσες έζησαν με τους δικούς τους όρους,
και σε όσες δεν είναι πια εδώ αλλά άνοιξαν τον χώρο για να μπορούμε εμείς να στεκόμαστε χωρίς άδεια.
#μητρότητα #γυναίκες #αυτοδιάθεση #μάνα #μητερα #άνθρωποι #σώμα #πατριαρχία #ελευθερία #συναισθήματα #καθημερινός_αγώνας
Ελληνικά

@celiasanchezgr Και εσύ ποιος είσαι ρε φασίστα να υποδεικνύεις τι θα κάνει μια γυναίκα με το σώμα της;
Ελληνικά

@celiasanchezgr Σίγουρα αριστερός ζαιος είναι ο ιδιοκτήτης. Είναι καθίκια αυτή μόνο λεφτά θέλουν να παίρνουν
Ελληνικά

@LeonPalaiodimos @Phaedrus_L Να μην πιστέψω επίσημη ανακοίνωση του υπουργείου αλλά να πιστέψω ένα κλαψιάρικο κακομαθημένο το οποίο δεν μπορεί ούτε τις οδηγίες της εργασίας της να ακολουθήσει. Στη Γερμανία ο Oberarzt δουλεύει κανονικά το πρωί κ γ μια εβδομάδα είναι on call εφημερία. Γιατί δεν κλαίνε εκεί;
Ελληνικά

@zinovAtHellas @Phaedrus_L Μην υιοθετείς αυτονοητως ότι λέει το υπουργείο ως την απόλυτη αλήθεια
Ελληνικά

Στην Αμερική - που είναι γνωστή για το πόσο εντατική είναι η εκπαίδευση στην ιατρική ειδικότητα - αν οι ειδικευόμενοι παραπονεθούν στον ACGME ότι τους βάζουν να δουλέψουν περισσότερες από 24 συνεχόμενες ώρες, έρχεται ο ACGME και σου ΚΛΕΙΝΕΙ το πρόγραμμα εκπαίδευσης ειδικευόμενων.
Δηλαδή σου παίρνει τους ειδικευόμενους από το νοσοκομείο. Τέλος.
Μάλιστα αν τα προγράμματα διαπιστώσουν
ότι κάποιοι ειδικευόμενοι τους καθυστερούν να φύγουν συστηματικά, τους καλούν να μάθουν το λόγο που φεύγουν αργά από τη δουλειά.
Ελληνικά

@nesgrego @nickthegreek5 Εξήγησε το αυτό λίγο περισσότερο σε εμάς που δεν καταλαβαίνουμε το context
Ελληνικά

@geegeeposts χαχαχαχαχα λυγίσατε και εσείς από τα κλάματα μιας χαζής 😅
Ελληνικά

@GinaTzak @Kostasg92786000 Την αριστερή μαφία φοβάται πως θα καταντήσουν τσίρκο την δική. Οπότε προστατεύει τον θεσμό για να γίνει η δίκη σωστά όπως αρμόζει στα θύματα. Η αριστερά είναι καρκίνος.
Ελληνικά










