(:adsl:)

31.1K posts

(:adsl:) banner
(:adsl:)

(:adsl:)

@ADSL1390

may the force be with you🙏

Entrou em Ocak 2017
409 Seguindo498 Seguidores
Tweet fixado
(:adsl:)
(:adsl:)@ADSL1390·
اینجا بماند برای روز اجرای عدالت، آن‌ زمان که به هیچ دلقک و شارلاتانی اجازه نمی دهیم با سیرک نه به اعدام و چرخه‌ خشونت بگذارند قاتلان فرزندان ایران از مجازات فرار کنند و به ریش ملت بخندند.
ـــه@HeKasrehCrisis

قهرمانان وطن، جاویدنامان کشته‌شده در خیزش ملی ایران ۱۴۰۴ #رشته_توییت تلاش می‌کنم به کمک هم به مرور این لیست رو کامل کنیم. اگر مایل بودید اسامی و اطلاعاتِ جاویدنامانی که تا امروز جایی ثبت نشدن رو زیر این توییت یا در دایرکت بفرستید.

فارسی
0
1
2
900
(:adsl:) retweetou
Eyal Yakoby
Eyal Yakoby@EYakoby·
This is what the Islamic Republic did to Iranians just five months ago.
English
46
517
1.3K
18.9K
(:adsl:)
(:adsl:)@ADSL1390·
@North_Forebilth تبعات منفی که برای آمریکا در منطقه حتماً داره و جریانهای اجتماعی حامی غرب رو ضعیف میکنه اما خوشبختانه یا متاسفانه ایرانی کینه‌ای نیستش آخوند که بره با همه رفیق میشه :)
فارسی
0
0
1
34
Pēšubāy ī Abāxtarīg
Pēšubāy ī Abāxtarīg@North_Forebilth·
یه چیز که واقعا ازش میترسم اینه که اگه/وقتی آخوند بره مردم بخاطر این که هم رفتار ترامپ این دوره یادشونه هم کلا رفتار دموکراتها در طول تاریخ ج.ا.، به سطحی از آمریکاستیزی رو بیارن که جمهوری اسلامی در برابرش آمریکوفیل حساب بیاد.
(:adsl:)@ADSL1390

املاکی چنان به اعتماد ایرانی گه زده که آخوند و چپ نتوانستند ناخنی بهش برسند.مهمانی بودیم بحث خیانت ترامپ شد یکی از حاضران که در ۷ تیر بود و یک طرف بدنش ساچمه خورده بود، گفت اگر سیاستمدار آمریکایی و سپاهی رو در کنار هم ببینم آمریکایی رو اول میزنم تا آن سپاهی راه فراری نداشته باشه.

فارسی
3
0
11
162
(:adsl:)
(:adsl:)@ADSL1390·
ما که می دونیم ارزشی عقلی نداره که اختیاری داشته باشه. دوره مذاکرات برجام قالیباف شهردار تهران این پوسترها رو پخش می کرد که خب آن زمان هم خامنه ای زنده بود هم پالتهای دلار می رسید اما امروز همان قالیباف، نعش سقط شده امامش رو با یونجه امریکا معامله کرده و امان‌نامه گرفته:)
(:adsl:) tweet media
فارسی
0
0
0
21
(:adsl:)
(:adsl:)@ADSL1390·
@cutterisangry موافق نیستم هنوز سر مار در تهرانه
فارسی
0
0
1
84
Martin 🇮🇱
Martin 🇮🇱@cutterisangry·
@ADSL1390 عالیه. تازه داریم میرسیم به اصل براندازی. سر مار تو کاخ سفید هست
فارسی
1
0
4
100
(:adsl:)
(:adsl:)@ADSL1390·
املاکی چنان به اعتماد ایرانی گه زده که آخوند و چپ نتوانستند ناخنی بهش برسند.مهمانی بودیم بحث خیانت ترامپ شد یکی از حاضران که در ۷ تیر بود و یک طرف بدنش ساچمه خورده بود، گفت اگر سیاستمدار آمریکایی و سپاهی رو در کنار هم ببینم آمریکایی رو اول میزنم تا آن سپاهی راه فراری نداشته باشه.
فارسی
3
14
118
1.9K
(:adsl:)
(:adsl:)@ADSL1390·
@faanooos8 این فضا تا یه حدی خوبه ، باعث فکر کردن به راه های جدید میشه اما باید مراقب بود به جاهای بد کشیده نشه که دشمن اصلی به حاشیه بره
فارسی
0
0
3
82
فانووس 🇮🇷
فانووس 🇮🇷@faanooos8·
@ADSL1390 بنده دیشب عرض کردم امریکاستیزی جدیدی خواهیم داشت که بستر چپ نداره!!!
فارسی
1
0
10
124
(:adsl:)
(:adsl:)@ADSL1390·
برخلاف این جو ناامیدی، حالا آن بزنگاهیه که براندازی و مشخصاً جریان پادشاهی می تونه وارد فاز مسلحانه بشه. آرمان و پایگاه این جریان، پویا و فراگیره و برخلاف مجاهدین و چپهای قومگرا جزمی و محدود نیست . برای همین خیلی امیدوارم همین روزها صداش از تهران تا اتاق آن املاکی مادرقحبه بیاد.
(:adsl:)@ADSL1390

دیگه همه فهمیدیم در گه دانی ج.ا ما آتش به اختیار نداریم‌. فلذا اگر بتوان اقلیت حاکم ولایی که تنها سران رژیم نیستند بلکه از اصناف و اقشار مختلفند که منابع قدرت و ثروت رو به دست گرفته‌اند معدوم کرد آن روز واقعاً ایران از طاعون اسلامگرایی و امت ۵۷ خلاص خواهد شد.

فارسی
0
0
1
87
(:adsl:)
(:adsl:)@ADSL1390·
دیگه همه فهمیدیم در گه دانی ج.ا ما آتش به اختیار نداریم‌. فلذا اگر بتوان اقلیت حاکم ولایی که تنها سران رژیم نیستند بلکه از اصناف و اقشار مختلفند که منابع قدرت و ثروت رو به دست گرفته‌اند معدوم کرد آن روز واقعاً ایران از طاعون اسلامگرایی و امت ۵۷ خلاص خواهد شد.
(:adsl:)@ADSL1390

آن کسشر تنگه رو بستیم و اینا که ادا بود و حالا نه تنها فروش نفت آزاد شده بلکه ترامپ جنده‌هاش رو فرستاده یه حال اساسی به قالیباف و عراقچی بدن. اما در انفعال گله های ارزشی یه چیز خوبی هست اینه که معلوم میشه اگه اقلیت حاکم ولایی معدوم بشوند هواداران آنان هیچ گهی نخواهند خورد :)

فارسی
0
0
1
121
(:adsl:)
(:adsl:)@ADSL1390·
ترامپ دروغ گفت. این خیلی فرق می کند با همپوشانی منافع و همکاری موقت در موضوعی. دولت آمریکا دروغ گفت تا به ج.ا کمک کند ۱۸ دی کشتار کند و امروز هم به طور سیستماتیک صدای ایرانیان رو سانسور میکنه. اما هر جا منافع ج.ا و آمریکا یکی باشد این حق ملت ایرانه که به آن منافع ضربه بزند.
Rosebud𐎤𐎢𐎽𐎢𐏁@RosebudDonKhoan

۱.اینکه اعتماد بسخنان ترامپ کار درستی بود یا نه این را تاریخ مشخص میکند اما یک چیز را هرگز فراموش‌نکنیم:ما در برحه ای بلند‌مدت با آمریکا همپوشانی منافع یافتیم وهیچ سیاستمدار عاقلی این فرصت را از دست نخواهد داد درسیاست بین‌الملل «عشق» و «نفرت» وجود ندارد؛همپوشانی منافع وجود دارد

فارسی
0
1
5
145
(:adsl:)
(:adsl:)@ADSL1390·
آن کسشر تنگه رو بستیم و اینا که ادا بود و حالا نه تنها فروش نفت آزاد شده بلکه ترامپ جنده‌هاش رو فرستاده یه حال اساسی به قالیباف و عراقچی بدن. اما در انفعال گله های ارزشی یه چیز خوبی هست اینه که معلوم میشه اگه اقلیت حاکم ولایی معدوم بشوند هواداران آنان هیچ گهی نخواهند خورد :)
فارسی
0
0
3
72
(:adsl:)
(:adsl:)@ADSL1390·
@marklevinshow The Islamic Republic shut down the internet and slaughtered countless pro-American Iranians. Had it known the Trump administration would help silence Iranian voices, it might not have bothered with the blackout—and could have bought the bullets from America instead.
English
0
0
1
37
(:adsl:)
(:adsl:)@ADSL1390·
@alexbruesewitz You cheap whores have now become the IRGC's whores with Qatari money. What a shame for America—once the world's superpower, now turned into MAGA's brothel.
English
0
0
2
28
(:adsl:)
(:adsl:)@ADSL1390·
@FoxNews This is Abdanan, a small and poor town in Iran. People are throwing away rice from an IRGC-affiliated store. They trusted Trump’s government to help end the Islamic Republic. Instead, the IRGC is being rewarded while Iranians pay the price. Shame on you
(:adsl:) tweet media
English
1
1
2
67
Fox News
Fox News@FoxNews·
JUST IN: Vice President Vance pushes back on “misreporting” about Iranian assets potentially being unfrozen and says that if any of the regime’s money is freed up, it will go to help the American economy and make U.S. farmers richer: “We wanted to make sure that we set up a process where if- if we ever unfreeze Iranian assets, we can ensure that those- that that money, that Iranian money goes to help the people of Iran and not to fund terrorism.” “If there is any frozen Iranian assets that are unfrozen, then we have approval over that process… and then the money would actually go to buy American soy, American corn, and American wheat.” “If Iranian assets are ever unfrozen, they're going to go to make American farmers richer and feed the Iranian people. That's a very, very good and very classic Trump deal.”
English
1.1K
801
3.7K
657.5K
(:adsl:)
(:adsl:)@ADSL1390·
@FoxNews What a clown🤡 What an idiot🤪 Vance and the Trump administration have officially become the IRGC's bitches
English
0
1
3
27
Fox News
Fox News@FoxNews·
NEW: VP Vance reveals he told the Iranians they better expect President Trump to respond when they “trash talk” the U.S. during the negotiating process: “What we told the Iranians yesterday is when you guys engage in what us millennials might call trash talk, you can't expect the president of the United States not to respond and not to correct the record.” “When they say things that aren't true, the president is going to respond to it. I'm going to respond to it… There was a little bit of threatening, there was a little bit of whining. But at the end of the day, the talks continued and we made great progress.”
English
1.4K
2.4K
20.5K
2.6M
(:adsl:)
(:adsl:)@ADSL1390·
@Kazii_kesslerr اگه اسرائیل چنین اقتدار و نفوذی داشت ۷ اکتبر اتفاق نمی افتاد
فارسی
0
0
0
11
𝕛Ø𝐄 Kessler(فیلد مارشال کاظم)
@ADSL1390 نه واقعا. اول که حزب دموکرات و چپ اروپایی اتفاقا تحت کنترل خودشونه و این تظاهرات pro palestine که شما میبیندش کنترل شده هست، رهبر حزب دموکرات که چاک شامر باشه خودش یه یهودی صهیونیست هست عرب ها که بخش زیادی شون با اسرائیل پیدا و پنهان درحال همکارین. پاکستان هم تحت تاثیر عربستان و
فارسی
2
0
4
73
(:adsl:)
(:adsl:)@ADSL1390·
اسرائیل شاید تا قبل ۷ اکتبر تصور می کرد تجزیه ایران به نفعه ولی خب دید که محور ترکی،عربی،پاکستانی در اتحاد با چپ اروپا و دموکراتهای آمریکا چه خطر جدی براشون داره. امروز هم که ماگا به آنان پیوسته و با نفوذ قطر، پیمان ابراهیم کسشری بیش نخواهد شد.ایران متحد بیشتر به دردش می خوره
Danial 𓃬☼@DanielTaghaddos

«دست‌کم بخشی از ساختار سیاسی اسرائیل (نه همه آن) سال‌هاست در پی آن بوده که با توزیع سلاح و بسیج گروه‌های قومی تجزیه‌طلب، جمهوری اسلامی را سرنگون کند و ایران را به سوی تجزیه بکشاند.»

فارسی
1
1
2
130
(:adsl:)
(:adsl:)@ADSL1390·
ایشالا به وقت بسته شدن ج.ا و تشکیل گروه‌های شکار و معدوم سازی اقلیت حاکم ولایی و سگ پیاده سرکوب‌، ما هم از این اخبار مسرت‌بخش و غرورآفرین داشته‌باشیم.
(:adsl:) tweet media
فارسی
0
0
1
30
(:adsl:) retweetou
Storyteller
Storyteller@itellsadstories·
درباره‌ی این حمله‌ای که به ایرانی‌های لس‌آنجلس داره میشه خواستم چند تا فکت بگم تا بهش فکر کنیم: ۱. جمعیت ایرانی‌های شهر بیش از ۵۰۰ هزار نفر تخمین زده میشه (بیشترین جمعیت دیاسپورای خارج از ایران) ۲. تماشاچی‌ها از هر شهر دیگه‌ای ممکنه رفته باشن چون مساله تو سوشال مدیا خیلی مورد توجه قرار گرفت پس ج.ا می‌تونه برده‌هاشو از جاهای مختلف فرابخونه. ۳. لس‌آنجلس میزبان تظاهرات چندصدهزار نفری بوده تو ماه‌های گذشته. ۴. هزینه‌ی بلیت‌ بازی‌ها واقعا زیاده و خیلی‌ها برای چنین چیزی نمی‌خوان خرج کنن. ۵. ج.ا در تمام این سال‌ها سعی کرده بین ایرانی‌های مخالف تفرقه بندازه از جمله ایجاد جوک و استریوتایپ راجع به اقوام مختلف ایران و جریان «آب کانادا» که دیدیم چقدر اشتباه بود. کلا تا الان باید فهمیده باشیم که تفکیک و تفرقه تو چنین شرایط حساسی به ضرر خودمونه و نباید با حرف‌ها و کارهامون بقیه رو که واقعا همراهن برنجونیم و بهشون انگ بزنیم.
فارسی
40
70
458
18.4K
(:adsl:)
(:adsl:)@ADSL1390·
بازی بلژیک هم تمام شد. یحتمل دستاوردهای آنان که گفتن ورزشگاه نرید و کوچه بغلش اعتراض کنید معلوم میشه چه بازتاب تبلیغی داشته
فارسی
0
0
2
28