Anonym pøbel

1.2K posts

Anonym pøbel banner
Anonym pøbel

Anonym pøbel

@C14Dick

Balle, Nigeria Entrou em Ekim 2011
290 Seguindo282 Seguidores
Anonym pøbel
Anonym pøbel@C14Dick·
Custodes inntar byfesten
Anonym pøbel tweet media
Norsk
1
0
19
7.6K
Anonym pøbel
Anonym pøbel@C14Dick·
Hva er forskjellen på taklinga til Garnås og denne?
Norsk
3
0
18
4.2K
Anonym pøbel
Anonym pøbel@C14Dick·
Ingen over. Hvil i fred.
Anonym pøbel tweet media
Dansk
0
3
125
2K
Anonym pøbel
Anonym pøbel@C14Dick·
@kristogab Truer bortesupportere med gass og hund uten munnkurv fordi vi vil gå i hovedgata istedenfor smågater som går parallelt
Norsk
0
0
1
144
Kristoffer
Kristoffer@kristogab·
Politiet står i dag overfor en alvorlig bemanningskrise. - Politiets Fellesforbund
Dansk
6
5
136
44.4K
Stenz
Stenz@Stenz1914·
@C14Dick Umulig å ikke twittre uten å nevne berømte Aalesunds !
Norsk
1
0
0
393
Anonym pøbel
Anonym pøbel@C14Dick·
Østfold derbyet er på nivå med kbk-Aalesund Klarer ikke selge ut eget felt engang i sarp
Norsk
2
0
21
4.8K
Anonym pøbel
Anonym pøbel@C14Dick·
@HardeMottak Kili Olsen mista det på slutten av kampen, hvilket utbrudd/hodemist husker dere best av en spiller? Både eget lag og motstander
Norsk
0
0
2
817
Harde Mottak
Harde Mottak@HardeMottak·
Nå setter vi ned foten! ⛔️ Mange VIF-fans har skrevet sjikanerende og ertete meldinger på våre SoMe-kontoer det siste døgnet. Vi blir altså innmari triste og såra. Dette må ta slutt nå. Vi kjører forresten en innspilling av pod i morgen. Kjør spørsmål!
Norsk
24
0
128
15.5K
Anonym pøbel
Anonym pøbel@C14Dick·
Følte sjefen som prøvde å brenne tifoen seg fet eller?
Norsk
1
0
70
9.3K
Anonym pøbel
Anonym pøbel@C14Dick·
Jeg feira det første målet jeg har fått sett sammen med sønnen min i dag, det øyeblikket er nå bortkasta. Takk @nff_info
Norsk
0
0
16
1.5K
Anonym pøbel
Anonym pøbel@C14Dick·
At NFF ikke er mer ydmyke når det gjelder banen på nasjonalarenaen, mer opptatt av bortforklaringer enn å gjøre en innsats.
Norsk
0
0
2
509
Anonym pøbel
Anonym pøbel@C14Dick·
@IverSteinsvik Vi kjører år etter år landslagspause, der vi inntil nylig ikke har hatt særlig med spillere som skal representere landet sitt. Samtidig er det fryktelig sjeldent mellom sportslig suksess. Jeg er enig i at det starter for tidlig (ref første serierunde 2018)
Norsk
0
0
1
67
Iver Steinsvik
Iver Steinsvik@IverSteinsvik·
@C14Dick tenker jeg det er helt greit å være uenige om dette, så lenge man er enige om grunnprinsippet om at noe MÅ gjøres. Er man bare enige om det, så er det opp til klubbene å finne ut av. Eller mener du at terminlisten er ok?
Norsk
1
0
0
164
Anonym pøbel
Anonym pøbel@C14Dick·
NFF overrasker ikke lenger, de flytter problem etter problem istedenfor å tåle gnålet til Kjetil Knutsen. Gleder meg til ingen norske lag presterer i Europa og vi dumper ned i rankingen igjen
Norsk
2
0
34
8.2K
AntichriZ
AntichriZ@theantichriz_·
@StokeyyG2 This should be disallowed. Its inciting violence. Clear violence death by hanging. The circle goes: Pics first, words later, actions latest. Dangerous!
English
4
0
3
9.9K
george
george@StokeyyG2·
Geir Bakke was the coach of Norwegian side Lillestrøm for almost 4 years. He then left the club to sign a contract with Vålerenga, their main rivals. The day he returned to the Lillestrøm stadium in 2023, he was greeted with this banner… Insane.😳🇳🇴
English
105
771
19.6K
2.2M
Sevilla FC
Sevilla FC@SevillaFC_ENG·
Don't worry, we've updated the bio 😉
English
3.5K
8.7K
129K
29.9M