SA 🇹🇷

18K posts

SA 🇹🇷 banner
SA 🇹🇷

SA 🇹🇷

@Get_Liar

istanbul Entrou em Nisan 2011
529 Seguindo213 Seguidores
SA 🇹🇷 retweetou
gdh
gdh@gundemedairhs·
Enis Doko: Eğer insanlar her kötülük yapmaya kalktığında Allah müdahale edip engel oluyor olsa bizim irademiz elimizden alınır. Bu, ne sınavı anlamlı kılar ne de özgür ve adil bir sınavdan söz etmemizi sağlar. Müslümanların kendisi organize olup zekat müessesini doğru işletebilse Müslüman coğrafyada aç insan kalmaz. İslam en temel iddiası şudur. Kalbinizi Allah dışında hiçbir şeye bağlamayacaksınız. Enis Doko ile Frekans yeni bölümüyle gdhTv’de Yayında!👇 youtu.be/N6G6GICEzW4
YouTube video
YouTube
Türkçe
7
15
106
19.8K
ARSLVN
ARSLVN@arz_che·
@Mark353535te @ibrahimkaragul sizin münferit destekliyor olmanız halın geneline yayılmıyor malesef. sokak - realite farklı olabilir. türk'lerde leh halkına karşı bir nefret yok. (hatta şahsım adına sempati bile var). lakin sizin tarafta aynısı yok kanaatindeyim. umarım çoğunluk sizin gibidir.
Türkçe
4
0
0
445
İbrahim Karagül
İbrahim Karagül@ibrahimkaragul·
Polonya Cumhurbaşkanı Karol Nawrocki; “Polonya’nın Avrupa haritasından silindiği dönemde, Türkiye Polonya’nın paylaşılmasını ve bağımsızlığını yitirmesini resmi olarak tanımayan tek devlet oldu.” Tarih o kadar canlı ki.. 1772, 1793, 1795 yıllarında Polonya (Lehistan) parçalanıp Rusya, Prusya ve Avusturya tarafından paylaşılır ve tamamen ortadan kaldırılır. Osmanlı bunu kabul etmez. O tarihten sonra tam 123 yıl boyunca Polonya'nın imha edilişini protesto eder, reddeder. Her törende “Polonya Büyükelçisi” anons edilir. Ama her seferinde sandalye boştur. Ama Osmanlı bu ısrarını hep sürdürür. 1918'de Polonya yeniden doğar ve sandalye dolar. 123 yıl! Devlet geleneğimiz böyle bir şeydir. Bu arada, Polonya Cumhurbaşkanı'nın Ankara ziyareti, izlediğim kadarıyla, ülkesinde geniş yankı uyandırdı.
İbrahim Karagül tweet media
Türkçe
127
1.2K
7K
196.3K
SA 🇹🇷 retweetou
Göksel Yıldırım
Envanter için gün sayan KIZILELMA'dan global adım: • Baykar tarafından geliştirilen KIZILELMA, Leonardo M-346 ile otonom formasyon uçuşları gerçekleştirdi • Havacılık sanayisinde ilklere imza atan KIZILELMA, bu işbirliğiyle global hava muharebe sistemlerinin dönüşümünde referans platform olma yolunda da önemli bir eşik aştı • KIZILELMA'nın yalnızca Türk askeri ihtiyaçları için değil, NATO uyumlu ve ihracat odaklı uluslararası sistemlerle entegre çalışabilir bir platform olduğu ortaya konuldu #SavunmaSanayi @BaykarTech #Kızılelma aa.com.tr/tr/bilim-tekno…
Göksel Yıldırım tweet mediaGöksel Yıldırım tweet mediaGöksel Yıldırım tweet media
Türkçe
0
19
95
6.7K
SA 🇹🇷 retweetou
Emre Ercis
Emre Ercis@e_ercis·
Diyarbakır Büyükşehir Belediyesi'nin 2010-2026 yılları arasındaki, "Vektör Kontrolü İçin Biyosidal İlaç Alımı İşi" ihalelerini tek tek kontrol ettim. 2010 yılından 2018 yılına kadar ihale yapılmıyor. 2018 yılında mevcut olan kayyum yönetiminde toplamda 13 MİLYON TL olmak üzere 2 ihale gerçekleşiyor. 2019 yılında yapılan seçimlerin ardından 19 Ağustos 2019'da atanan kayyumdan yaklaşık 2 ay önce sözleşmesi imzalanan 14 MİLYON 843 BİN 680 TL olmak üzere 1 ihale gerçekleşiyor. Kayyum yönetiminde olan 2020 yılında toplam 18 MİLYON 813 BİN 300 TL olmak üzere 2 ihale, 2021 yılında toplam 8 MİLYON 244 BİN 754 TL olmak üzere 2 ihale, 2023 yılında ihale yapılmıyor. Kayyum yönetiminin sona erdiği 2024 seçimlerinden sonra aynı yıl içinde 63 MİLYON 875 BİN TL olarak 1 ihale, 2025 yılında toplamda 127 MİLYON 426 BİN 250 TL olmak üzere 2 ihale ve 2026 yılında 184 MİLYON 524 BİN 920 TL olarak 1 ihalenin sözleşmesi imzalanıyor. 2025 ve 2026 yılında gerçekleşen toplamda 311 MİLYON 951 BİN 170 TL'lik 3 ihalenin 269 MİLYON 518 BİN 670 TL'lik 2 tanesini alan ENTOVEK MAKİNA KİMYA LİMİTED ŞİRKETİ, 2019 yılında 250 BİN TL sermayeyle kuruluyor ve Ağustos 2022 yılında faaliyetine başlıyor. Kuruluşundan bugüne her hangi bir sermaye arttırımına gitmeyen şirket, 2023 yılında 83 BİN 571 TL Matrah, 20 BİN 892 TL Tahakkuk, 2024 yılında 111 BİN 977 TL Matrah, 27 BİN 994 TL Tahakkukta bulunuyor. 84 MİLYON 993 BİN 750 TL'lik ihale sözleşmesi imzaladığı 2025 yılında da 325 BİN 214 TL Matrah ve 81 BİN 303 TL Tahakkukta bulunuyor. Şirket, son 3 yıl içinde 3 kez adres değişikliği yapıyor ve kuruluş aşamasındaki ana sözleşmesinde yok, yok. 250 BİN TL sermayeyle kurulan şirket, ana sözleşmesine göre Hastane kurabiliyor, Akaryakıt istasyonu kurabiliyor, Sağlık hizmeti verebiliyor, Tarımsal üretim yapabiliyor, Otel işletebiliyor, Enerji yatırımı yapabiliyor, Belediyelerin ilaçlama ihalelerine girebiliyor. Şirket gerçekten "bu faaliyetleri yürütecek operasyonel kapasiteye sahip mi, yoksa sadece sözleşmeye eklenmiş geniş yetkilerden mi oluşuyor?" sorusunun cevabını vergi müfettişleri bulacaktır. Bununla birlikte şirkete yönelik 2022-2025 yıllarında toplam cirosu ne kadar? 2025 sonu itibarıyla çalışan sayısı kaç? 269 MİLYON 518 BİN 670 TL'lik ürün hangi üreticilerden alındı? Hangi biyosidal markalar teslim edildi? Parti (lot) numaraları nelerdir? Belediye depolarına giriş tutanakları mevcut mu? Ürünlerin TİTCK ruhsatları doğrulandı mı? Yaklaşık maliyet hangi piyasa araştırmasıyla oluşturuldu? Teknik şartname piyasadaki tüm firmalara açık mıydı? gibi sorularda araştırılarak cevap bulmalı.
Emre Ercis tweet mediaEmre Ercis tweet mediaEmre Ercis tweet mediaEmre Ercis tweet media
Türkçe
32
499
1.4K
20.1K
SA 🇹🇷 retweetou
Avionot
Avionot@avionot·
Inside Secret Factory How Turkey builds the 5th-generation fighter jet KAAN. Watch cutting-edge aerospace technology produced and tested at Turkish Aerospace facilities in Ankara.
English
39
277
2.7K
636.8K
SA 🇹🇷 retweetou
Zafer Şahin
Zafer Şahin@zafersahin06·
Bu videoyu herkes izlemeli.. Tebrikler @trhaber_com Türk bayrağı yok, İngiliz gaydası var. ▪️ "Osmanlı" desek huzursuz olacaklar ama "God Save the King"e bir servet harcayabiliyorlar. ▪️ Tarabya İngiliz Koleji, "Doğulular için pek muteber" mezuniyet töreni sembolleriyle ve pek meşhur velileriyle gündemde.
Türkçe
547
4K
10.6K
243.1K
SA 🇹🇷 retweetou
Volkan Okcu
Volkan Okcu@VolkanOkcuoglu·
Pandemi zamanında burada arkadaşlarla çok tartışırdık piyasa ve devlet müdahalesi imkanlarını... O zaman aylarca anlattım devlet istese piyasa bozucu eylemden manipülasyondan oligopol faaliyetlerinden anında müdahale edebilir diye... Tavuk sektöründe son yaşanan müdahale ile bu söylediğim resmen kanıtlanmış oldu... Bunun için ilgili iki bakanlığa da Öncelikle teşekkür ederim... Demek ki pandemi zamanında böyle bir Ticaret Bakanlığı ve Böyle bir Adalet Bakanlığı olsaymış Bugün her şey çok farklı olabilirmiş... Bu durumun et süt ve özellikle hal alanlarına da yayılması çok elzemdir...
Türkçe
144
504
2.4K
45.5K
SA 🇹🇷
SA 🇹🇷@Get_Liar·
@slmhktn Kibir abidesi Fatih Sultan Mehmet ten ne kadar nefret ettiğini Türbe ziyaretinde belli etmişti 1461 neden rahatsızlık veriyor kendi çok iyi biliyor. bu Rumlar aşırı kindar bi millet. Fatih Sultan Mehmet bunlara ömür boyu unutamayacağı bir acı vermiş.
Türkçe
0
0
0
175
SA 🇹🇷 retweetou
Selâmi Haktan
Selâmi Haktan@slmhktn·
Ekrem İmamoğlu’nun, Trabzonspor Stadı’nın 41.461 kişilik kapasitesindeki “1461” detayına ilişkin yaptığı değerlendirme sosyal medyada gündem oldu. İmamoğlu, “1461” sayısının neden tercih edildiğini sorgulayarak “Aslında 41.061 olsaydı” dedi. Yanındaki yönetici, 1461’in Trabzon’un tarihine işaret ettiğini hatırlatınca, İmamoğlu “Tarihle ne alakası var o ayrı bir şey” yanıtını verdi.
Türkçe
20
62
359
15.6K
SA 🇹🇷 retweetou
Taha Hüseyin Karagöz
Taha Hüseyin Karagöz@thhsynkrgz·
İBB’nin kapattığı spor salonunu Beykoz Belediyesi almış Baştan aşağı da yenileyip hizmete açmış Şık hareket
Türkçe
8
516
2.6K
23.6K
SA 🇹🇷 retweetou
Abese İrca
Abese İrca@Abese_irca·
Şaban Sevinç, Özgür Özel'in yaptığı 3.5 milyon liralık yolsuzluğun küçük bir yolsuzluk olduğunu "bu küçük hırsızlık" için hesap sormanın da ayıp olduğunu söylüyor. Taşrada orta halli bir ev parasının Uşak halkından çalınıp Özgür Özel'in kıçına kadife yapılmasını, makul ve meşru gören bir akıl, alay edilmeyi de çoktan haketmiştir ama ben ortada alay edilebilecek kadar bir aklın olmadığını düşünüyorum. Özgür Özel her gittiği mitingde, parti toplantısında insanlara bizim boğazımızdan haram lokma geçmez, tek bir haram kuruş geçtiyse Allah bin belamızı versin diyor. Üç gün sonra Uşak halkından çalınan bu para ortaya çıkınca da "Öderiz canım 3.5 milyon lira para mı?" diyorlar. Muhtemelen Özgür Özel'in haram lokma yemedik derken kastettiği kendi lokmaları. Özel'in lokmalarının 10'ar milyon lira olduğu söyleniyordu herhalde o yüzden 3-5 milyonu haram lokmadan saymıyor artık. Şaban Sevinç CHP'de tavşanın suyunun suyu bile değil ama 3.5 milyon liradan bahsederkenki umursamızlığı onun lokmaları hakkında da bilgi veriyor. Araba koltuğunun altına kaçan bozuk paradan bahseder gibi söylüyor 3.5 milyon lirayı. Uşak Belediyesi'nde çalışan bir memur belediyeye ait parayla kendi arabasının döşemesini yaptırmış olsa zimmet vs gibi suçlardan hapis yatmamalı mı yani? Türkiye'nin herhangi br belediyesinin 3.5 milyon lirasını kendi çıkarı için harcayan birisi, yasal olarak suç işlemiş midir işlememiş midir? Belediyeden 3.5 milyon lira çalan birisi hırsız mıdır değil midir? Şaban Sevinç bunun suç olmadığını söylüyor. Özgür Özel'in bu rezalete yaptığı savunma da en az olayın kendisi kadar rezilce. Şaban Sevinç de burada aynısını tekrarlıyor. CHP de ödeneği Uşak Belediyesi gibi devletten alıyormuş, o halde bunun ne kamuya ne zararı varmış? İşte insanın aklıyla alay etmek tam olarak budur. Özgür Özel hepimizin aklıyla alay ediyor, Şaban Sevinç'te onu anlayacak kadar da akıl yok. Mesela CHP Genel Merkezi, CHP'li vekillerin hakaret ve iftiradan aldıkları tazminat cezalarını ödüyor. Özgür Özel, Ali Mahir Başarır, Murat Emir gibi edebsiz insanlar devletin cumhurbaşkanından tutun hakimine savcısına kadar her kademesine küfürler, hakaretler, iftiralar yağdıracak ama bunun bedelini kendileri değil, CHP de değil, Uşak'taki fakir fukara ödeyecek. Ali Mahir'in milletin karısına kızına ettiği küfrün bedelini, niye Uşak halkı ödesin ki? Madem bu devletin sağ cebinden alıp sol cebine koyması gibi bir şey, neden bu parayı CHP Uşak'a ödemiyor da Uşak CHP'ye ödüyor? Hadi yarın her ile 3.5 milyon TL gönderin de şu tezinizi ispatlayın mesela. @sabansevinc2 @eczozgurozel
Türkçe
189
603
2.1K
52.3K
SA 🇹🇷
SA 🇹🇷@Get_Liar·
@gercekiyidir @Defence_Turk Algı ekibi çalışmalı ki yaklaşık 100bin üretilen TOGG ü hala İtalya'da üretildiğini zanneden gerizekalılar gibi anlamadıkları için bu aptallara ancak anlatırlar.
Türkçe
0
0
0
25
sorgulayan 🧠🗳️🤲💸🥰
@Defence_Turk Akp nin algı ekibi tam saha prese başladı olmayan ne kadar savunma aleti var ise varmış havası sergiliyorlar.yahu bu motordan 6 tane yapılmış ise 2 tanesini kaana taksınlar görelim milleti kandırmayın ABD motor veriyor hürjet ihrac ediliyor kaanada motor verirlerse 2 tane uçacak
Türkçe
8
0
22
1.7K
Defence Turk
Defence Turk@Defence_Turk·
🛡️6 adet 🇹🇷GÜÇHAN Turbofan Jet Motoru üretildi 🔸Milli Savunma Bakanlığı: "42 bin lbf (paund kuvvet) itki gücüne sahip motordan bugüne kadar toplam 6 adet motor üretilmiş olup motorların kalifikasyon testlerinin bu yıl içerisinde gerçekleştirilmesi planlanmaktadır."
Türkçe
36
77
760
61.2K
SA 🇹🇷 retweetou
Abese İrca
Abese İrca@Abese_irca·
2023 seçimleri öncesinde Muharrem İnce adına sahte dekont görseli paylaşılmasını ve AKP'den 10 milyon TL aldı iftirasını hatırlıyor musunuz? İşte o iftirayı yayan bazı hesaplar, paylaşımlarını silmeyi unutmuş. Şuan profil fotolarını İmamoğlu'na çevirmişler ve ona hizmet diyorlar. Belki aslında o gün de imamoğlu'na hizmet ediyorlardı.
Türkçe
56
1K
2.7K
46.5K
SA 🇹🇷 retweetou
Zafer Şahin
Zafer Şahin@zafersahin06·
Çok havalı bir teslimat… Dünyada bunu yapabilen kaç devlet var? Bu gurur senin Türkiye… İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi, TUSAŞ’tan teslim alınan T-70 ile ilk uçuşunu yaptı. AKSUNGUR İHA, ATAK ve T-70’in envantere girmesiyle güvenlik güçlerinin hava gücü güçlendi. Çiftçi: “Polis ve jandarmamız artık suçla mücadelede çok daha etkin olacak.” 🇹🇷
Türkçe
121
1.7K
9.4K
201.9K
SA 🇹🇷
SA 🇹🇷@Get_Liar·
@VolkanOkcuoglu Coğu müslüman kafasına bir fiskeyle vurmayla yada parmak sallamaya ağzındaki helal ekmeğini verecek karar tırsak yetiştiği için hakkını savunmak için tepki göstermeyi barbarlık gibi görüyor. İnsanların içindeki o ezikliği atmaya herhalde bi 20 yıl daha güçlü müslüman imajı gerek
Türkçe
0
0
1
92
Volkan Okcu
Volkan Okcu@VolkanOkcuoglu·
Arkadaşlar bakın bu şerefsiz ordu komutanı mı ne haltsa önce hepimizin anasına avradına bacısına satılık mal muamelesi yaptı... Üstüne Gazze ve Somali meselesinden dolayı Devletimizi, Devlet Başkanımızı aşağıladı... Yetmedi bizden haraç kesmeye kalktı... Yetmedi İsrail'e Gazzeyi daha rahat katletsin diye 100.000 asker önerdi... Siz gelmişsiniz bana derviş muamelesi yapıyorsunuz... Arkadaşlar ne dervişim ne de gavatlığı kabul ediyorum... Benim ülkemin kadınına satılık mal muamelesi yapan itin karısını sofraya meze yaparım... Haricinde durduk yere birine bunu yaptığımı görürseniz istediğiniz şeyi söyleyin ama bu şartlar altında Hayır kabul etmiyorum....
.....@Ars_fmz

@VolkanOkcuoglu @mkainerugaba Kaç gündür bu tarz mesajlarınıza denk geliyorum. Ve aklım almıyor nerde mazlum olsa imdadına yetişen birinin böyle bir üslup takınmasını🤔 bir Müslümana bu laflar, bu hareket tarzı asla yakışmaz. @VolkanOkcuoglu

Türkçe
81
117
1K
29.3K
SA 🇹🇷 retweetou
Abese İrca
Abese İrca@Abese_irca·
1⃣-) FETÖ propagandası yapan @uluser ve çoğunluğu Atatürkçü görünümlü ama Cevheri Güven'in kontrolündeki FETÖ etkileşim ağına ait 468 RT hesabı. Büyük bölümü yurtdışından yönetiliyor. Burada dursun belki birilerine lazım olur. 1-) @zsoytan1881 2-) @galaxytp 3-) @muratcanozyurt 4-) @nesecsr123 5-) @senem41783913 6-) @BernaErsz 7-) @ahmettgt1 8-) @SENAARICI1 9-) @Derman201 10-) @Hlyaelik4 11-) @GenekorFener 12-) @shayri25 13-) @omer_faruk_san 14-) @arifbey72 15-) @enigmafoundaton 16-) @DBB_2020 17-) @Ey_Vicdan 18-) @Kayibeyy 19-) @hkubilay2 20-) @okty7334 21-) @SultanMahvetti 22-) @sedat56 23-) @sunsea35 24-) @selimteber35 25-) @Jackktly
Türkçe
131
1.1K
2.6K
98.1K
SA 🇹🇷 retweetou
Avionot
Avionot@avionot·
AMBULANS donanımlı GÖKBEY Helikopter’in uçuş görüntüleri.
Türkçe
7
97
1K
34.4K
SA 🇹🇷 retweetou
Selçuk Bayraktar
Selçuk Bayraktar@Selcuk·
Sayın Büyükelçimizi kırmızı montuyla birlikte TEKNOFEST Şanlıurfa'da ağırlamak ve kendisine meşhur Urfa kebabını ikram etmek isteriz. 🙂 Hazır yeri gelmişken TEKNOFEST Japonya'yı da konuşuruz kim bilir... 🚀 赤いジャケットを着た大使様を、TEKNOFEST シャンルルファにお迎えし、有名なウルファ・ケバブをご馳走したいです。🙂 ついでに、TEKNOFEST 日本についてもお話せるかもしれません……
Japonya Büyükelçiliği ‖ 在トルコ日本国大使館@JaponyaBE

Hafta sonu Ankara'da gezintiye çıktım ve Ulus'ta leziz bir iskender yedim. Japonya'da et ve yoğurt birlikte pek yenmiyor. Ama kebapla çok yakışmış. Ben burada denediğim kaymaklı yoğurdu da, ayranı da çok sevdim. Bundan sonra hangi yemeği denememi önerirsiniz? -Büyükelçi TAMURA

日本語
176
1.9K
15K
632K