Mobin MIGA retweetou
Mobin MIGA
236 posts

Mobin MIGA
@MobinMIGA
ما میلیون ها پارسی خواستار پادشاهی سید محمد حسینی هستیم✌️🔥
Entrou em Haziran 2025
155 Seguindo99 Seguidores

@RBMZ25124 @No0shiii معلومه که نه به کصشرای ملت دقت نکن رابطه بین مولانا و شمس پیچیده تر از این حرفاس و مفصله توضیحش
فارسی

مولانا و شمس در حال پیدا کردن زخم هایی که نور ازش وارد میشه…
داداشش@mehrabunny_
گی پو/رن انقدر گی نیس که فوتبال هس.
فارسی
Mobin MIGA retweetou

جنبش ریاستارت به رهبری سید محمد حسینی، اولین اپوزیسیون پارسیه که بند آزادی اسلحه رو به عنوان **اولین قانون** از ۲۴ قانون اضافهشده به قانون اساسی آینده ایران ذکر کرده.
بر اساس اصول امپراتوری کورش، برای جلوگیری از تمرکز قدرت و دیکتاتوری، تا مردم بتونن از خودشون دفاع کنن.
سایت voiceofrestart.com جزئیاتش رو داره.
سایر اپوزیسیونها عموماً مخالفش هستن.
فارسی

@asho_lor @17_Restart_17 @emilykschrader ایران که اصلا کیر توش ولی اسرائیل بدون کمک آمریکا کیرم نمیتونه بخوره چه برسه به تغییر رژیم
فارسی

@17_Restart_17 @emilykschrader اون گوز که ایران هست
دوما غزه ۷۰ درصدش فتح کردن نابغه
فارسی
Mobin MIGA retweetou

Restart Is Love ✋🏻
t.me/Pastonews/51027
۲۵۹ پیروزی و صفر شکست !
پرزیدنت ترامپ :
شهردار ممدانی از سد ۳ کمونیست سرسخت گذشت و با تشویقهای بلند و جهانی رسانههای جعلی مواجه شد.
تبریک آقای شهردار!
من دیشب با ۱۶ برد و ۰ باخت، به انتخاب شدن «میهنپرستان آمریکایی» فوقالعاده کمک کردم، و رسانهها هیچ حرفی نمیزنند. در طول دو سال گذشته، حمایت من ۲۵۹ پیروزی در انتخابات مقدماتی و تقریباً هیچ شکستی را به همراه داشته است، بدون هیچ تبلیغ و بدون هیچ توجه رسانهای!!!
به اخبار جعلی گوش نکنید

فارسی

سطلیا فکر میکنن مهاجم تیم مصر ممدرضا پهلویه
سعید@goudarzy
سطلیها سر بازی ایران و مصر قراره آریایی نباشن و عرب بپرستند. حقیرهای بیگانه پرست
فارسی

@1sin_a هدفشون نرمالیزه کردن مشروب تو خونواده اصیل ایرانیه
فارسی

هر چرندی رو باور نکنید
چادر سر کردن و ژست نماز خوندن گرفتن کاری نداره
اخه کدوم احمقی با لاک وضو میگیره و نماز میخونه؟؟
sꨄ︎ha@soha1031ka
همینجوری و کاملا مسالمت آمیز 40 ساله دارن کنار هم زندگی میکنن :)))))))
فارسی

@betocherefigh به تو چه حرومزاده مگه کفشا رو کرده تو کص ننت ایرانی؟
فارسی

@ayyarom همیشه رویه رهبر شهید هم همین بود.
در مورد برجام به صراحت گفت موافق نیست ولی خب هیچ گاه بر خلاف نظر جمعی اقدام نمیکرد.
البته من معتقدم اگر چیزی ضد منافع ملی باشد رهبری باید مخالفت کند. بخشی از وظیفه رهبری همین تشخیص نهایی منافع ملی و نظام است.
فارسی

@Merilinmonroe_ مبتلا شدم ازمایشم هم مثبت شد ولی خب مثل اینکه هنوز وقت مرگم نبود
فارسی

@ariyanusyy یه ترکی میگم جدا از شوخی بستنی شکلاتی با بربری عجیب غریب خوشمزس
فارسی

یه رفیق داشتیم از قضا تورک بود
میگفت بربری بیارم پیتزا رو لقمه کنم.
Sa'U(فندق-)@sahuw_01
بچها جدی پیتزاتون رو لقمه نمیکنید؟
فارسی

@ourdak_ @presidentAli13 اصلا مگه زندگی رو بدون تلگرام میشه تصور کرد
فارسی

@presidentAli13 مگه تو تلگرام چیکار میکنین که همگی انتخابش کردید بگید ماهم بدونیم🫠
فارسی
Mobin MIGA retweetou
Mobin MIGA retweetou

@llll00ll00llll فکر میکنی آنقدر حرفش عجیبه و کصشره اصلا نباید بهش بهش فکر کنی باید درجا کنسل کنی
ولی جدی اینا رو از کجا گیر میارید ؟
فارسی





















