Compassman666

380 posts

Compassman666 banner
Compassman666

Compassman666

@Compassman_666

SIC PARVIS MAGNA | Traveller of the world | Economist and historian |

Присоединился Temmuz 2025
129 Подписки6 Подписчики
האיש מן הבקעה
האיש מן הבקעה@thejvman1968·
@YERU02WS רוה הערים הגדולות בעולם התפתחו סביב נהרות, בגלל המים והנגישות להעברת סחורות ונמלים עם יציאה לים. חלקן הגדול הפכו לערי בירה, אבל יש מספיק מדינות בלי נהר בעיר הבירה. מדריד אתונה ואנקרה הן דוגמאות מאירופה, באמריקה יש עוד כמה וגם במזרח התיכון. אבל עיר גדולה כמעט תמיד התפתחה ליד נהר
עברית
1
0
1
2K
02ws ירושמיים
י-ם הבירה היחידה בעולם ללא נהר, או שאני טועה?
02ws ירושמיים tweet media
עברית
51
0
198
39.7K
Compassman666
Compassman666@Compassman_666·
@omerdank @ormar00260995 @HummusAndFul איך לסיים את מה ? את קיום חזבאללה ? חזבאללה קיים כרעיון ולכן כדי להעלים אותו צריך להעלים את הצורך בארגון הזה. האם זה הוא יעלם אם תכבוש את נבטיה או תהרוג עוד שיעים? התשובה לא. הבעיה לו בכיבוש הרכס אלא מהיעדר המשך ההתקדמות שצריכים כדי ללחוץ את ממשלת לבנון והאוכלוסיה השיעית להסדר
עברית
0
0
0
16
Compassman666
Compassman666@Compassman_666·
@ormar00260995 @HummusAndFul @omerdank יכול להיות, אני לא פוסל. מה שכן מונטגומרי בעצמו הגדיר את חסינות העורף, המורל והמוכנות שלו כקריטיים למלחמה. אני חושב שהצבת יעדים לא ריאלים או היעדר עדכון שלהם ויצירת תדמית שווא גורמים למורל ירוד בציבור ולסדירת ההבנה האסטרטגית של הציבור
עברית
0
0
0
10
ormar
ormar@ormar00260995·
@Compassman_666 @HummusAndFul @omerdank אפשר להחליט שעדיין נסיגה זאת העדיפות הפחות גרועה, אבל לשהייה היום ברצועת הביטחון יש יותר תוחלת ביטחונית מאשר בשנות השמונים והתשעים
עברית
1
0
0
16
Compassman666
Compassman666@Compassman_666·
@Yair__Lahav היא טקטית. לא אסטרטגית. היא לא אסטרטגית כי היא לא מקדמת אותך להשגת המטרות של המערכה או משנה את המטרות.
עברית
1
0
1
145
Compassman666
Compassman666@Compassman_666·
@ormar00260995 @HummusAndFul @omerdank אז נשאלת השאלה מה האסטרטגיה. להעלים את חיזבאללה? לנצח אותו? לדחוק אותו? לקנות שקט? אין ממש אסטרטגיה ואף אחד לא קובע אותה בדרג המדיני. לשלוח חיילים להחזיק שם רצועת שטח ולטהר בונקר בונקר זה אולי סקסי אבל כמו ש20 שנה של שהייה שם לימדו אותנו זה חסר תוחלת
עברית
1
0
0
27
ormar
ormar@ormar00260995·
@HummusAndFul @omerdank אפשר הכל, לחצוב בהר זה משהו שלוקח זמן ומשאבים. בפעם הקודמת זה לקח לחיזבאללה כמה שנים טובות
עברית
1
0
2
117
Compassman666
Compassman666@Compassman_666·
@trvthnvkeICBM @david_lisovtsev @AnimarchyYT Does Ukraine have the ability to operate and maintain an F-35 airplane? And how do you know it was given as aid and not purchased by the IDF? Israel’s annual defense budget is about 20 billion USD whereas US support is just about 3.5 billion USD
English
1
0
2
107
Chloe
Chloe@trvthnvkeICBM·
@david_lisovtsev @AnimarchyYT He said the same level. Not the same quantity. Where is the custom-built Ukraine specific F-35?
English
4
0
0
1.2K
Animarchy History 🇦🇺
Animarchy History 🇦🇺@AnimarchyYT·
Man. Reading up on the aid statistics since 2014. If Ukraine had received the same level of foreign aid as Israel since 2014, we could March to fucking Moscow.
English
26
17
349
23.2K
Compassman666
Compassman666@Compassman_666·
@VakninYaron2 @Ita053 קודם כל זה קב״א ועצם זה שכתבת לא נכון מעיד על הרקע ועל ההשכלה שיש או למעשה אין לך. מי היה אבא ומאין הגעת משפיע על הרקע שלך שבתורו קובע את האיכות שלך. מן הסתם יש לזה קשר ליכולות שלך. יש עוד מבחנים ומבדקים שיכולים להראות שאתה לא חסר השכלה ויכולות. אגב היום אין יותר קב״א בצבא.
עברית
0
0
0
6
Vaknin Yaron
Vaknin Yaron@VakninYaron2·
@Ita053 מופרע? יש לי שאלה אליך אתה יודע איך נקבעת קב״ה צבאית 50% על רקע משפחתי ומי היה אבא שלך ומה עשה בצבא אז זה ממש לא מופרע כי זה כבר קיים
עברית
2
0
0
78
Vaknin Yaron
Vaknin Yaron@VakninYaron2·
אני כטבח רק בגלל לקוח 1 מאוכזב מהמנה נוסף לי עוד קמט על הפנים מהבושה הבחור כראש אמ״ן רצח 1.200 איש במשמרת ונהיה צעיר ב20 שנה עם תספורת אלי אוחנה.. בבקשה תגידו לי שזה רק עניין של גנים 🤐
Vaknin Yaron tweet media
עברית
35
7
107
10.4K
Compassman666
Compassman666@Compassman_666·
@BiggRNoni @yoeli_brim אין קשר בין תפקיד לבין דרגה מוח.. כמו שרס״ר משמעת לא תמיד משרת בדרגת רס״ר נכון קרידו?
עברית
0
0
0
8
Noni 🏴‍☠️ 🇩🇪 🇵🇹 🇮🇱
@yoeli_brim יואלי, אני מניח שאתה לא שירתת בצבא אחרת היית יודע שלא מדובר בקצין אלא מדובר בנגד (רב-סמל בכיר). אם אתה כבר מצייץ אז לפחות תלמד מה הם הדרגות בצה״ל או תשאל לפני שאתה מצייץ. 🤦🏻
עברית
6
0
38
2.3K
יואלי ברים yoeli brim
ואוו - קצין האבטחה בכלא עשר מבקש ממפגיני הפלג הירושלמי שלא יגיעו לביתו. "אתם לא באים אליי לבית, אני ברור? אשתי והילדים שלי לא קשורים לעבודה שלי, אני ברור?" כזכור, מפגינים ניסו לפרוץ לביתו בשבוע שעבר באישון לילה
עברית
133
105
1.2K
83K
Compassman666
Compassman666@Compassman_666·
@ilwhiterabbitli @david_lisovtsev אז אתה טועה. אולי הם מחבלים ולא צבא אבל גם ״במקצוע״ כזה יש לניסיון משקל. רוב המח״טים, המג״דים והמפקדים בפיקוד שלהם הם אנשים עם ניסיון של 15-20 שנה בתפקידים שלהם. שעברו את האינתיפדה ושניים שלושה מבצעים של צה״ל. לנוכחיים אין ידע וניסיון כדי להחזיק את הרמה טרום 2023.
עברית
0
0
4
112
הארנב הלבן
הארנב הלבן@ilwhiterabbitli·
@david_lisovtsev לא מבין מה זה משנה. זה לא צבא והם לא מתנהלים כמו צבא, לא בלחימה ולא בשגרה. זה לא שדרג המחטים ידעו לפקד על חטיבות ועכשיו אין מי שיפקד על החטיבות.
עברית
1
0
8
2.1K
David Lisovtsev
David Lisovtsev@david_lisovtsev·
חדאד היה האחרון מדרג המח"טים [והמקבילים במטכל]? זהו עכשיו נשארנו רק עם שאריות של מג"דים?
עברית
19
0
476
26.7K
Compassman666
Compassman666@Compassman_666·
@yosef_kornfeld @ilanacuriel לא מאיים, אני אומר. אנחנו לא חיים בבריטניה שעוצרים אותי על פוסטים אבל אתה סתם פתטי
עברית
0
0
0
3
ilana curiel
ilana curiel@ilanacuriel·
צעירים בעלי חזות חרדית גנבו כבשה השייכת למשפחת אבו ואדי, המגוררת בדחאיה, בין רהט לבית קמה. הגנבים עצרו ליד עדר במרעה, פתחו את תא המטען של מכוניתם, ודחפו אליו את אחת הכבשים. צעירים ממשפחת אבו ואדי רדפו אחרי הגנבים וחסמו את מכוניתם במרכז המסחרי של בית קמה, שם חילצו את הכבשה והחזירו אותה לחזקתם
עברית
44
63
307
13.4K
Compassman666
Compassman666@Compassman_666·
@igal_malka @DoronGoldb17813 יפה יפה מעדיף את האחים הדרוזים על אחים כמוך. ואחר כך מתפלאים למה שונאים יהודים בעולם. נולדת עם קרניים ימניאק
עברית
0
0
0
24
Igal Malka - 🇮🇱🇮🇱🇮🇱
וואייי תראו מה עשו היום החברה של נוער הגבעו... אופס!!! סליחה, אלו לא הילדים מיו"ש והייתי צריך להבין את זה כשראיתי שאף כתב תרעלה לא מצייץ מילה. מסתבר שהדרוזים בגולן החליטו שמדינת ישראל לא תקים טורבינות רוח, אז הם פיצצו עשרות שוטרים במכות ושרפו רכבים וכלים הנדסיים כדי שנבין שרק הם קובעים פה. שימו לב לדממה התקשורתית ותזכרו שהעיקר הוא שיש לנו תזמורת שלמה בכל פעם שילד עם גוזמבות ביו"ש קצת יוצא מהקוים.
עברית
68
148
847
18.4K
Compassman666
Compassman666@Compassman_666·
@yosef_kornfeld @ilanacuriel הייתי מרים על החרדים גם אלף ידיים אם היו גונבים לי רכוש ובורחים. אה.. אתם כבר עושים את זה
עברית
1
0
0
8
יוסף קורנפלד
יוסף קורנפלד@yosef_kornfeld·
@ilanacuriel למה את לא מציינת שהם הרימו על החרדים ידיים ? צבועה !
עברית
1
0
0
229
Compassman666
Compassman666@Compassman_666·
@Ofir_Arzi @cloudenator @hapsychologist שאל את החברים שלך למבט בסילבוס שלהם ותראה. אני מכיר שזה קל יותר בדרישות וגם ברמת הקורס עצמו. המרצים מקבלים הנחיה לא להקשות ולא לדרוש מפחד שאם יהיו תלונות אז החוזה של המוסד מול הצבא (שמניב הרבה כסף למוסד כמו אוניברסיטת חיפה) יופסק
עברית
0
0
0
20
ofirarzi
ofirarzi@Ofir_Arzi·
@cloudenator @hapsychologist איפה זה כתוב? זה נכון אולי רק במסלולים כמו קורס טיס או חובלים
עברית
2
0
1
1.1K
הפסיכולוג
הפסיכולוג@hapsychologist·
לא מבין איך מישהו מגיע להיות אלוף בצה"ל והוא לא יודע אנגלית. אגב בדקתי, יש לו תואר ראשון מהמכללה האקדמית אשקלון ותואר שני מאוניברסיטת חיפה, שניהם במדעי המדינה. ממה שידוע לי אתה לא יכול לסיים תואר בלי לעבור בהצלחה קורסי חובה באנגלית (אלא אם רימית)
עברית
94
61
1.3K
44.8K
Compassman666
Compassman666@Compassman_666·
@uaeinhebrew @mongolerez לא אח, ממש לא בא מקנאה, פשוט חושב שזה החלטה טקטית לא יעילה של השיח בן זאיד
עברית
0
0
1
25
איחוד האמירויות בעברית (אזרח פרטי)
איחוד האמירויות הערביות הודיעה כי תממן את המסגדים ההיסטוריים בסוריה (כולל המסגד האומיי בדמשק) שניזוקו או נהרסו במהלך המלחמה. המימון יסופק על ידי השייח'ה פאטמה בנת מובארק, אמו של הנשיא השייח' מוחמד בן זאיד ו"אם האומה". ☪️🇦🇪💚🇸🇾🕌
עברית
4
4
16
3.6K
Compassman666
Compassman666@Compassman_666·
@gilileoB חבל. הורסת לכל כך הרבה אנשים
עברית
0
0
0
17
גלילאו
גלילאו@gilileoB·
דרמטי: איילין וואנג, ראש עיריית ארקדיה, קליפורניה, מטעם המפלגה הדמוקרטית, הודתה באשמה שפעלה כסוכנת זרה מטעם סין. העונש המקסימלי: 10 שנות מאסר מפלגה דמוקרטית מפוארת
גלילאו tweet media
עברית
37
62
918
21.6K
איתן ברנד
איתן ברנד@eitanbrand·
@Shirgrauweiss פסיקה של ביהמ"ש העליון ביטלה את זה. אני שילמתי והחזירו לי את הכסף
עברית
3
0
43
4.5K
שיר גרובייס
שיר גרובייס@Shirgrauweiss·
חברה קיבלה היום דרישה לתשלום קנס על סך 3,000 ש״ח. לא תאמינו על מה. על יציאה מהבית למרחק של יותר מ500 מטר בתקופת הקורונה. מעניין מה קרה שנזכרו אחרי 6 שנים ואיך זה הגיע לסכום כזה (היא הגישה בקשה לביטול הקנס, יש למישהו מושג מה עוד אפשר לעשות?)
עברית
21
6
631
47.3K
Compassman666
Compassman666@Compassman_666·
@RavitStaub @livnitzan וואלה? לא שאני מצדיק אפליה כלפי אף אחד ובטח לא השפלה אבל לפי מה שבדקתי לא עושים כאלה דברים לדרוזים כי המערכת מתעדת מי דרוזי ומי לא.
עברית
0
0
1
65
Ravit Staub
Ravit Staub@RavitStaub·
@livnitzan אם היית יודעים איזה גהינום עושים להם שם. חברה דרוזית למדה איתי בקפריסין גרמו לה להתפשט ונגעו בה במקומות מזעזעים כשהיא הייתה במחזור לוודא שהיא לא מסתירה משהו. ואז גם הופכים להם את כל תכולת המזוודה ושום דבר שם לא שייך להם ביעד.
עברית
1
0
9
2K
ניצן ליבנה
ניצן ליבנה@livnitzan·
חברת התעופה הלאומית ואף אחד לא בדק איך כותבים את המילה ״ערבית״ בערבית?
ניצן ליבנה tweet media
עברית
27
6
756
58.5K
Yohai Avrahami
Yohai Avrahami@yohaiavrahami·
דמיינו שהזמנתם מערכת מדיה לרכב ב160$ כי לקנות אותה פה זה +₪1200. ואז בא משרד התקשורת ודורש אישורים כי רגולציית תקשורת כלשהי. ואז בא "דואר ישראל" ומציע לעשות עבורכם את השירות שניתן לעשות ב06:30 דקות (מדדתי) באתר הממשלתי ב₪459! נ.ב. כל הכבוד לדואר ישראל על השימוש במייל ולא בפקס.
Yohai Avrahami tweet media
עברית
10
0
229
21.6K
Compassman666
Compassman666@Compassman_666·
@Carajo_IL @igalk3 @GONENB1 שאלת מה הופך אותו לדמות ערכית והציעו לקרוא עליו מעבר למבצע אנטבה. ענית תשובה צינית ומתריסה. נתניהו לא יותר שווה מאף חלל אחר אבל כל אחד מהם שווה וראוי שנכיר ונקרא כולל יוני נתניהו. תן חיוך קראחו הכל טוב 🙂
עברית
0
0
1
8
🎗️Carajo🎗️
🎗️Carajo🎗️@Carajo_IL·
@igalk3 @GONENB1 אין צורך, תודה. ישראל רוויה בלוחמים ראויים ויוני ז"ל לא ראוי יותר מהם
עברית
2
0
0
76
Gonen Ben Itzhak גונן בן יצחק
מאז נפילתו של יוני נתניהו ז"ל יש מאמץ עיקש ואינטנסיבי להאדיר את שמו של יוני, כאשר ההקשר בחלקו הגדול פוליטי. מבלי לפגוע בדמותו של יוני נתניהו ז"ל כדמות מופת, כמה מכם שמעו על נחמיה כהן ז"ל??? היה קצין צה"ל בדרגת סרן, לוחם בסיירת מטכ"ל. כהן חולק, יחד עם אהוד ברק, את התואר (הלא רשמי) "החייל המעוטר ביותר בצה"ל", לאחר שקיבל את עיטור המופת, ארבעה צל"שי הרמטכ"ל וכמה מכתבי הערכה על פעולותיו הביטחוניות. חבריו זוכרים אותו, אבל דמותו לא מוזכרת כלל. נחמיה כהן נהרג בקרב בשכונת סייתון בעזה ב 5.6.67 ולא שמעתם עליו מסיבות ברורות.
עברית
49
88
1.1K
33.8K
Compassman666
Compassman666@Compassman_666·
@NBhgdrh זה לא רק פקקים, יש גם עלות אלטרנטיבית ל-2 שעות פלוס בדרכים שהיא הייתה יכולה לנצל בדרך ששווה יותר מהדלתא במשכורת
עברית
0
0
0
17
דג הכסף
דג הכסף@NBhgdrh·
יש תוצאות סופיות והן חותכות הרבה מעבר למה שחשבתי. כמה מסקנות שאני מסיק: - הישראלים קרועים מפקקים. קרועים - לא הכל זה כסף (יש מיעוט שכן, וזה אולטרה בסדר) - הליכה מאוד בריאה היא אגב בחרה בעבודה ב' ועשתה לדעתי טעות קשה מאוד. מאוד. התייעצה איתי וניסיתי לשכנע ולהסביר - ולא הצלחתי
דג הכסף@NBhgdrh

כיצד אתם הייתם פועלים? עבודה א׳ ב-15 אלף שקל ברוטו ו-5 דקות הליכה (!!) מהבית, או עבודה ב׳ ב-18.5 אלף שקל ונסיעה של כשעה לכיוון תניחו אותה עבודה, משרת ניהול זוטרה. סביבת עבודה דומה. רכב ודלק על העובד. זו בדיוק הייתה הדילמה של גיסתי ולדעתי היא בחרה באופן שגוי לגמרי…

עברית
51
1
308
42K