SemAY

226 posts

SemAY

SemAY

@Seylanbir

Присоединился Kasım 2021
168 Подписки156 Подписчики
Закреплённый твит
SemAY
SemAY@Seylanbir·
@PegasusIzmirTR @sismannews Asıl kendileri fetocu, enflasyonun böyle düşmeyeceğini biliyorlar, memur maaşları ne kadar yüksek olursa ülke daha çok batağa batar diye kimse uyanmasın istiyorlar. Avrupada düz memur maaşları asgari ücrete çok yakındır bu yüzden enflasyon artmıyor,esnaf evsahibi fiyat artıramıyr
Türkçe
0
0
1
79
Onedio
Onedio@onedio·
82 yaşındaki Nebahat Çehre, Almanya'dan paylaşım yaptı.
Onedio tweet media
Türkçe
173
18
1.4K
399K
SemAY
SemAY@Seylanbir·
@Bzbln_34 @onedio Ben de zaten yüzünün kırışığını attım farkındaysan
Türkçe
0
0
0
39
★
@Bzbln_34·
@Seylanbir @onedio Konu sadece kırışıklık değil dinç olması. Hâlâ ayakta rahatça durabilmesi
Türkçe
1
0
2
154
Cgr Kemeroglu
Cgr Kemeroglu@cgrkemerov·
@Seylanbir @onedio Ablacım, sen 82 yaşına gel de görelim; ayağın,kafan,g..tün yer değiştirir.
Türkçe
1
0
0
53
WolfTeam
WolfTeam@QHaydo·
@Seylanbir @onedio Zaten tahmin ediyoruz merak etme filtreler, boyalar vs ama gene genç görünüyor ve dikkkkat edersen dik duruyor yani fiziken de genç
Türkçe
1
0
0
58
SemAY
SemAY@Seylanbir·
@TopacPerihan1 @onedio Buna ben de katılıyorum avrupada çoğu yaşlının vücudu bozulmuyor bizimkilere nazaran. Ben kırışığı şoplayıpta gerçek gibi sunmalarına karşıyım.
Türkçe
0
0
0
46
Perihan Topaç
Perihan Topaç@TopacPerihan1·
@Seylanbir @onedio Kadınlar artık kendilerine bakmasını biliyor, o yaşta çok kadın tanıyorum yalnız yaşıyor, yüzüyor, yürüyüş yapıyor vs.
Perihan Topaç tweet media
Türkçe
1
0
1
167
SemAY
SemAY@Seylanbir·
@izmirli_gocmen @onedio Vücut yapısı olarak iyi ona bir şey demiyorum ama foto yapay zeka ile yapılmış çok belli, kol altı ve yüz yeniden yapılandırılmış, yüzü gerçekte 80 yaş yüzü. Eli yüzü şoplayıpta 30 yaş gibi sunmasınlar, ben inanmam. 30 yaşındakinin bile yüzü böyle görünmüyor gerçekte.
Türkçe
0
0
0
32
MENEKŞE İDİL
MENEKŞE İDİL@izmirli_gocmen·
@Seylanbir @onedio Bence inanılmayacak bir şey yok. O yaş için gayet güzel. O kadarcık kırışıklık olsun zaten. Almanya'daki fotoğrafta cesurca giymiş kollarını açıkta bırakan kıyafeti. Çok ta bi sarkma yok, maşallah.
Türkçe
1
0
0
91
SemAY
SemAY@Seylanbir·
@emirbozgan @onedio Yapay zekayla yapılan fotoya inanan zavallı, senin anandan güzel kadın kesinlikle.
Türkçe
2
0
0
711
Emir
Emir@emirbozgan·
@Seylanbir @onedio Bu fotolari sanki kotuymus gibi paylasmis bi de :) ne kadar zavallisiniz ya, isiniz gucunuz fitne fesatlik. kadin 82 yasinda. Keza bu attigin fotolarda da COK guzel.
Türkçe
1
0
15
842
SemAY
SemAY@Seylanbir·
@igorlied @onedio Millet dikkat etsin işte kendine, az yesin böyle yaşlansın.
Türkçe
0
0
1
761
igor
igor@igorlied·
@Seylanbir @onedio on numara beş yıldız; o yaştakiler bokundan heykel yapıyor
Türkçe
1
0
6
821
SemAY
SemAY@Seylanbir·
@23NISAN1923 İslamda fitre zekat ve sadaka bunun için var işte. Etrafındaki durumu iyi 100 kişi 5 bin lira verse fitre zekat sadaka olarak 500 bin lira yapar. Maaşlarıyla birlikte geçinirler. Muhtar ve cami imamı mahalleye haber etmeli.
Türkçe
0
0
0
15
m & s devrim
m & s devrim@23NISAN1923·
75 yaşında temizliğe gidiyorum diyen teyze hiç mi utanmıyorsunuz beeee hani akepeliler yaşlıları çok seviyordu yabancı ülkeleri ayıplıyordu yaşlılarını bakım evlerine bırakıyorlar diye siz ne yapıyorsunuz yaşlıları bu yaşta çalıştırıp sokaklara düşünüyorsunuz.. #Emekliye40BinSeyyanenVerin
Türkçe
14
106
195
3.5K
🙊
🙊@mar_monroe134·
@Seylanbir @onedio Analarımıza kurban ol soytarı köpek
Türkçe
1
0
9
101
SemAY
SemAY@Seylanbir·
@mar_monroe134 @onedio Sizin analarınız bakımsız olup, kiloyla yaşlandığı için herkesi ananız gibi sanıyorsunuz. Git avrupaya bundan çok var.
Türkçe
1
0
0
610
🙊
🙊@mar_monroe134·
@Seylanbir @onedio 82 yasında daha okadar da olacak estetık yok kadında diri daha sen onun yasına gelebilecekmisin
Türkçe
1
0
14
801
SemAY
SemAY@Seylanbir·
@ZamHaberAjans Ev kiralarını memur maaşlarına göre ayarlıyor evsahipleri. Herhalde 20 bin alan emekliyle ve 28 bin alan asgari ücretliye ev vermeyecekler doğal olarak. 60-70-80-90-100+ bin alana verecekler.
Türkçe
1
0
0
172
ZAM Haber
ZAM Haber@ZamHaberAjans·
“Ev kiralarına ne olmuş ya!!” Kira fiyatlarının durmak bilmeyen artışlarına isyan eden kadının videosu sosyal medyada gündem oldu.
Türkçe
75
25
186
52.6K
SemAY
SemAY@Seylanbir·
@PegasusIzmirTR @sismannews Asıl kendileri fetocu, enflasyonun böyle düşmeyeceğini biliyorlar, memur maaşları ne kadar yüksek olursa ülke daha çok batağa batar diye kimse uyanmasın istiyorlar. Avrupada düz memur maaşları asgari ücrete çok yakındır bu yüzden enflasyon artmıyor,esnaf evsahibi fiyat artıramıyr
Türkçe
0
0
1
79
Göcmen Pegasus
Göcmen Pegasus@PegasusIzmirTR·
@sismannews Herşeyi fetoya bağlamaknyada sihalar ihalar diye dolaşmak tuhaf. 10yılda teknolojik gelişmeler ortadayken 2milyon yeni memur alınmasının sebebi nedir? 10yılda ne oldu?! eğitim, yaşlı bakımı, kreş falanda devrim mi oldu ne yapar bu kadar memur?
Türkçe
2
1
10
291
SemAY
SemAY@Seylanbir·
@Climatolog_ Atanamayıncada evde mal gibi yatıyorlar. Kafa çalışmıyor, hazır yiyiciliğe alıştırmış aile, mesleği dışında çalışmazmış tam bir embesil olarak hayata hazırlandılar.
Türkçe
0
0
1
36
Hasan TATLI
Hasan TATLI@Climatolog_·
Eğitim daha çok ezber ve “devlet memuru ol” zihniyeti üzerine...Eleştirel düşünme, pratik beceri, satış/pazarlama, finans yönetimi gibi girişimcilik yetkinlikleri zayıf. Öğrenciler “birileri bana iş versin” diye yetiştiriliyor. Aile baskısı da var: “Okuyup kadrolu ol, risk alma"
Hasan TATLI@Climatolog_

15-20 yıl önce birçok üniversite öğrencisi “kendi işimi kuracağım” diye heyecanlanırken, şimdi güvenli bir maaş, biri karar versin, risk sıfır yaklaşımı ağır basıyor. Bu “en zahmetsiz yol” tercihi rastgele değil, yapısal nedenleri var...

Türkçe
7
6
46
4.7K
SemAY ретвитнул
🇹🇷
🇹🇷@_Devletci_·
Hazineye en çok borçlu belediye açıklandı; Hangisi biliyor musunuz? Öve öve bitiremedikleri, Londra gezgini. Mansur Yavaş’ın darmadığın ettiği Ankara Büyükşehir Belediyesi… :) Borç: 2 milyar 100 milyon TL
Türkçe
64
266
1.1K
26.2K
SemAY
SemAY@Seylanbir·
@HavaForum Medeniyet 👏🏻👏🏻
Türkçe
0
0
0
418
Hava Forum
Hava Forum@HavaForum·
Son Dakika | Bu hafta Avrupa'da etkili olması beklenen ejderha sıcakları sebebiyle Fransa'da açık alanda alkol tüketimi yasaklandı. Yasağa uymayanlar hakkında idari ceza uygulanacak.
Türkçe
6
9
489
149.9K